[Discussie] Maar is iemand het ook zeker wél?

Gestart door Mexicanobroeder, 7 september 2025, 10:20:49

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

Hier kunnen jullie overleg plegen over wie er kwaad in de zin heeft. Succes!

JarJarBling

Hallow!

Iets over vroege vogels pakken wormen. Ofzo!

BurgemeesterO0

JarJarBling

Thelight288

Ik wil wel bm zijn. Maar even wat ing het is bloemencorso Zundert vandaag. Ik ga niet tot zelden netwerken vandaag. Dan weten jullie dat alvast

Dragonfly

Hi!

Ik zie dat we begonnen zijn. Top. Burgemeester is dit spel meer bepalend dan andere spellen. Let hier goed mee op. Als je op mij stemt zit je altijd goed.  8)

Toedels!

BloodWolf14

Ik wil ook wel die BM positie bekleden. Ik beloof plechtig mijn best te doen om enkel en alleen goedjes hun positie veiligte stellen :)

Vorige keer dat ik deze variant speelde heb ik verloren ondanks dat ik de slechtjes goed had. Dat wil ik mij geen tweemaal laten overkomen :s

Murphy

Hoi! Aangezien ik voor de verandering goed ben wil ik ook wel bm worden. En aangezien ik hoog in de bergen zit heb ik het perfecte uitzicht om te zien wie er allemaal foute dingen doen 's nachts! Oh en natuurlijk ook genoeg tijd enzo

Williambz

Succes weer allen!

Citaat van: Dragonfly op  7 september 2025, 14:08:11Hi!

Ik zie dat we begonnen zijn. Top. Burgemeester is dit spel meer bepalend dan andere spellen. Let hier goed mee op. Als je op mij stemt zit je altijd goed.  8)

Toedels!
Alleen bij de burgemeestersverkiezing?  :P

Dragonfly

Dragonfly

CarnageRazor

Murphy is de eerste die me aansprak, en krijgt zodoende ook mn stem.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

yk zou ook wel graag bm willen worden! Had het gisteren wat drukker, maar pm box en whatsapp is open voor te netwerken!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Ingrid1234

Mijn stem gaat naar murphy deze keer. Volgens mij is het de eerste keer dat ik mee doe dat ze NIET neutraal claimt dus ik ga ervoor 🤣

Zelf hoef ik geen bm te zijn.

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

JarJarBling

Trouwens ik denk dat met een hij/zei is het zeker niet module. we nog meer in open conversatie gaan moeten duiken wie we verdacht vinden en potentieel als dorp willen weg hebben. sinds maar 1 iemand die het plan niet weet kan al de verkeerde persoon uitkiezen en veilig stellen zo.