[Discussie] We gaan op reis, maar waarheen?

Gestart door adriaan, 31 oktober 2025, 22:39:03

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

Perry26

LustigeWolf

Ik heb geen vetrouwen in de democratie, ik stem blanco

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Wesp in Glas

Ik heb ook een heel leuk appje van Bert Boefjes gekregen😏 Ik denk echter niet dat het voor mij bedoelt was🫣

Williambz

Citaat van: Wesp in Glas op  1 november 2025, 21:04:06Ik heb ook een heel leuk appje van Bert Boefjes gekregen😏 Ik denk echter niet dat het voor mij bedoelt was🫣

Oeh interessant haha

Castiel.

Ik stel mezelf zeked beschikbaar als BM! Na vorige campagne kan ik alleen maar de juiste persoon zijn voor die functie. Mijn team naar de overwinning begeleid en dat ben ik hier ook voor goed van plan!
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

BloodWolf14

Jaaa ik vind met z'n allen op 1 persoon stemmen ook nooit zo veel aan :P

Dan maar voor Castiel :)

Waterwork

Ik ga niet mee met de groep ik ga op Bloodwolf omdat ik Bloodwolf altijd een goede speler vind als hij goed is

Beertje

Ik stem op Wesp. Die speelde vorige potje heel erg goed
I love Elias

fannieklm

Ik ben voor bloodwolf gegaan. Om het hopelijk nog een beetje spannend te maken.

Dan terug komen op mijn verdachten op basis van wel of niet lezen van mijn openbare claim...
Carnage, waterwork en in iets mindere mate df zijn verdacht 😵�💫

Zuna

Citaat van: fannieklm op  2 november 2025, 19:09:19Ik ben voor bloodwolf gegaan. Om het hopelijk nog een beetje spannend te maken.

Dan terug komen op mijn verdachten op basis van wel of niet lezen van mijn openbare claim...
Carnage, waterwork en in iets mindere mate df zijn verdacht 😵�💫

Het is ook niet zo dat je zegt 'er is keiveel gezegd' haha  ;D

Lezen is niet iedereens favoriete bezigheid   :D
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

LustigeWolf

Bah zeg, vrijheid van meningsuiting mag hier niet. Ik mag niet blanco stemmen. Random Number Generator heeft bepaald dat mijn stem naar Perry gaat

Falsifica

Ik heb nog geen idee of waar ik was spannend genoeg is om mij voor te vermoorden. Maar in het geval dat dit wel zo is, hier de land informatie van waar ik was.

Í þessu landi geturðu, þegar þú ert einn, gert úlfa-galdraaðgerð.
Og þegar þið eruð tveir hér, og annar er úlfur en hinn ekki, þá verður sá umbreyttur.
Mér fannst þetta of hættulegt til að halda fyrir sjálfan mig, þar sem ég var ekki einn.
Þess vegna er þetta nú opinbert.
Björnin og Engillinn voru hér líka.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

JarJarBling

Betekend dit dat er een wolven board niet gestemd heeft of op een WW (of andere gefaalde manier) gestemd heeft? ik ontbreek namelijk een slachtoffer toch?