Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Wie verraadt zijn familie?

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 14:26:28

Vorige topic - Volgende topic

[789]Jason

Andere situaties kunnen, maar Echidna is vorige speldag op de hoogte gebracht van het visioen.
Dus Echidna heeft niemand gecorrigeerd dat het visioen niet klopt. Wat voor mij bevestigd dat Echidna niet goede bedoelingen heeft.

[789]Bellerophon

Oke dan is het voor mij duidelijk dat Echidna liegt.

[789]Zeus

Citaat van: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 17:34:22Ik heb nacht 2 Jason en Echidna opgevraagd. Kan dit als Echidna Jaosn heeft bezocht of mislukt een orakelactie dan?
Stel dat ik Echidna heb gestopt die nacht, is je visioen mogelijk alsnog gelukt, want ze was dan thuis.
Stel dat ik dat ik Echidna wel heb gestopt die nacht, zou het visoen mislukt moeten zijn want de persoon waarop je een actie uitvoerde was niet thuis. Tenzij @adriaan het ziet als: maar target slaapt wel bij het andere target, dus ik laat het visioen alsnog doorgaan. "Maar: alle acties die op de gekozen speler uitgevoerd worden, hebben automatisch ook effect op de vriend." Al denk ik niet dat Echidna zelf op die optie was gekomen, aangezien ik niet eens zeker weet of ik de rol daarin goed lees.

In ieder geval vreemd dat ze sowieso niet zei: maar ik was weg dit, is wel wat eigenaardig.

[789]Bellerophon

Citaat van: [789]Bellerophon op 24 augustus 2025, 17:34:22Ik heb nacht 2 Jason en Echidna opgevraagd. Kan dit als Echidna Jaosn heeft bezocht of mislukt een orakelactie dan?
Ik heb net een bevestiging van de spelleider gehad dat als een orakel A en B opvraagt, maar B bezoekt als vriend speler A -> actie moet mislukken.
Dit is niet het geval, dus of Echidna is wolf, of ik ben dronken.

[789]Zeus

Tweede regel moet zijn: stel dat ik haar niet heb gestopt.

[789]Jason

Citaat van: [789]Echidna op 24 augustus 2025, 16:41:40Ik ben vooral bezig nu in de pms van mensen dus sorry als ik weinig op dt zet ik ben nu even puzzelen vooral geef me even voordat ik wat op tafel hier kan leggen

Ben benieuwd hoe ver je bent met puzzelen.  O0

[789]Echidna

Ik heb gisteren niks gezegd omdat ik de hele dag weg was en niet zo actief was ja ik haf meer moeten zeggen klopt maar ik ben echt vriend en ik voel me dit hele spel al vrij nutteloos met deze rol. Dus je kan op mij stemmen maar dan wint slecht sowieso. Maar dan ben ik toch bang dat jij dronken bent Belle.

[789]Zeus

Als Bello dronken is kom ik op Jason en Odysseus uit als de wolven.

[789]Zeus

In ieder geval ben ik vanavond zelf Drunk. Dan hoef ik eens niet 's avonds te werken en bereikbaar.

[789]Zeus

Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 17:36:23Dus of Orakel is dronken, of visioen is mee geknoeid, of Echidna doet alsof ze vriend is.
Of ik heb Echidna haar rol geblokt, wat nog een argument is om Yeti van de rollenlijst te schrappen.

[789]Jason

Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 18:06:39
Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 17:36:23Dus of Orakel is dronken, of visioen is mee geknoeid, of Echidna doet alsof ze vriend is.
Of ik heb Echidna haar rol geblokt, wat nog een argument is om Yeti van de rollenlijst te schrappen.
Kan, maar dan had Echidna mij moeten corrigeren toen ik zei dat ze gezien was. Dat deed ze niet. Dit is mijn probleem dan ook.

[789]Zeus

Citaat van: [789]Jason op 24 augustus 2025, 18:10:14
Citaat van: [789]Zeus op 24 augustus 2025, 18:06:39
Kan, maar dan had Echidna mij moeten corrigeren toen ik zei dat ze gezien was. Dat deed ze niet. Dit is mijn probleem dan ook.
Eens.

[789]Zeus

Kunnen we het toch nog ergens eens over worden.  XD  XD  XD

[789]Demeter

Het kan idd dat Zeus het gestopt heeft maar is wel opvallend. Want dat bevestigd wederom zeus zn claim. Maar dat wilde die blijkbaar niet

[789]Echidna

@zeus waaron stuur je mij nu een pm met dat je denkt dat we samen slecht zijn en dat we samen moeten stemmen. Sorry mijn stem gaat naar jou