Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Wie verraadt zijn familie?

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 14:26:28

Vorige topic - Volgende topic

[789]Icarus

Ik heb op dit moment weinig concrete informatie. Wel zou het kunnen dat ik één van de redenen ben geweest dat de nacht stil verlopen is. Als dat klopt – en zeker als ik de enige was die dat had kunnen veroorzaken – dan lijkt het me aannemelijk dat Demeter niet tot de slechte kant behoort.

Tegelijk kreeg ik privé de vraag of mijn actie misschien mislukt is. Het zou dus eventueel ook een yeti kunnen zijn die vannacht in het spel is geweest.

[789]Echidna

Ik zal wel in herhaling vallen maar ik heb ook geen concrete informatie. Ik weet dus ook nog niet waar mijn stem heen zal gaan. Ik zal beginnen met netwerken

[789]Demeter

Ik denk dat de meeste geen concrete informatie hebben. Rustige nacht is fijn, maar mij boeit het niet perse waardoor het komt. Daar mogen wolven zich druk over maken. Wat Icarus al in dt gedeelt heeft denk ik ook niet dat die aan slechte kant behoord. Wie wel ga ik proberen achter te komen deze speldag.

[789]Zeus

Ik uit verdenkingen naar Promotheus. Hij zit subtiel naar mijn rol te vissen door te vragen of ik een nachtactie heb die is mislukt. Ik zou niet weten waarom ik zoiets random zou delen met iemand die zelf ook (nog) niks deelt.

[789]Athena

Frapant. Promotheus heeft reeds ook contact gelegd hier. Zelfde standpunten.
Prometheus lijkt ondoordachtzaam. Luistert niet naar DT of ziet geen hinten. Mijn territoriale verband is reeds bekend en vermeld. Doch ik geen reactie hierop te hebben gegeven in de privésferen. Of is het menselijk schrift onbekend voor onze Promotie Thesis?

[789]Bellerophon

Mij lijkt dat Promotheus dit bij iedereen heeft gedaan als ik het zo zie. Ik denk zelf dat hij dit na gevolg van vorige nacht vraagt, maar daar kan hij beter antwoord op geven. Ik vind dit niet meteen verdacht, want je moet ergens beginnen. Dat dit meteen weer op de verdacht stapel wordt gegooid vind ik juist heel makkelijk.

[789]Odysseus

Citaat van: [789]Zeus op 18 augustus 2025, 14:04:44Ik uit verdenkingen naar Promotheus. Hij zit subtiel naar mijn rol te vissen door te vragen of ik een nachtactie heb die is mislukt. Ik zou niet weten waarom ik zoiets random zou delen met iemand die zelf ook (nog) niks deelt.

Dit deed hij ook bij mij.

[789]Hades

Citaat van: [789]Bellerophon op 18 augustus 2025, 21:43:50Mij lijkt dat Promotheus dit bij iedereen heeft gedaan als ik het zo zie. Ik denk zelf dat hij dit na gevolg van vorige nacht vraagt, maar daar kan hij beter antwoord op geven. Ik vind dit niet meteen verdacht, want je moet ergens beginnen. Dat dit meteen weer op de verdacht stapel wordt gegooid vind ik juist heel makkelijk.

Ik vind het ook ietwat te makkelijk. Ik zie meer heil in waarom hij dat zou vragen aan mensen.

1. Zijn actie is mislukt en hij zoekt de source zodat diegene bevestigd is
2. Hij heeft zelf rondgedanst in het maanlicht

Voor nu juist reden om hem niet uit te kiezen.

[789]Prometheus

Ik ben inderdaad bij iedereen langsgeweest voor een kantclaim met een extra vraag over een nacht actie.
Met goede intentie om te kijken hoe mensen reageren en bepaalde soorten info kan echt wel handig zijn voor latere stadium in het spel. Sommige spelers delen iets meer dan de ander en sommige zijn wat voorzichtig.. wat ik ook helemaal begrijp. We moeten toch ergens beginnen om beetje verder te komen?

Cerberus is de enige speler die niet heeft gereageerd maar hij is ook nog niet online geweest.

Athena, jij bent de enige die de deur dichtslaat met pure wartaal. Prima als je geen zin hebt om met mij te netwerken, maar heb je zelf eigenlijk wel iets nuttigs gedaan met andere spelers? Of blijf je liever vastzitten in je eigen gebrabbel zonder enige inhoud?

