[Discussie] Wie verraadt zijn familie?

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 14:26:28

Vorige topic - Volgende topic

[789]Prometheus

Krijg hoofdpijn van dit maar dit lijkt me wel de doorslag. Bij haar duurde wel even tot ik info los kreeg van haar en dat ze uiteindelijk vriend claimde.

Mijn stem gaat ook naar haar.

[789]Zeus

Welke kantclaim deed Hades eigenlijk bij mensen?

[789]Zeus

Ik vraag Odysseus om ook meer te doen dan een stuk prachtig behang te wezen in dit spel :D
Laat je horen in plaats alleen zwijgzaam of met minimale inbreng te stemmen.

[789]Zeus

Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 09:09:34Ik zie jou nog steeds geconverteerd zijn hoor, gelukkig kan je jezelf bewijzen mocht dat nodig zijn.
Waarom push je hier mee op Promo die is geconverteerd als je op dat moment al weet dat die claimed Zielsverwant te zijn?

[789]Jason

Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 18:55:28Welke kantclaim deed Hades eigenlijk bij mensen?

Niks voor speldag 1. Kort erna zei die Neutraal te zijn.

[789]Jason

Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 19:36:20
Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 09:09:34Ik zie jou nog steeds geconverteerd zijn hoor, gelukkig kan je jezelf bewijzen mocht dat nodig zijn.
Waarom push je hier mee op Promo die is geconverteerd als je op dat moment al weet dat die claimed Zielsverwant te zijn?

Het is dat het Orakel dit bevestigt, maar ik wist dat niet. Daarom dacht ik dan ook dat dit gelogen is. Maar Orakel heeft inmiddels bevestigd.
Dus ter verduidelijking, ik ga ervan uit dat Prom goed is nu. Tenzij ze liegen over zvw. Maar zou niet weten waarom, er is toch geen andere manier waarop ze elkaar kunnen vertrouwen vanaf begin spel toch?

Zeus, sinds je me per pm en op discussie topic aant ondervragen bent, stel ze allemaal hier maar. Dan antwoord ik op je.

[789]Zeus

Wie zat er hoofdverantwoordelijk aan het stuur voor de beulsactie op Cerberus? Want die kwam uit de lucht vallen toen Cerberus een offensief op Jason startte.

[789]Zeus

Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 19:49:52Wie zat er hoofdverantwoordelijk aan het stuur voor de beulsactie op Cerberus? Want die kwam uit de lucht vallen toen Cerberus een offensief op Jason startte.
Jason moet Oddyseus zijn.
Mijn indruk was dat Jason aan de touwtjes trok toen.

[789]Zeus

Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 19:36:48
Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 18:55:28Welke kantclaim deed Hades eigenlijk bij mensen?

Niks voor speldag 1. Kort erna zei die Neutraal te zijn.
En interessant. Als ik mijn PMS teruglees (vandaag alles gedaan) zei die dat die neutraal claimde,
maar als anderen dat ook zouden horen hij gelijk een link naar mij kon leggen.

[789]Jason

Dat was ik inderdaad die vroeg voor Cerberus te beulen.

Maar het ging iets minder plat dan jij dit hier beschrijft.
Ik zal het je in stappen uitleggen:

- Stap 1: Prom zegt me conversie te zijn
- Stap 2: Ik gooi Prom op DT en vroeg voor een dodende rol
- Stap 3: Demeter komt naar mij toe
- Stap 4: Demeter haalt eerst zelf verhaal bij Prom, nam de conclusie dat Prom mogelijk faked.
- Stap 5: Demeter besluit toch zichzelf te bewijzen en n.a.v DT werd de conclusie genomen dat Cerberus beulen ons informatie zou geven

[789]Bellerophon

Citaat van: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 18:23:05@zeus waaron stuur je mij nu een pm met dat je denkt dat we samen slecht zijn en dat we samen moeten stemmen. Sorry mijn stem gaat naar jou
Zeus je skipt dit bericht?

[789]Zeus

Klopt. Ik wacht nog op een PM-reactie van Echidna op mijn PM :D

En je zielsverwant weet hier al van, evenals Jason.

[789]Zeus

Als Odysseus niet uiterlijk een kwartier voor de deadline iets van zich laat horen, stem ik uit principe op hem. De stem gaat toch geen verschil maken, maar toch. Ik vind het niet kunnen hoe inactief die zich opstelt.

[789]Bellerophon

Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 20:18:30Klopt. Ik wacht nog op een PM-reactie van Echidna op mijn PM :D

En waarom ik niet  :P

[789]Zeus

Citaat van: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 20:20:48
Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 20:18:30Klopt. Ik wacht nog op een PM-reactie van Echidna op mijn PM :D

En waarom ik niet  :P
Omdat ik meer met je ZvW heb gepraat dan jou dit spel.