Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Wie hangt er vandaag aan de galg?

Gestart door LustigeWolf, 17 november 2025, 16:11:22

Vorige topic - Volgende topic

Wesp in Glas

Beertje

Citaat van: Ingrid1234 op  6 december 2025, 23:57:25
Citaat van: Wesp in Glas op  6 december 2025, 23:48:51Castiel heeft zichzelf bewezen als Vigi. Helaasch lukte het ons niet om Ingrid de vigi op de lynch te krijgen. Zou Ingrid dan maffia zijn? Dat haar mede maffiamaten haar hebben proberen te redden? Ik zie anders echt geen reden waarom zij afgelopen dag geen lynch was.

"ingrid de vigi? " ik heb nooit geclaimd dat ik vigi ben

Nee je bent idd pesti
Zal typfoutje zijn van wesp
I love Elias

BloodWolf14

Ik heb berichtje gehad dat ik moest switchen naar Ingrid, maar stond op werk vanavond dus heb dat niet meer kunnen veranderen.

Carnage dood als Janitor betekent dus wel dat Chaos Disguised is of zelf wel moordend is en de actie van de Psychic nacht 2 veranderd is.

BloodWolf14

BloodWolf14

Ik heb vannacht geen enkel bericht ergens over gekregen, heb wel een actie ingestuurd op Ingrid. Als Ingrid hier Pestilence is moet ik dood zijn, 100%. Als mijn actie geblokkeerd was zou ik dat gehoord moeten hebben.

Opzich ook logisch dat mensen niet bij haar op bezoek gaan als we denken dat ze Pestilence is.

Castiel gaf aan zich te bewijzen, dus zal geprobeerd hebben iemand te vermoorden. Mogelijk dan op Elias, wie hij verdacht?

De enige manier waarop mijn info niet zou kloppen is als Ingrid AGAIN gewisseld is, maar als ze Pestilence is zou de Transporteur dan ook dood zijn nu. Dus, kom maar op met de info allemaal.

Ik switch ondertussen naar Elias. Die heeft toch een dubbele claim die best te faken is volgens mij.

Onderstaande post van Noicre vat het best samen denk ik:
Citaat van: noicreC op  6 december 2025, 20:11:23Nee. Mijn redenatie is dat ik jouw 'Ingrid is 99% zeker pest' een beetje lackluster vind. Je weet het 99% zeker, hoe dan?

Laat ik wat duidelijker zijn.
Ik denk dat we Elias moeten hebben. En ik gok dat zijn 'bescherming' de heks is, of een mafia speler, die pest nu een botje gooit omdat ze zijn killing power nodig heeft.
En daar heb ik ondertussen ook redelijk wat redenatie voor.

Allereerst.. Elias is nacht 2 gered door een doc. Heel dag 2 en 3 konden we hier geen verklaring voor vinden. Er was geen doc, geen bodyguard die hem beschermt kon hebben. Pas aan het einde van deze nacht, nu ogen op Elias komen te staan, komt er uit een hele opmerkelijke hoek een redding en heeft iemand hem heel toevallig gered. Redenatie? 'Ik dacht dat ik iemand anders had opgegeven' - wat ik BS vind. Als Docter zijnde krijg je te horen dat je iemand hebt gered. Als je daarna geen contact met diegene neemt weet ik ook niet wat je aan het doen bent - mafia valt niet zichzelf aan, en alle neutraaltjes op amnesiac na hebben def. Dus dat was sowieso een Townie.
En second.. Elias claimt een aantal mensen te hebben gezien. Heel leuk en aardig, maar ik hoorde al van een van zijn 'geziende' targets dat die eerst zijn rol aan Elias vertelde, daarna pas van Elias te horen kreeg dat hij target X was. De tweede target die gezien is door Elias wist hier verder ook niets van, terwijl Elias heel mooi beweerde dat hij geconfirmed was bij deze twee targets.

Want, volgend vraagje aan jou Beertje: Als jullie het echt spelen op het hele 'Alleen Ingrid heeft de plague kunnen verspreiden': wanneer ben ik dan geïnfecteerd? Want, ik kan dat heel makkelijk verklaren als Elias daadwerkelijk plague is :)
[close]

Ik denk dat Lights claim en de rol van Wesp daarmee moeten kloppen.