Citaat van: [789]Athena op 18 augustus 2025, 20:03:50Prometheus lijkt ondoordachtzaam. Luistert niet naar DT of ziet geen hinten.

Ik begrijp geen hints en ben hier puur voor het spel. Duidelijke communicatie is de enige manier om wolven echt te vinden. Dat gebluf en vage gedoe is alleen nuttig voor mensen die iets te verbergen hebben. En dat je ook nog eens zo makkelijk hapt op Zeus zijn verdenking naar mij toe vind ik heel wolfs van je.

[789]Zeus

Cerberus is online geweest...

Verder vind ik Athene opvallen. Zeker op hoe ze meelift op mijn halfgebakken beschuldiging.

[789]Athena

Citaat van: [789]Athena op 17 augustus 2025, 17:36:13Wat wilt men? Gerechtigheid.
Wat wil ik? Gerechtigheid.

Potentieel duivels gezwalg? Niet hier.
Mogelijke verdeling van territoriale invloeden? Neutraal.
Zie hier de claim van mijn alliantie.

Nachtelijke uren zijn bedoeld voor rust. Half 9 is geen nachtelijk uur. Afgelopen nacht heb ik dus heerlijk de binnenkant van mijn ogen bekeken.

Is het beeld nu massief van goud of is het hol en van brons? (Is het helder of is het nog onduidelijk)

[789]Athena

Citaat van: [789]Demeter op 18 augustus 2025, 11:54:41Ik denk dat de meeste geen concrete informatie hebben. Rustige nacht is fijn, maar mij boeit het niet perse waardoor het komt. Daar mogen wolven zich druk over maken. Wat Icarus al in dt gedeelt heeft denk ik ook niet dat die aan slechte kant behoord. Wie wel ga ik proberen achter te komen deze speldag.
Citaat van: [789]Zeus op 18 augustus 2025, 14:04:44Ik uit verdenkingen naar Promotheus. Hij zit subtiel naar mijn rol te vissen door te vragen of ik een nachtactie heb die is mislukt. Ik zou niet weten waarom ik zoiets random zou delen met iemand die zelf ook (nog) niks deelt.
Combineer dit. Ligt nog geen etmaal van elkaar af. Zeus vindt dit een halfgebakken beschuldiging, ik vind het volwaardig verdacht.

Om de tijdlijn compleet te maken, verzoek ik Demeter om te delen of en wanneer Demeter een goddelijk bericht van onze Prometheus heeft ontvangen. Ikzelf heb dit 17 augustus tegen de dagwisseling aan mogen ontvangen.

[789]Zeus

Dus in het slechtste geval hangen we een neutraaltje op, beste geval een slechtje? J3 ontkent dat we in een goedje zullen verliezen, waardoor je het zelf onbedoeld wel één van de betere lynchopties nu maakt.

[789]Athena

Citaat van: [789]Zeus op 19 augustus 2025, 03:48:13Dus in het slechtste geval hangen we een neutraaltje op, beste geval een slechtje? J3 ontkent dat we in een goedje zullen verliezen, waardoor je het zelf onbedoeld wel één van de betere lynchopties nu maakt.
Hak hak, twee delen:
1. Klopt. Mij verbannen levert een dood neutraaltje op. Niet ideaal, maar ook geen ramp. Tevens ook de reden waarom ik het wat had verstopt, maar wel duidelijk terug te vinden.
2. Deze volgorde van menselijke woorden kan ik niet volgen. Zou u deze tekst kunnen hervormen tot een mooi goddelijk betoog die ik kan volgen?

[789]Icarus

Sorry Zeus, maar nu op Athena gaan omdat ze een neutraaltje is voelt voor mij wat ver gaan. Neutralen hebben hele sterke nuttige krachten voor ons, ja ook voor slecht. Maar als we nu op neutralenjacht gaan dan maken we het voor eventuele andere neutralen niet aantrekkelijk om nog voor onze kant te spelen.

Promotheus heeft het ook bij mij gedaan, maar na wat over en weer gePM met ook een andere speler ga ik niet direct wat achter promotheus zoeken. Ik denk dat hij alleen maar goede intenties heeft hier.