Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Maar is iemand het ook zeker wél?

Gestart door Mexicanobroeder, 7 september 2025, 10:20:49

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Ik zeg ook niet dat je alles had moeten laten vallen. Ik zeg dat ik mijn mond hield omdat je op dat moment nog de touwtjes in handen had.
Je hebt 3 uur nog gewacht met stemmen ofzo toen je weer online kwam.

Het verhaal heb je wel. Die had je ook al lang hiervoor. Maar ik zal het je nog eens herhalen. Ik geloof niet dat Ingrid de emotionele respons fake'te zoals ze dat tegen mij deed. Ik denk dat de kans groter is dat de andere persoon, waardoor ze zo van streek was loog over de rol claim. Inmiddels is al gebleken, dat die persoon inderdaad loog over de rol claim, ik heb dus gelijk.

Daarom koos ik ervoor Ingrid vrij te stemmen. En op dit moment vertrouw ik Ingrid en JarJar het meeste.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

JarJarBling

Citaat van: Dragonfly op 11 september 2025, 14:32:28Nee Falsifica.

Ik wilde niet zomaar iemand de stemming laten starten. Ik wilde eerst mensen spreken omdat ik oprecht niet wist wie ik als eerste zou laten stemmen. Ik wilde de stemming niet laten beginnen door een wolf.

Ik kan je ervan verzekeren dat ik Castiel niet heb lopen pushen iemand al dan niet vrij te stellen en ik ook geen vooropgezet plan heb wb wie mij vrij gaat stellen.

Ik ben namelijk bezig met wie er wolf zou zijn en proberen de stemming daar dus niet te krijgen. Daarom wilde ik graag op voorhand mensen spreken.

Heb ik ook bij jou gedaan. Jij klapt dicht, prima. Dat jij dan niet tevreden bent met mijn keuze, dat is jouw probleem.

Ik heb bewust niet voor jou gekozen omdat ik twijfels heb, ook bij het 1-2tje tussen jou en Ingrid.

Ik vind het grappig dat ik heb gekozen wie jij van tevoren al dacht, gezien ik dat van tevoren nog niet wist.

Ik heb flink getwijfeld over William als eerste de stem te geven. Ik heb het gevoel dat hij oprecht is, maar ik durfde het net niet aan met de neutraalclaim.

De vraag of slechtjes op elkaar stemmen vind ik een goede. Dat heb ik me namelijk ook afgevraagd. Ik denk dat een beetje 'bold' slechtje dat wel kan doen ja. Of dat diegene probeert te regelen dat de ander gekozen wordt. Of misschien was de positie van een van de wolven wel zodanig dat ze weten dat diegene toch wel vrijgesteld zou worden. Ik ben hier niet zeker van.

wel grappig dat je tegen mij zo anti William aan kwam zetten. voor je keuze had gemaakt.

Dragonfly

Óf je hebt heel erg verkeerd gelezen, kan ik me haast niet voorstellen, maar dan : lees je app na.

Anders: dit is een grove leugen, ik ben niet anti William tegen jou geweest.

Dragonfly

Ik stelde de vraag, zou Wil mij stemmen als hij wolf was en ik zei dat ik hem toch redelijk betrouwbaar vond overkomen. Dat is heel wat anders.

Dragonfly

Wat ik zie Falsifica is: iemand die zielig doet; ik ben bang dat ik overblijf met 2 wolven en een lijk. Iemand die mij beschuldigt op niks. Wanneer ik vervolgens legitieme vragen stel: Hoezo uitstellen en met welk doel? Daarop geen antwoord geeft en in plaats daarvan een leugen post.

Dragonfly

Ohhh wacht ik dacht dat die post van Falsifica was! Met t anti William! Sorry @ Falsifica.

Desalniettemin, ik heb ook bij Jar jar niet anti William gedaan. Nu heb ik gezien  Jar jar, dat jij dingen wel s verkeerd leest. Dus lees je app.nog eens goed na.

Dragonfly

Ik heb dus geheel over de post van falsi geen gekeken en dacht dat de reactie van jar die van falsi was. Leve de telefoon.

Ik heb Falsi, niet 3 uur gewacht met stemmen. Ik heb 3 uur tussen mijn bezigheden door geprobeerd een goede keuze te maken dmv gesprekken.

JarJarBling

Df zou william enkel in vraag gestelt hebben. Moest ik komen zeggen na de texr gelzen te hebben.