Ingrid heeft dan dus ook een kloppende claim als ze geen Pestilence is. Die drie rollen hebben Elias dan dus sowieso niet beschermd. Ik ook niet.

Ben heel benieuwd wie Elias dan beschermd moet hebben?

Ik zie dat Beertje lekker simpel aan het pushen is op Ingrid. Die zal wel baat hebben bij een levende Pestilence. Vermoedelijk daar een Mafialid.

Ben heel benieuwd met welke info jullie nu nog komen allemaal

BloodWolf14

@Beertje kom maar met je claim. Een van de twee die ik op dit punt nog mis en heb je ook nog nooit info zien delen hier.

Heel makkelijk meeliften zo of niet? :P

BloodWolf14

Pestilence heeft dus Castiel vermoord en William was daar helaas aanwezig en daardoor dus ook dood. Tenminste, daar ga ik vanuit.

Beertje

Citaat van: BloodWolf14 op  7 december 2025, 02:10:31@Beertje kom maar met je claim. Een van de twee die ik op dit punt nog mis en heb je ook nog nooit info zien delen hier.

Heel makkelijk meeliften zo of niet? :P

Ik zit in het netwerk. Voel je vrij.
I love Elias

Wesp in Glas

Citaat van: BloodWolf14 op  7 december 2025, 02:08:43Castiel gaf aan zich te bewijzen, dus zal geprobeerd hebben iemand te vermoorden. Mogelijk dan op Elias, wie hij verdacht?
Carnage is gewoon gestorven door de vigilante. Dus Castiel heeft zichzelf daarmee bewezen.

123berber

Is er iets wat jouw bezoek aan Ingrid heeft tegen kunnen houden @BloodWolf14 ? Want in dat geval moeten we waarschijnlijk toch verder zoeken lijkt mij.

WCeend!! Zomerspelen 2014

BloodWolf14

Citaat van: 123berber op  7 december 2025, 11:57:45Is er iets wat jouw bezoek aan Ingrid heeft tegen kunnen houden @BloodWolf14 ? Want in dat geval moeten we waarschijnlijk toch verder zoeken lijkt mij.
Alles wat mij tegen heeft kunnen houden zou ik bericht van krijgen. Het enige waar ik geen bericht van krijg is als Ingrid van plek is gewisseld, maar als zij Pestilence zou zijn zou dan de wisselaar nu dood zijn. Dus ook dat kan niet.

Oftewel: Ingrid is 100% zeker geen Pestilence voor mij.

Citaat van: Wesp in Glas op  7 december 2025, 09:22:36
Citaat van: BloodWolf14 op  7 december 2025, 02:08:43Castiel gaf aan zich te bewijzen, dus zal geprobeerd hebben iemand te vermoorden. Mogelijk dan op Elias, wie hij verdacht?
Carnage is gewoon gestorven door de vigilante. Dus Castiel heeft zichzelf daarmee bewezen.
Ja ook hier had ik volledig overheen gelezen xD

Ingrid1234

Ik ben vannacht voor het eerst niet gewisseld, geen enkel bericht gehad over de nacht.

BloodWolf14

Ik vind dat er een beetje weinig reacties komen.

EliasTheBest

Citaat van: BloodWolf14 op  8 december 2025, 06:12:44Ik vind dat er een beetje weinig reacties komen.

Eerlijk gezegd heb je de puzzel opgelost alleen moet je het zelf nog begrijpen. Door jouw actie op Ingrid en mijne op NoicreC blijft alleen berber123 nog over als Pest. De stemmen staan nu op Ingrid die als enige nog kans heeft op killing maffia dus in principe is de Lynch niet zo slecht. Als iedereen thuis blijft (wat de maffia dus ook deed afgelopen nacht) kan de Pest ook niet meerdere doden pakken.

Wesp in Glas

Ik denk dat we beter de pest kunnen hangen in plaats van de killing maffia. Maar inderdaad. Als iedereen thuis blijft (wat ik betwijfel dat mensen doen) dan is er maar 1 kill vannacht.

Maar wat we absoluut NIET moeten doen, is weer de lynch verspillen.