Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic - "Babbelen met Bubbels"

Gestart door Falsifica, 8 augustus 2025, 12:52:24

Vorige topic - Volgende topic

Ingrid1234

Waterwork

is William nou slecht gezien in 787 of 788

Wesp in Glas

Ik denk dat de verwarring ergens anders vandaag komt.

Willem stuurde mij een PM met onderwerp 787, maar had het vervolgens over spel 788.

Dit staat verder los van of hij wel of niet gezien is als slecht, want daar weet ik zelf namelijk niets over. (behalve dat ik het las op het Dtopic)

Williambz

In 787 ben ik al dood, maar er is een verwarring ontstaan met dat spel.

Even voor de goede orde:
- Blijkbaar ben ik in 788 (dus dit spel) gezien als slecht door iemand.
- Ik ben niet slecht en dit kan bevestigd worden.
- Er zijn veel rollen bij goed vam een bepaald soort, waardoor ik een groot vermoeden heb dat er een dronkaard in dit spel zit die dus (zonder dat diegene dit doorheeft) valse info gaat geven, waardoor het een lastiger potje wordt.
 -> Mocht er geen dronkaard in het spel zitten, is slecht ook sterk vermoed ik.

Ingrid1234

hoe weet je nu al dat er veel dezelfde soort rollen zijn bij goed? Heb je al zo veel rolclaims verzameld?

Williambz

Castiel.

Is er nog een Wb in leven? Zou die aub het aantal Dronkaards kunnen opvragen? Dat zou echt enorm veel duidelijkheid verschaffen
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Zuna

Vorige keer toen een vogeltje iets zei dat geloofden we ook de 'iemand kan voor me instaan' poltiek.

Ben wel benieuwd naar de dronkaards inderdaad, ik wil William erg graag geloven maar ik wil niet nog een keer mezelf voor mijn kop slaan dat ik het vogeltje niet vertrouwd heb
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

BloodWolf14

Citaat van: Ingrid1234 op 11 augustus 2025, 10:06:21Tja, meestal is de gang van zaken dan hangen en als het niet klopt vogeltje hangen op dag 2 toch?
Ik moet zeggen dat ik dit soort reacties met rollen als een Dronkaard wel best makkelijk vind.

Sowieso maakt dat het lastig om zienende acties direct te vertrouwen. Vraag is ook waarom bijvoorbeeld Carnage ervoor gekozen is.

Ik pak even het voorbeeld van spel 785 waar we met de basisrollen speelden en dus alles klopte. Nu hoeft dat helaas niet zo te zijn.

Williambz

Citaat van: Zuna op 11 augustus 2025, 11:11:40Vorige keer toen een vogeltje iets zei dat geloofden we ook de 'iemand kan voor me instaan' poltiek.

Ben wel benieuwd naar de dronkaards inderdaad, ik wil William erg graag geloven maar ik wil niet nog een keer mezelf voor mijn kop slaan dat ik het vogeltje niet vertrouwd heb
Maar nu zijn het in principe 2 die wel voor mij willen instaan

Zuna

Citaat van: Williambz op 11 augustus 2025, 11:14:27
Citaat van: Zuna op 11 augustus 2025, 11:11:40Vorige keer toen een vogeltje iets zei dat geloofden we ook de 'iemand kan voor me instaan' poltiek.

Maar nu zijn het in principe 2 die wel voor mij willen instaan

Er zijn erg veel slechte rollen die dezelfde soort acties hebben als goede rollen. Ik ben benieuwd of zij die voor jou in willen staan zich hier bewust van zijn?

Zuna

En als ze gewoon voor je in willen staan zonder goede reden dan zijn ze wel een beetje dom aan het spelen.

Dus ik geloof je niet zomaar op je woord over anderen die ik niet weet.

Zuna

Jongens. Wat nou als iedereen in dit spel een dronkaard is? Of nouja. Alle goedjes. Of dat er 1 ziener is en het een kwestie is van 'vind de echte ziener'.

Ik zie Fals hier echt voor aan. Iedereen Lam

Williambz

Ja dat realiseren wij nu zelf ook. Het punt is dat er volgens mij veel sterke rollen inzitten wat ik bet zei; maar als we even naar het thema kijken, is het eigenlijk een must dat er 1 of meerdere dronkaars in het spel zitten. Dus het is echt heel erg nodig om dronkaards op te vragen als wijze burger. Anders kom je er volgens mij alleen met lynchen achter en dat is vrij k.t

Williambz

Oh fock. Noicre was wijze burger... Als dat de enige was is gied echt de lul.