[Discussie] Wie verraadt zijn familie?

Gestart door adriaan, 16 augustus 2025, 14:26:28

Vorige topic - Volgende topic

[789]Odysseus

Citaat van: [789]Jason op 16 augustus 2025, 15:13:54Waerachtige luyden ende ghemeynte, 

Met ootmoedigh hert en oprechte sinne begeer ick den eeren ende lasten des ambts van Burghemeester te draghen, opdat ick u dienstich wesen mach in raedt ende daedt. 

Doch moet ick u bekennen, tot mijne verwonderinge en ietwat schimpelijcke verwarring, dat ick den naem "Demeter" telckens wederom aensien voor "Deventer". 'T is of mijns geestes oog liever den plattegrond des lands leest dan de namen der goden. 

Doch weest gerust: mijn streven is oprecht, mijn blik scherp — mits ik niet lees, want dan zijt gij wellicht eene stede.

Iemand is zijn vliesje kwijt.

Zoals ze in Troje zeiden: een gegeven paard kijkt men niet in de bek.

Dat hadden ze dus beter wel gedaan. Want het heeft die gluiperds alles gekost.

Ik Odysseus veroveraar der bastions, onverschrokken zeevaarder. Stel mij geheel nederig ter uwen diensten als generaal. Met tactisch inzicht en de sluwheid die ik reeds heb getoond, beloof ik u de winst over deze schaduwfiguren die uw landerijen plagen.

[789]Hades

Mensen van boven & beneden,

Mijn broer Zeus zegt dat híj moet regeren... maar kijk eens rond: chaos, bliksems overal, geen orde.

Ik werd naar de onderwereld verbannen, maar guess what? Ik ben terug(6)

Stem Hades, de enige échte King of Everything!

[789]Athena

Gegroet.

Discussie? De toekomst.
Huidige tijd? Chaos.
Ikke nie leuk vinden.

Verlangen naar orde. Aansluiting noodzakelijk gevonden.

[789]Athena

Wat wilt men? Gerechtigheid.
Wat wil ik? Gerechtigheid.

Potentieel duivels gezwalg? Niet hier.
Mogelijke verdeling van territoriale invloeden? Neutraal.

[789]Prometheus

Mijn stem voor burgemeester gaat naar Zeus. Vond zijn tekst wel grappig, theatraal en voor mij het belangrijkste: niet langdradig. Zijn analyse van Jason's post (dat die met ChatGPT geschreven zou zijn) laat zien dat hij potentie heeft om ook wolven snel te ontmaskeren :)
(no pressure haha)

[789]Cerberus

Wroef! Deze lieve puppy zal alle wolfjes betoveren met zijn schattige oogjes. Soort vind snel soort.

Mijn stem gaat naar Hades, want dat is de enige god die mij een berichtje heeft gedaan. Dat toont voorlopig al wat inzet!

[789]Prometheus

Citaat van: [789]Cerberus op 17 augustus 2025, 18:46:36Wroef! Deze lieve puppy zal alle wolfjes betoveren met zijn schattige oogjes. Soort vind snel soort.

Mijn stem gaat naar Hades, want dat is de enige god die mij een berichtje heeft gedaan. Dat toont voorlopig al wat inzet!

Vind ik wel een goede reden maar hij is niet bij mij langs geweest. Als ik begin met netwerken zou ik de hele lijst doen, we zijn niet zo met heel veel spelers toch.
Voel me gepasseerd. Haha.

[789]Prometheus

Is het misschien wolf spreekt ander wolf zogenaamd aan of zo en dan via DT laten zien dat je zogenaamd actief bent?

[789]Zeus

Citaat van: [789]Cerberus op 17 augustus 2025, 18:46:36Wroef! Deze lieve puppy zal alle wolfjes betoveren met zijn schattige oogjes. Soort vind snel soort.

Schoothondje van Hades toch?

[789]Athena

Hier ook niks ontvangen van ons Hadesje.

[789]Hades

Citaat van: [789]Zeus op 17 augustus 2025, 19:25:50

Schoothondje van Hades toch?

Ja Hades vond het leuk om thematisch een PBtje of 2 eruit te gooien. Hij is niet aan het bedelen om stemmen mensen!

Maar ook de viervoeter van Hades dient liefde en aandacht te krijgen. Zoals elke trouwe compagnon

[789]Zeus

Dus alleen je hond en broer zijn belangrijk genoeg voor je om een pm te sturen. Nice!

[789]Hades

Citaat van: [789]Zeus op 17 augustus 2025, 20:08:22Dus alleen je hond en broer zijn belangrijk genoeg voor je om een pm te sturen. Nice!

Sorry maar je staat nog steeds onder mijn hond op de ladder, want die blaft minder. Dus denk nou niet dat omdat we functioneren samen op praatniveau broer, dat je mijn favorietje kunt overstijgen.

----

Dank Random.org voor de BMstem. Ik zal uw trouwe stem niet vergeten! Wie waren die andere mensen ook alweer? (A)

Als BM gebied ik de wolven zich op te offeren, anders wordt jullie uiteindelijke verblijf in mijn onderwereld niet zo leuk...

Grapjes daar gelaten, top dat iedereen er nog is, ik heb geen flauw idee wie er wolf is. Graag zou ik wat meer neuzen zien verschijnen Dt en anders ga ik simpelweg voor iemand inactief. (Ik kom er tenminste voor uit dat ik geen idee heb)

[789]Prometheus

Gefeliciteerd met je BM schap, Hades!
Je zegt dat je geen flauw idee hebt wie er wolf is, maar wie weet dan wel? De info komt niet zomaar binnen waaien, je moet er wat voor doen.
Als alle spelers nu in de DT hetzelfde roepen "Ja ik heb ook geen idee." en daardoor dat niemand inactief is.
Op wie zou je dan gaan stemmen?
Ben benieuwd naar jouw plan hoe jij denkt weerwolven op te sporen?
Gewoon chillende in de DT en wachten tot iemand iets stoms zegt?

[789]Jason

Ik ga stemmen op een stille speler, ik vind dat je best je bek open mag trekken in dit spel — anders win je gewoon zonder er je best voor te doen.

Ik ga eens hard hamsteren om erachter te komen deze speldag wie ik het minst betrouwbaar vind overkomen.