Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Wie verraadt zijn familie?

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 14:26:28

Vorige topic - Volgende topic

[789]Echidna

Oke ik ga op Zeus stemmen, het is ook voor grootste gedeelte gevoel maar ik vind de rest beter overkomen dan hem, en voornamelijk dat snel iemand op de lynch probeert te krijgen

[789]Icarus

Ik heb geen zin om te sterven. De oplettende lezer kan mijn eerste posts bij elkaar leggen en de conclusie trekken dat ik lycantroop ben. Doe ermee wat jullie er mee willen.

[789]Jason

Citaat van: [789]Echidna op 19 augustus 2025, 20:24:11Oke ik ga op Zeus stemmen, het is ook voor grootste gedeelte gevoel maar ik vind de rest beter overkomen dan hem, en voornamelijk dat snel iemand op de lynch probeert te krijgen

Waarom is Zeus verdachter dan de andere genoemde namen? Of wou je de stemming gelijk trekken?

[789]Icarus

Ik ga mezelf zo redden en weiger een neutraaltje op te hangen. Dus dan weten jullie dat.

[789]Icarus

En de wolven gaan hun medewolf redden. Ik denk dat we met Zeus goed zitten

[789]Demeter

Ik ben heel erg benieuwd naar wat Bellerophon ervan te zeggen heeft, want deze redding van zeus is vrij shady

[789]Jason

Dank u, Hades. Ik zal mijn best doen je positie te vervullen.

Ik heb voor nu even een stem gezet op Odysseus, echter heb ik meer spelers die ik verdenk. Geef mij nog even wat tijd om mijn informatie bij elkaar te rapen. Ik zal zo een iet wat grotere post maken.

[789]Demeter

ik zie oddyseus ook zeker wel slehct zijn, maar na de late post zonder uitleg op icarus van bellerophon zou ik op dit moment het meeste naar zeus of bellerophon kijken. ben benieuwd naar je analyse

[789]Bellerophon

Ik snap dat ik nu erg opval en dat is volledig begrijpelijk. Ik ben veel te laat geweest met het bijlezen van het dt topic. Wel Icarus en Odysseus op mijn lijst staan. Net voor de deadline +/- 15 minuten zie ik Icarus lycantroop claimen, terwijl hij eerder aangaf mogelijk voor de stille nacht gezorgd te hebben. Als lycantroop kan dit niet en aangezien dit ook een goede claim is voor een slechtje heb ik besloten om een stem op hem te zetten.

Waarom dan net voor de lynch? Omdat Icarus zelf oo 2 stemmen stond wilde ik kijken welke move hij zou uithalen. Ik wist dat met mijn stem + BM hij met 3 alsnog lynch zou worden. In mijn hoofd was hij slecht en dan hadden we nog meer info na de nacht met zijn switch.

[789]Demeter

een lycantroop sterft eenmalig niet aan lunch dus hoezo kon dat niet?

[789]Bellerophon

Citaat van: [789]Demeter op 19 augustus 2025, 21:49:04een lycantroop sterft eenmalig niet aan lunch dus hoezo kon dat niet?

F*k je hebt volledig gelijk. Dit heb ik mij niet gerealiseerd op dat moment :"(

[789]Jason

Ik ben in het bezit van meer informatie dan ik tot nu toe heb laten blijken.
Ik kan - ervan uitgaande dat mijn bron niet dronken is - Prometheus, Echidna en Athena als niet wolf bestempelen. Met de informatie die verder volstrekt is, blijf ik hierover ietwat vaag. Het staat jullie vrij conclusies te trekken.

Dan blijven over Bellerophon, Cerberus, Demeter, Odysseus en Zeus.

Bellerophon gooide de laatste stem op Icarus. Bellerophon is ook heel stil tot nu toe.

Cerberus verdenkt Zeus. En met hoe deze stemming liep, vermoed ik dat die 2 geen board delen. Maar achter de schermen hoor ik verschillende signalen dat Cerberus hoe komisch dit ook klinkt met juist de hond als god, wel eens een welpje zou kunnen zijn.

Icarus was er heilig van overtuigd dat Demeter geen wolf was. Ik wil in ieder geval voor deze nacht hem zijn eer laten behouden en zal Demeter niet meenemen in mijn verdenkingen.

Dan blijven Odysseus en Zeus over.

Odysseus claimt ook de reden te zijn voor een stille nacht. Hij verdacht Icarus en stemt ook op hem.

Zeus stemt Athena. Zeus was even heel actief in de discussie maar is nu foetsie. Alsof er een storm is waar wij geen weet van hebben.

Ik had het mis, ik dacht namelijk tot de laatste 10 minuten, ook dat Icarus slecht was. Maar zijn laatste posts gaven voor mij een beeld van een echte lycantroop. En dus is het zonde dat hij gelyncht is.

Ik verwacht van Bellerophon dat die deze speldag zich van zijn beste kant gaat laten zien. Maar voor nu ben ik gefocust op Odysseus en Zeus.

Oh en Zeus:
Waerom blijft uw antwoord uit op mijn bode? Of zijt ghy bevangen van vrees en durft ghy niet meer te spreken tot mijne ziel?

[789]Demeter

ah top lijkt al een goed netwerk te zitten! ik hoop dat het inderdaad dan correct is, maar ben benieuwd waarom je zelf bellerophon wel voordeel van twijfel geeft. Nu komt het redelijk oprecht over dat dit een foutje was, maar ik snap niet waarom de verdenking dan niet gecommuniceerd is? dat had het misschien voorkomen kunnen worden. zeus en oddyseus ben ik ook wel eens mee dat die verdacht zijn.

[789]Jason

Heb wat meer informatie gekregen na deze post. Odysseus heeft me in pm benadert en dit heeft voor nu ervoor geleid dat ik iig mijn stem van hem weghaal.

Als er iemand een dodende rol heeft kan die aub zich bij mij melden. Voorkeur gaat uit naar priester. 

[789]Zeus

Citaat van: [789]Echidna op 19 augustus 2025, 20:24:11Oke ik ga op Zeus stemmen, het is ook voor grootste gedeelte gevoel maar ik vind de rest beter overkomen dan hem, en voornamelijk dat snel iemand op de lynch probeert te krijgen
Reden genoeg je vandaag weer te stemmen. De typische: ik stem op wie op mij stemt.
Citaat van: [789]Icarus op 19 augustus 2025, 20:59:37En de wolven gaan hun medewolf redden. Ik denk dat we met Zeus goed zitten
Wat heb ik gemist terwijl ik weg was?
Waar komt ube4haupt Icarus vandaan?