Discussietopic - "Babbelen met Bubbels"

Gestart door Falsifica, 8 augustus 2025, 12:52:24

Vorige topic - Volgende topic

LustigeWolf

Citaat van: BloodWolf14 op  9 augustus 2025, 19:54:25Hm leuk moment dit. Ik ben even met mijzelf in overleg of ik sportief ga stemmen of liever zelf de BM heb :P

Ik ga denk ik voor het laatste. No hard feelings LW/Glenn <3

Laat ik het maar wel sportief houden dan

BloodWolf14

Ja keuze aan het einde vorig spel was helaas niet helemaal goed. Daarom de belofte voor revanche :)

Ik heb er gelukkig wel andere wolfjes weggestemd. G/s is alleen wat lastiger te vinden dan de rest.

you-know

Ik stem op LW/de conducteur. Meestal draait het om bussen als ik aan de zuip ben, maar een trein lijkt me ook wel leuk.

Beulgemeester

Gefeliciteerd LustigeWolf met je BM schap.

Spijtig dat noicreC er niet is om je overwinning mee te vieren. Voor mijn gevoel is dit een aardig sociale lunch gezien zijn overwinning in de vorige pot. Dat zijn tradities hier op dit forum onder de gevestigde garde toch?

BloodWolf14

Citaat van: Beulgemeester op 10 augustus 2025, 20:50:10Gefeliciteerd LustigeWolf met je BM schap.

Spijtig dat noicreC er niet is om je overwinning mee te vieren. Voor mijn gevoel is dit een aardig sociale lunch gezien zijn overwinning in de vorige pot. Dat zijn tradities hier op dit forum onder de gevestigde garde toch?
Voor zover ik weet wel. Meeste spelers die hier langer rondlopen kijken daar wel naar idd.

Je wilde hier niet mee stiekem gaan pushen naar gevestigde leden als wolfjes?

En jammer dat ik geen BM ben, maar snap de keuzes wel gezien spel 785 van mij.

Toch een kleine note: Hadden daar niet een aantal gezegd dat voor BM eerdere spellen niet uit moeten maken en gedrag van het huidige spel voorop staat? :D  ???

Beulgemeester

Citaat van: BloodWolf14 op 10 augustus 2025, 21:07:56
Citaat van: Beulgemeester op 10 augustus 2025, 20:50:10Gefeliciteerd LustigeWolf met je BM schap.

Voor zover ik weet wel. Meeste spelers die hier langer rondlopen kijken daar wel naar idd.

Je wilde hier niet mee stiekem gaan pushen naar gevestigde leden als wolfjes?

En jammer dat ik geen BM ben, maar snap de keuzes wel gezien spel 785 van mij.

Toch een kleine note: Hadden daar niet een aantal gezegd dat voor BM eerdere spellen niet uit moeten maken en gedrag van het huidige spel voorop staat? :D  ???

Pushen niet, maar het lijkt me een prima observatie om te maken gezien je eigen bevestiging over het feit. ;)

Ik kan helaas weinig met je laatste opmerking, ik zie niet in hoe dat meer kan dienen dan enkel het weer opwakkeren van een vlam die gelukkig vorige pot vrij snel weer doofde.

BloodWolf14

Was ook meer gekscherend bedoeld, vandaar de smileys.

Ik moet trouwens nog beginnen met netwerken. Ik ben echter op vakantie en heb alleen internet in het hotel, dus zal meestal 's avonds online komen. Als iemand ondertussen een gesprekje wil starten kan dat prima :)

Meeste spelers werken btw via whatsapp, dus als iemand mijn nummer nog nodig heeft ;)
(Nee dit is geen flirtactie rustig allemaal!)

CarnageRazor

Iemand is me komen vertellen dat William vannacht als slecht is gezien.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Waterwork

Citaat van: CarnageRazor op 11 augustus 2025, 08:41:01Iemand is me komen vertellen dat William vannacht als slecht is gezien.

En deze bron vertrouw jij?

Ingrid1234

Tja, meestal is de gang van zaken dan hangen en als het niet klopt vogeltje hangen op dag 2 toch?

Williambz

Citaat van: CarnageRazor op 11 augustus 2025, 08:41:01Iemand is me komen vertellen dat William vannacht als slecht is gezien.

Ik hoorde het net van jou inderdaad, maar ik zou als ik jullie was niet vol op mij gaan. Lees: helemaal niet. Ik ga nog wat rondvraag doen, maar er zijn meerdere anderen die nog voor mij kunnen instaan

Beulgemeester

Citaat van: Ingrid1234 op 11 augustus 2025, 10:06:21Tja, meestal is de gang van zaken dan hangen en als het niet klopt vogeltje hangen op dag 2 toch?

Ik denk dat we zeker wel iets met de informatie moeten doen, maar dit soort ketting-acties lijken me niet direct verstandig. Er zijn immers ook wel andere verklaringen mogelijk waarom William als slecht gezien zou kunnen zijn.

Wesp in Glas

Citaat van: Beulgemeester op 11 augustus 2025, 10:22:52
Citaat van: Ingrid1234 op 11 augustus 2025, 10:06:21Tja, meestal is de gang van zaken dan hangen en als het niet klopt vogeltje hangen op dag 2 toch?

Ik denk dat we zeker wel iets met de informatie moeten doen, maar dit soort ketting-acties lijken me niet direct verstandig. Er zijn immers ook wel andere verklaringen mogelijk waarom William als slecht gezien zou kunnen zijn.

Een van deze verklaringen is omdat hij slecht is

Williambz

Blijkbaar is er verwarring tussen 787 en 788. Even een reminder voor somiggen... Dit is spel 788

BloodWolf14

Maar, je bent dus niet hier gezien? XD

Like, moeten we hier nu wel of niet wat van vinden.