[Discussie] We gaan op reis, maar waarheen?

Gestart door adriaan, 31 oktober 2025, 22:39:03

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Hier kunnen jullie discussiëren over het spel. Voor spam is er het spamtopic.

bert-boefjes

Alvast heel veel succes en plezier iedereen! Laten we er een leuk spel van maken met elkaar!

Ik heb een tijdje geen spellen gespeeld, dus wat zou nou leuker zijn om dan na een lange tijd weer een potje te spelen en ook nog BM te worden. Dus stem op mij  :D
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

yasu

Daar kan ik mee leven ;D  ik heb het qua werk nog relatief druk, genoeg tijd om actief mee te spelen, maar ook weer niet genoeg om op zoveel man tot in alle details alles te volgen, dus ik hoef geen bm te worden.

EliasTheBest

Veel plezier allemaal. Ik sta open voor netwerken.

CarnageRazor

Veel plezier allemaal. Whatsapp staat open. Spreek me vooral aan. Ik probeer hetzelfde te doen.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

BloodWolf14

Hallooo allemaal!

Ik wil dit spel ook weer BM worden. Ik gun het Bert evt wel, maar heb voorkeur voor mijzelf ofc ;)

Ik wil vragen om met zo veel spelers toch voor het discussietopic te gaan gebruiken om verdenkingen te uiten. Het is té makkelijk voor slecht om in netwerken goedjes te gaan sturen naar de verkeerde spelers terwijl ze zelf anoniem blijven.

Als mensen dus verdenkingen uiten zie ik deze dus ook graag hier op het Dt. Zo niet, kun je mijn stem snel verwachten.

fannieklm

Goedemorgen ook weer een spettetje van mijn kant. Ik zie al mooie kandidaten voor BM. Dus ik zal mezelf daar niet aan toe voegen.
Mijn whatsapp staat open. Postduif is ook een optie (al weet ik niet of mijn hond nog iets van de duif heel laat. Niet dat ze ze direct verslind, maar vogels zijn vriendjes en mevrouw is te lomp 🫣)

Toe zover de bullshit. Nu het serieuze werk. Ik ben goed!
(Dus iedereen die mijn kantclaim vraagt is bijvoorbaat verdacht)

Falsifica

Hey allemaal!  8)

Ik hoef niet de Bm.  :D

Spreek me vooral aan op whatsapp
Wellicht krijg je dan mijn stem
:)  :)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Dragonfly

Hey!

Veel plezier allemaal dit spel. :) Ik sta open voor netwerken, spreek me vooral aan. Ik ga zelf ook een aantal mensen aanspreken en bedenken wie mijn stem krijgt. Ik wil ook wel bm maar vermoed zomaar dat een speler die een tijd niet meespeelde zoals Bert die zal krijgen. :P

Robin89

Hoi allemaal! Vanwege de grootte van het spel en de vele deelnemers tegenover mijn beperkte hoeveelheid tijd laat ik de BM-titel ook even aan me voorbij gaan. Maar zie dat zich al geschikte kandidaten hebben gemeld :)

Murphy

Hoi allemaal! Ik hoef ook geen bm te worden. En zodat iedereen het gelijk weet, ik ben neutraal! Dus als je me wil overtuigen dat jouw alliantie of roedel het leukste is ben je welkom op whatsapp/pb😜

Femsel

Ik heb er zin in!  :D Zelf hoef ik geen BM te zijn, is al weer tijdje geleden. Vanmorgen wakker geworden met leuk berichtje van Bert dus die krijgt mijn stem  :)
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Zuna

🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

thelight288

Ik ben helaas wat ziek, maar zal me dat niet laten tegen houden. Ik wil zelf wel bm zijn ook! Bert boefjes heeft mij ook een leuk appje gestuurd al vanochtend , waarschijnlijk gaat mijn stem daar heen

Waterwork

Hallo allemaal ik hoef ook geen bm te zijn dit spel. Ik kijk nog waar mijn stem heen gaat