Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic - "Babbelen met Bubbels"

Gestart door Falsifica, 8 augustus 2025, 12:52:24

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Hier kunnen jullie spel inhoudelijk met elkaar in dronken debat.  (A)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Wesp in Glas

noicreC

LustigeWolf

🚂🍻 Glenn meldt zich aan boord... 🍻🚂

KRRRTSSJJ
... hoort u dat? Dat is het geluid van de feestexpress die vol gas het dorp binnen dendert. En jawel hoor: aan het roer van deze ontspoorde trein zit ik, Glenn — uw Lustige Wolf, uw vrolijke vriend, uw gezellige, lichtelijk aangeschoten conducteur voor deze rit.

Laat ik het simpel houden:

Ja, ik drink.

Ja, ik lach.

En nee, ik vertrouw jullie voor geen meter.

🚨 Kaartcontrole!
In deze trein wordt er af en toe een kaartje gescheurd, en ik bepaal wie 't eerst aan de beurt is. Zie ik iemand gluren in de coupé naast zich? Is iemand nét iets te stil? Dan hoor je opeens:
"Uhh, meneertje... mag ik uw kaartje even zien?"

📢 En voor wie het nog niet doorhad:
Als je niet gecontroleerd wilt worden... zorg dan dat je je koest houdt, je glas vult, en vooral niet verdacht doet. Want voor je het weet sta je op het perron met je koffers, terwijl deze trein zonder jou verder dendert.

🎉 Samenvattend:

Ik ben Glenn.

Ik ben de conducteur.

Ik hou van feesten.

En ik hou van winnen.

Vertrouw me niet. Of juist wel. Dat laat ik aan jou over.
Maar één ding is zeker:
Er wordt gecontroleerd. 🕵��♂️🍷

Laat de feestvreugde beginnen. En zet die muziek harder.
TOET TOET! 🚂🥂

Castiel.

Zo jullie gaan er meteen voor! Ik stel mezelf zeker beschikbaar voor BM. Maar ga niet zo'n enorme campagne post maken ofzo
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Wesp in Glas

Citaat van: LustigeWolf op  8 augustus 2025, 19:16:06🚂🍻 Glenn meldt zich aan boord... 🍻🚂

KRRRTSSJJ
... hoort u dat? Dat is het geluid van de feestexpress die vol gas het dorp binnen dendert. En jawel hoor: aan het roer van deze ontspoorde trein zit ik, Glenn — uw Lustige Wolf, uw vrolijke vriend, uw gezellige, lichtelijk aangeschoten conducteur voor deze rit.

Laat ik het simpel houden:

Ja, ik drink.

Ja, ik lach.

En nee, ik vertrouw jullie voor geen meter.

🚨 Kaartcontrole!
In deze trein wordt er af en toe een kaartje gescheurd, en ik bepaal wie 't eerst aan de beurt is. Zie ik iemand gluren in de coupé naast zich? Is iemand nét iets te stil? Dan hoor je opeens:
"Uhh, meneertje... mag ik uw kaartje even zien?"

📢 En voor wie het nog niet doorhad:
Als je niet gecontroleerd wilt worden... zorg dan dat je je koest houdt, je glas vult, en vooral niet verdacht doet. Want voor je het weet sta je op het perron met je koffers, terwijl deze trein zonder jou verder dendert.

🎉 Samenvattend:

Ik ben Glenn.

Ik ben de conducteur.

Ik hou van feesten.

En ik hou van winnen.

Vertrouw me niet. Of juist wel. Dat laat ik aan jou over.
Maar één ding is zeker:
Er wordt gecontroleerd. 🕵��♂️🍷

Laat de feestvreugde beginnen. En zet die muziek harder.
TOET TOET! 🚂🥂

Is dit een rolclaim?

redeast

Ik hoef niet perse BM mijn kant op :) Ik kijk nog even wie mijn stem verdient

Wesp in Glas

Citaat van: redeast op  8 augustus 2025, 19:58:00Ik hoef niet perse BM mijn kant op :) Ik kijk nog even wie mijn stem verdient

Niet zo bescheiden doen hoor — jouw naam stond al op m'n stembiljet voordat je klaar was met typen.

Waterwork

Hallo allemaal ik hoef geen bm te zijn alleen vraag ik me af wie is Glenn @EliasTheBest

JarJarBling

Ik wil wel maar hoef het niet te zijn.

Ik ben mijn goed gelovelijkheid al verloren vorig spel! Vrees ik!

BloodWolf14

Een van jullie die een nieuwe rol heeft toevallig? :D

Proost!
drankje
[close]

BloodWolf14

Ohja ik wil wel graag BM want ik was vorig spel de állereerste dode en wil een revanche!

LustigeWolf

Citaat van: Waterwork op  8 augustus 2025, 22:23:20Hallo allemaal ik hoef geen bm te zijn alleen vraag ik me af wie is Glenn @EliasTheBest

"Wie is Glenn?
Nou... zet glas neer, trekt reflecterend jasje recht...

Ik ben de man die kaartjes knipt nog vóórdat de trein het station verlaat.
De man die je wijn bijvult terwijl hij je ondertussen vraagt waar je gisteravond wás.
De man die lacht alsof hij je vertrouwt, maar knipt alsof hij dat niet doet.

@EliasTheBest burgemeester stem op mij? Ach, ik zie het meer als hoofdconducteur van dit dorp. En geloof me: in mijn trein mag iedereen instappen, maar niet iedereen komt aan op de eindhalte. 🚂😉"

Zuna

Citaat van: BloodWolf14 op  8 augustus 2025, 22:43:01Een van jullie die een nieuwe rol heeft toevallig? :D

Proost!
drankje
[close]

Welp :D
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Williambz

Dag allen. Ik meld me bij de feesttrein.

koopt tweedeklas kaartje, want ben een arme sloeber

Doordat ik een feesthoedje heb, kan ik helaas niet ij de eersteklas zitten, maar we maken dr een feesie van hierzo. Nu nog op zoek naar de partybeesten.