[Discussie] We gaan op reis, maar waarheen?

Gestart door adriaan, 31 oktober 2025, 22:39:03

Vorige topic - Volgende topic

JarJarBling

goede morgen iedereen,
ik heb het des ondanks mijn wil voor heel actief te gaan zijn best wel druk.
dus hoeft het burgemeesterschap niet direct voor mij.

ik heb wel mijn zonnebrand en opblaas bandjes mee voor de mooie reis.

Ingrid1234

Hallo allen, het is even geleden maar ene jubileumspel kan ik natuurlijk niet missen! Bm hoeft van mij niet, wie mijn stem krijgt weet ik nog niet.

Shaddow

Bert-boefjes is al lekker actief bezig dus die krijgt mijn stem! 

Ik ben dit potje wisselbaar.
Ik hoef geen BM te zijn. 
Mocht je willen praten, stuur even een appje of een pb.

Veel plezier iedereen!

Williambz

Toevallig dat ik vanochtend ook een appje van bert kreeg  :P , maar ik gun hem de bm zeker.

JarJarBling

ik voel me zeer leeg zo zonder dat Bert-boefjes appje.

Aintgotrhythm

Ook ik kreeg een appje van onze BM en ik gun het hem van harte.
Ik ga zelf vanaf morgen 5 dagen op vakantie naar Schotland. Dus ik heb beperkt de tijd. Geen BM-schap voor mij. Wel zin in het spel al vind ik het wat ingewikkeld haha. Als ik dus wat beperkt bereikbaar ben dan weten jullie waarom.

Ik ben neutraal, en sta open voor alles ;) , dus slide vooral in mijn whatsapp :)

Chaosimsystem_

Heb geen appje gehad, maar stem toch op Bert-Boefjes die zich zeer gemotiveerd opstelt voor BM te zijn en ik daar nu niet direct nu al iets fout aan zie.

Ik ben goed en als je wil netwerken DM staat open..

Rampposi

Jeetje dit zijn veel mensen  :o

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Ik vind dat Bert een goeie campagne voert zowel in het DT met zijn post, als achter de schermen. Ik zal daarom ook op hem stemmen.

Ik ga mijn best doen om iedereen te spreken voor nacht 3, maar ik kan niks beloven. Ik heb woensdag en donderdag toetsen dus ik ben wat wisselvallig online tot die tijd.

Rampposi

Oh en om nog even volledig te zijn; ik ben Wisselbaar en hoef geen BM.

Perry26

Hoi allemaal, ik heb er zin in dit spel, maar ik hoef een BM te worden.

Gaan we trouwens nu allemaal kantclaims in het dtopic posen, dan weet ik niet wat ik naar mensen moet gaan pmmen  :P

RoodHapje

Mijn stem ook op Bert Boefjes, want met Boefjes vangt men boefjes ;D

JarJarBling

Met 12/13 stemmen zit het er naar uit dat (als deze stemmen niet verplaatsen) bert-boefjes ook daadwerklijk onze bm word.

Ik weet niet goed wat dat met mijn stem moet doen. Braafjes volgen of onnodig op iemand anders stemmen.

Met meer dan de helft kunnen we er van uitgaan dat een grote mix is van goed en slecht. (Wat niks wilt betekenen)

Einde post!
Journalist Doem D. Anker, Jarne!  :D

CarnageRazor

Citaat van: JarJarBling op  1 november 2025, 16:17:22Met 12/13 stemmen zit het er naar uit dat (als deze stemmen niet verplaatsen) bert-boefjes ook daadwerklijk onze bm word.

Ik weet niet goed wat dat met mijn stem moet doen. Braafjes volgen of onnodig op iemand anders stemmen.

Met meer dan de helft kunnen we er van uitgaan dat een grote mix is van goed en slecht. (Wat niks wilt betekenen)

Einde post!
Journalist Doem D. Anker, Jarne!  :D

Zeker niet omdat het verspreid zit tussen 3 clans. Plus al de landen acties die waarschijnlijk nog voor verschuivingen zorgen.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Rampposi

Ik denk eigenlijk dat we niet per se iets nu al kunnen zeggen van de BMstemming. Meestal wordt het niet zo heel nuttig gezien, zeker in zo'n groot spel als dit, de BM zal vast wel bekeken worden of zal op een manier sterven, zodat deze bij een andere komt. De verandering van spelfocus na een BMwissel, dat vind ik wél interessant om te zien.

Ingrid1234

Nou ik ben ondertussen ook overtuigd door Bertboefjes z'n actieve campagne.