[Discussie] Wie hangt er vandaag aan de galg?

Gestart door LustigeWolf, 17 november 2025, 16:11:22

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Als Berber pest is is acties doe. Veiliger. Als we maffia hangen moet die ook oppassen met acties. Ik gok idd dat Berrie wel de pest is op dit moment. Hij zou mogelijk wel bewijsbaar zijn maar daar op wachten is risicovol.

Zoals bw over Ingrid zei was ik bij beertje afgelopen nacht die kan ook 100% niet de pest zijn

BloodWolf14

Okay, dan kunnen we verder kijken naar Mafia. Die moeten sowieso met 3 zijn begonnen volgens mij.

Maffioso, Janitor en Disguiser. Dus we zoeken nog een moordende Mafia en een Disguiser sowieso. Geen idee of een 4e overkill zou zijn in deze rolverdeling, maar die zie ik er niet meer zijn eigenlijk.

Voor mij zijn er daar drie mogelijke koppeltjes voor.
Elias en Beertje of Noicre/Light en Ingrid. Dit is op basis van claims en gedrag naar anderen toe.

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op  8 december 2025, 14:46:17Okay, dan kunnen we verder kijken naar Mafia. Die moeten sowieso met 3 zijn begonnen volgens mij.

Maffioso, Janitor en Disguiser. Dus we zoeken nog een moordende Mafia en een Disguiser sowieso. Geen idee of een 4e overkill zou zijn in deze rolverdeling, maar die zie ik er niet meer zijn eigenlijk.

Voor mij zijn er daar drie mogelijke koppeltjes voor.
Elias en Beertje of Noicre/Light en Ingrid. Dit is op basis van claims en gedrag naar anderen toe.

je weet dat ik waarschijnlijk doelwit was van executioner, dit is natuurlijk niet 100% te bewijzen, maar dat lijkt me vrij duidelijk dus hoe ik dan maffia kan zijn vraag ik me af. Ik stemde vorige dag wel op ingrid en noicrec te laat. dat plus dat noicrec zo ingrid van pest zat te verdedigen lijkt mij meest waarschijnlijk.

berrie pest noicrec disguiser en ingrid godfather aangezien die in rijtje van bodyguard zit verwacht ik dit eerder dan maffioso.

andere optie is idd berrie pest, elias en beertje maffia die elkaar in dekken, maar waarom ik daar minder waarschijnlijk vind, waardoor je mij waarschijnlijk daarbij schuift is. Ingrid en noicrec nemen minder contact op met de meer bewezen mensen zoals chaos, behalve als iemand ineens op een van hun ziet als mogelijk slechtje.

elias wist jou rol te benoemen voor jouw claim en voor ik resultaten deelde. dit was afgelopen donderdag om 23:51 dat die mij aansprak. en Elias wees me vlak voor deadline erop toen ik berrie wilde bekijken dat het sowieso nutteloos was, omdat die overgoten was met benzine dus ik sowieso niks had gezien. als hij niks had gezegd was ik wss dood geweest nu. daardoor heb ik m veranderd naar beertje

123berber

Ik ben de pest niet. Laat mij me komende nacht bewijzen, ik ga Castiel gebruiken om Ingrid af te maken!

WCeend!! Zomerspelen 2014

BloodWolf14

Maar waarom Ingrid? Die is in ieder geval bewezen geen Pestilence, en daar ligt de focus toch op ;)

123berber

Ik ben degene die achter jou stond en vroeg of we dan niet iemand anders moesten hebben.

WCeend!! Zomerspelen 2014

BloodWolf14

@Chaosimsystem_ wissel naar Berber?

Voordat we weer geen lynch hebben

Beertje

I love Elias

Wesp in Glas

Citaat van: 123berber op  8 december 2025, 15:48:35Ik ben de pest niet. Laat mij me komende nacht bewijzen, ik ga Castiel gebruiken om Ingrid af te maken!
Ja en morgen claimen dat het niet is gelukt omdat de godfather def heeft ;D

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op  8 december 2025, 17:10:10Maar waarom Ingrid? Die is in ieder geval bewezen geen Pestilence, en daar ligt de focus toch op ;)

Pest afschieten kan ook niet dus ben benieuwd wat Berrie daar verwacht dan om zich te bewijzen mogelijk?

Wesp in Glas

Snap alleen niet waarom Maffia zichzelf vermoord🤷�♂️

Thelight288

Citaat van: Wesp in Glas op  8 december 2025, 22:28:57Snap alleen niet waarom Maffia zichzelf vermoord🤷�♂️

Als t niet door jou kwam denk ik opgeven

BloodWolf14

Wesp in Glas

BloodWolf14

Hele goede vraag. Benieuwd wie daar antwoord op gaat geven ::)