Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] We willen Olympus voor onszelf alleen

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 15:31:19

Vorige topic - Volgende topic

[789]Prometheus

Oja, misschien weet je het al maar misschien wel goed om er bij te melden: als 1 van de gekozen spelers van de orakel dood gaat, gaat het visioen niet door. Dus als Demeter en ik aankomende nacht gechecked worden, maar we lunchen Demeter dan gaat visioen niet door en kunnen we nog even verder.

[789]Prometheus

Echidna, heb je al nagedacht wat voor goedjesrol je wilt gaan claimen in de toekomst?
Want ik heb mijn aantekeningen toen voor nacht 1 al met Belle gedeeld. Zij weet dat jij bij mij goed hebt geclaimd en dat jouw actie mislukt was.
Dus je moet ff alvast voor jezelf verzinnen wat voor rol je gaat claimen, om jezelf mentaal op voor te bereiden. Niet dat je per se moet gaan claimen maar als we later in het spel opeens allemaal rolclaims gaan doen en je bent de enige die niet meewerkt is dat miss ook verdacht. ja ik weet het niet. Ik geef jou gewoon tip mee, ALS je later wilt claimen dat je daar rekening moet houden.

[789]Prometheus

Ik heb even een wilde move gedaan om jou ook als mijn verdenking te noemen, maar ik weet dat Jason (en wss Belle ook) jou vertrouwd. En als ik toch dood ga, sta jij in goed dag licht mede hierdoor.
Dit is een investering voor jou, dat ze meer jou gaan vertrouwen.
Ik weet niet of ik echt op jou ga stemmen, ik zeg het alleen. Kijke wat mensen zeggen.

[789]Prometheus

ALs iemand aan jou vraagt met wie je contact heb gehad, kan je iig ook die 2 dode spelers opnoemen, lol  XD  en met mij in het begin.
Heb je wel wat contact gehad of ergens aan iemand laten zien dat je beetje op zoek was naar wolven??
Want ik ben wel bang dat ze uiteindelijk de stille gaan pakken of iemand die niet actief meedenkt en zoekt.
En dat gaat meer opvallen als er minder spelers in het spel zijn.

[789]Echidna

elke ochtend moet ik door alle jou berichten doorgaan hahaha
sorry ik sliep al. Een griekse godin zijn is vermoeiend.
Ik denk niet dat Demeter de beste is om op lunch te gooien. Ik wil liever Belle of Jason.
Dankjewel voor je "verdenking"ik hoop dat meer mensen me gaan vertrouwen dan.

[789]Prometheus

Jason heeft mij prive bericht gestuurd dat hij Athena niet vertrouwd maar doet alsof zodat hij hoopt dat ze zich verspreekt. misschien doet hij dat zelfde tactiek bij jou? Heeft Jason jou uitgelegd waarom hij jou vertrouwd??

Ik DENK dat Belle beschermd wordt, komende lunch? Jason claimt een beschermende rol te hebben. hij had mij toen aangeboden dat hij mij kan beschermen toen ik hem iets te veel info gaf (toen ik nog een goedje was)

[789]Echidna

misschien dan Jason lunchen want ik wil Demeter eigenlijk nog houden

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 08:48:04misschien dan Jason lunchen want ik wil Demeter eigenlijk nog houden

Ow oke, waarom wil je Demeter nog houden eigenlijk?

[789]Echidna

ik heb gevoel dat hij scherprechter of beul is en misschien wel ons kan helpen

[789]Echidna

we moeten sowieso nog een hulpje hebben toch want kan me niet voorstellen dat ik het enigste slechtje was aan het begin

[789]Prometheus

Wat ik heb begrepen van Jason via prive is dat hij Cerb en Athena aan de galg wilt.
Als Cerb het niet wordt, zou Cerb wss door ander manier sterven.
Dan denk ik dat hij Demeter bedoeld die Cerb gaat doden.
En jason heeft mij geadviseerd om lynch bescherming te kopen zodat ik mij dan ook weer kan bewijzen de volgende dag.

Maar dan kan Demeter toch beter jason doden haha? En dan lunchen we Belle?

[789]Echidna

ik heb heel weinig contact met demeter of eigenlijk niks en jij?

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Echidna op 21 augustus 2025, 09:53:34ik heb heel weinig contact met demeter of eigenlijk niks en jij?

Enige contact wat ik met Demeter had (naast kantclaim in begin) was dat hij direct naar me toe kwam nadat ik tegen Jason heb gezegd dat ik wolf ben.
En toen wist ik het.. Jason en Demeter hebben veel contact.

Hoe kom je er bij dat je denkt dat Demeter dan scherprechter is?

Jason zegt tegen mij dat Cerb wilt weten wie orakel is.. misschien is Cerb wel de scherprechter?

[789]Prometheus

Op dit moment heb ik het meest contact met jou en Jason.
Belle negeert mij nog steeds.

[789]Echidna

Omdat ik denk dat de nieuwe rollen er in zitten en ik afgelopen spellen heb gecheckt en scherprechter niet echt tot zijn recht is gekomen. En Jason en Demeter hebben veel contact. Jason heeft aangegeven dat er een dodende rol zich bij Jason moet melden dat is dus Demeter denk ik maar waarom zou hij het dan niet gebruikt hebben