Vind nog steeds best een draai naar hel voledig vertrouwen.

Dragonfly

Ik heb ook nergens gezegd hem volledig te vertrouwen. Dat doe ik niet.

Murphy

Persoonlijk ben ik in dit stadium eigenlijk pro William lynchen. Met een sjamaan dood, en wsl 2 beginslechtjes, vind ik een neutrale speler op 10 te veel, ook met de claim die hij doet.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik verder nu echt nul idee heb wie ik moet geloven en wie slecht is en dat een dode William mij ook wel info zou geven.
Aan de ene kant heb je de 2 lycans die ik eigenlijk nog steeds teveel vind, dus ik denk dat er daar sowieso één zit. DF was bij mij juist vrij pro-William ook toen ik zei dat ik hem niet geloofde en wil lynchen. Jarjar blijft z'n chaotische zelf, maar kan hoogstens ketter zijn, al denk ik niet. En ik moet Carnage nu wel gelijk geven dat Ingrid echt verdacht stil is..

Castiel.

Ik zei het vanochtend al tegen Fals en heb het nu ook in gang gezet. Ik verwacht dat we een slechtje vinden bij William. Momenteel denk ik dat JarJar daadwerkelijk Priester is en dat Murphy ook goed is dus.

Hoe het exact zit weet ik nog niet want wie is dan de medewolf van William... Maar een neutraaltje is gewoon een gekke rol in de huidige rolverdeling.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Williambz

Maar waarom zou ik in hemelsnaam neutraal claimen in heet 'hij is het zeker niet' spel? Ik gaf bij df als een van de eersten aan dat ik neutraal was en dat ik dat kut vond in dit spel, omdat je niet snel een neutraaltje vrijstelt. Ik zou ten minste niet veel geven om een neutraaltje als er ook nog potentiele goedjes zijn.

Df zei ook al dat een slechtje waarschijnlijk niet neutraal claimt dit potje, omdat het eerder in je nadeel werkt dit spel. Wat precies nu ook het geval blijkt te zijn.

JarJarBling

ik ga het vrij kort houden een heel stressvolle dag gehad en vermoeiend. (met een auditie voor een hopelijk opleiding.)

Ik speel William vrij omdat ik zijn neutraal claim geloof en ik meer het gevoel krijg dat slecht hem niet kan gebruiken en daardoor willen ze hem nu dood. ik ben benieuwt wie hij gaat vrij spelen.

ik ga heel eerlijk zijn dat ik me een beetje zoned out voelt in dit spel. sinds het spel zo traag verloopt. en er nergens echt een spelt tussen te krijgen is. ik dnek ook dat ik zo ie zo de wolfjes niet in het snotje heb. :(

dus mijn excusses dat ik men team niet veel wijzer kan helpen.

Williambz

Op dit moment vertrouw ik van de vier die nog niet zijn vrijgesteld falsifica het meest. Murphy is na de vorige lynch volledig omgedraaid wat ze denkt over mij. Na de dood van bloodwolf heb ik onder andere bij haar geclaimd. Ik ben echter voor slecht niet meer interessant en een makkelijk target om te lynchen. Ik ben immers een neutraaltje die niet heel erg is om te verliezen voor beide kampen. JarJar vroeg mij ook wie is geturned na mijn claim. Van de spelers bij wie ik heb geclaimd (dragonfly, murphy en JarJar) is dat alleen murphy geweest. Ik hoor dat Murphy en Castiel mij erg graag wilden lynchen deze lynch wat ik opvallend vind omdat mijn neutrale rol prima in de verdeling past. Dragonfly zit in de driehoek met castiel en murphy en vertrouw ik nu minder dan eerst. Ik denk dat ze voornamelijk doot de andere twee wordt beïnvloed, maar ik weet dit niet zeker.

Mijn keuze zou JarJar vrijstellen zijn, maar dit is al gebeurd, dus dan blijven voor mij falsifica en Ingrid over. Ingrid heb ik weinig gezien in dt en weinig gesproken.  Falsifica heb ik wel meer gesproken en is een stuk actiever, waardoor ik hem ook meer vertrouw atm dan Ingrid. Vandaar gaat mijn stem ook nu naar hem.

Castiel.

Wauw... Ik weet niet precies wat hier gebeurd is maar zo te zien zijn alle spelers waarvan ik denk dat ze potentieel slecht zijn al vrijgesteld. Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten maar momenteel denk ik dat niet. Bijzonder hoe dit weer verloopt.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.