[Discussie] Wie verraadt zijn familie?

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 14:26:28

Vorige topic - Volgende topic

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 16:19:30Wacht Valse Engel werkte vroeger ook al zo maar niet in combinatie met zoveel rollen.

@Adriaan kan je bevestigen dat de regels anders zijn nu betreft dit?

[789]Zeus

Oke, dan is dus als Orakel en Heks kloppen dit de uitkomst:
Bellophron is goed, want hij is het Orakel.
Demeter is goed of slechte beul.
Echdina is dan goed of wolf in schaapskleren.
Odysseus is dan Valse Heks (en is dus goed van alliantie). Hij redde Jason.
Jason is dan geen wolf, want gered door de Heks. Tenzij zichzelf gelunched.
Promotheus is dan ook goed, want vergeleken met een goede speler.

Dus in dat geval ben ik de enige persoon die dus als Lone Wolf overblijft.
Ik heb geen medewolven, want de rest is allemaal door (hun) acties uitgesloten.
Hoe geloofwaardig is dit nog, mensen?
Echidna, wat denk jij er zelf van dat je als alternative Wolf in Schaapskleren nog kan rechtbreien?

-

Ik denk niet dat het een goed idee is om jezelf te laten hangen Promotheus op basis van bewijzen.
Ben je het echt, dan kan dit worst case de laatste lynch ook zijn.

[789]Zeus

Kom op mensen. De 'laatst actief' blijft bij mensen oplopen, maar ik voer ondertussen een monoloog,
met een mooie intermezzo van Promo.

[789]Demeter

Zielsverwant was niet gericht aan Zeus maar aan bellerophon. Prom claimde Zvw met de bron datcdus bellerophon bleek. Ik twijfel wel bij Zvw aan de controlerende rol ook nog. Er was ook nog is een semi controlerende rol in Cerberus.

Waarom stemt Jason op Zeus terwijl er bijna geen andere verklaring dan Yeti zou zijn over 2 mislukte stalker acties. Kan niet beide door een vervloekte oid kunnen.

Er gebeuren nog rare dingen, maar ik denk opzich dat prom stemmen nog wel mogelijk is. Dat bewijst dan ook bellerophon half tenzij ze juist g/s zijn ipv Zvw.

Het lijkt wel idd of er gesjoemeld is met de orakel

[789]Demeter

Daarom vond ik jammer dat gisteren zo stil was ik heb vandaag juist vrij weinig tijd

[789]Echidna

Ik ben vooral bezig nu in de pms van mensen dus sorry als ik weinig op dt zet ik ben nu even puzzelen vooral geef me even voordat ik wat op tafel hier kan leggen

[789]Zeus

Als het heksverhaal klopt denk ik dat ze Jason hebben gelunched om de BM in handen te krijgen. En dan is het gevaarlijk dichtbij.

[789]Bellerophon

Zeus waarom ben jij uitgesloten slecht te zijn met Athena?

Jij stemt Athena lynch 1 vroeg, maar Athena was sjamaan en dus offboard. Als jij onboard bent is die stem dus niet raar, want dan weet je nog niet dat ze offboard is.

Persoonlijk vind ik nu het meest likely dat Zeus conversiewolf is en ik denk dan aan Demeter als scherprechter OF Echidna / Jason als 2e wolf. In het laatste geval moet er iets met het visioen gebeurt zijn.

Ik sluit niet uit dat ik dronkaard ben. Dan gooi ik onbewust dingen door elkaar, maar ik vind de visioenen die ik krijg niet heel apart.

Het enige waar ik mee zit is dat niemand echt bewezen is.
Zeus claimt Yeti, maar alleen een stalker had mislukte acties. Ik vind het niet overtuigend genoeg als we van 1 iemand horen die mislukte acties heeft om Zeus op bevestigd te zetten.

Jason is gered door een Heks (odysseus) en zou dan de lunch geweest zijn. Ook kan hij winnen met Echidna. Mocht hij slecht zijn, liegt Odysseus en is het visioen fout OF is Echidna ook slecht.

Demeter is geen onboard wolf

Prom is een goedje (zvw met mij). Vandaar heb ik hem meegenomen in mijn visioenen vanaf nacht 1.

[789]Zeus

Ik zeg dat het uitgesloten is dat we elkaar kenden als slechte startwolven en dat dat genegeerd is.
En ik zeg ook dat als je jouw logica volgt ik Lone Wolf ben of wolf met een Schaaps in Wolfkleren ernaast.
Het aantal wolven dat overblijft is onrealistisch.

[789]Zeus

Dat er verder geen zichtbare mislukte acties zijn valt ook prima te verklaren, gezien het aantal rollen wat helemaal geen bericht krijgt als een actie mislukt. Heb nu namelijk van alle personen een rolclaim.

[789]Bellerophon

Ik ben erg benieuwd of Echidna in DT wil claimen, want ik hoor iets opmerkelijks achter de schermen.

[789]Zeus

Echidna claimed Vriend (n1 Hades, n2Jason en n3Zeus)

[789]Zeus

Oeps, drukte iets te snel op verzenden.  :-X  (6)

[789]Bellerophon

Ik heb nacht 2 Jason en Echidna opgevraagd. Kan dit als Echidna Jaosn heeft bezocht of mislukt een orakelactie dan?

[789]Jason

Kan als Echidna de vacht van een Vriend heeft gepakt als Wolf in schaapskleren.

Anders vraag je op Jason en Echidna, waarbij 2 spelers op de plek van Jason staan en 0 op de plek van Echidna. Dus het visioen zou zijn mislukt.

Dus of Orakel is dronken, of visioen is mee geknoeid, of Echidna doet alsof ze vriend is.

Kortom, ik heb stem gewijzigd.  ;)