Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic - "Babbelen met Bubbels"

Gestart door Falsifica, 8 augustus 2025, 12:52:24

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Oh en de conducteur krijgt uiteraard mijn stem, want dat is nou eenmaal de baas in de trein.

Ingrid1234

Dit belooft wat te worden! 🥳

Ik zet mijn stem ook op de conducteur 🚅 en ik proost dat we met sneltrein vaart naar de overwinning kunnen!

CarnageRazor

Ik voel wel wat voor een conducteur. Altijd zo plichtbewust die mensen.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

redeast

Aangezien conducteurs de laatste tijd een vrij hoge kans hebben op staken ga ik niet voor de conducteur. Mijn stem gaat naar Bloodwolf. Die verdient een nieuwe kans na op 't laatste moment 785 te verliezen.

Beertje

Ik stem ook op de conducteur, hoge verwachtingen van
I love Elias

Chaosimsystem_

Ik stem op Bloodwolf na vorige spel verdient die wel een goed drankje, bedoel burgemeesterstem.

Castiel.

Ik ga dan ook voor Bloodwolf, liever iemand die ik ken en in kan schatten dan iemand waar ik nog niet mee heb gespeeld.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

BloodWolf14

Hm leuk moment dit. Ik ben even met mijzelf in overleg of ik sportief ga stemmen of liever zelf de BM heb :P

Ik ga denk ik voor het laatste. No hard feelings LW/Glenn <3

noicreC

Citaat van: BloodWolf14 op  9 augustus 2025, 19:54:25Hm leuk moment dit. Ik ben even met mijzelf in overleg of ik sportief ga stemmen of liever zelf de BM heb :P

Dan ga ik maar heel onsportief op Glenn stemmen ;D

noicreC

Hmm, nee. Wat ik doe is dan juist sportief.

Geen idee, ik wilde gewoon even 'clever' doen.

Beulgemeester

Citaat van: BloodWolf14 op  9 augustus 2025, 19:54:25Hm leuk moment dit. Ik ben even met mijzelf in overleg of ik sportief ga stemmen of liever zelf de BM heb :P

Dan ben ik bang dat ik op LW moet stemmen, gezien je in 785 helaas de glazen hebt ingegooid van team goed.  ;)

Zuna

Het kwartje dat LW Glen is viel pas toen in het spamtopic iemand mijn LW story veranderde in Glen en ik dacht 'huh dat was niet Glen'. Thanks voor de bevestiging!

Gezien dat te verwarrend is blijf ik bij BW.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

JarJarBling

Heey!
Eindelijk terug in het land! En kan ik eindelijk deftig het spel starten met jullie!

Oude liefde sterft nooit echt dus mijn stem gaat naar Noirc!

Hij heeft genoeg afgezien in 785 met mij! Dus keijgt mijn bm stem! (Of zijn we toch nog steeds een koppel? (6) )

EliasTheBest

Citaat van: redeast op  9 augustus 2025, 12:42:51Aangezien conducteurs de laatste tijd een vrij hoge kans hebben op staken ga ik niet voor de conducteur. Mijn stem gaat naar Bloodwolf. Die verdient een nieuwe kans na op 't laatste moment 785 te verliezen.

Je bedoelt dat hij er voor gezorgd heeft dat LustigeWolf die pot niet heeft gewonnen  ;D

Hoe kan je hem daar nu voor belonen.

Waterwork

Ik heb ook op Bloodje gestemd. Die verdient voor mij een burgemeester baan na 785 en 787