Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom Wolven!

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 13:13:36

Vorige topic - Volgende topic

Wesp in Glas

Dan hebben we wel heel veel bad luck

Aintgotrhythm

Sorry, verkeerde topic net maar ik ben het eens met de lunch op TL

CarnageRazor

Citaat van: Wesp in Glas op 24 juli 2025, 19:03:38Is dat de meta hier om jezelf zo snel mogelijk te exposen en in de kijker te zetten?  XD  :"(

Beter een hulpje dat neutraaltjes probeert te trekken dan vingertjes. Ik moest wat doen.  :-\

Ik had gelijk nacht 1 moeten beginnen bijten achteraf gezien. Maar goed, that's game

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

noicreC

Ik snap de frustratie wel.
In een groot spel als dit, verwacht je niet dat de wolven snel gevonden worden. Wolvenkrachten zoals conversie en orc moord, zijn gewoon heel sterk. Nu zijn we tweemaal 'gepakt' door een foutje van onze kant. Kan gebeuren natuurlijk, je wilt ook weer niet een heel spelletje stil op de achtergrond blijven natuurlijk. Maar we zijn hierdoor helaas 3 man aan stempower kwijt, en potentieel extra 2 moorden(die vrijwel definitief zouden doorgaan nu de yeti eruit is).. Als Henk niet actief word, is het zometeen 3 tegen 16. Een zwaar pittig potje dus haha.

We hebben heel erg mee zitten dat ik, Wesp en AGR nog nergens als echt slecht word neergezet. Wij worden niet snel bekeken dus.

Ik ben alleen bang dat ik snel door de mand ga vallen. Gok dat Falsifica snel druk op mij gaat leggen. Ik moet komende ronde iets gaan claimen. Ik wil slotenmaker gaan claimen, dat ik op TL zit(verklaart de mislukte lunch, maar dat kan mij ook al delver wegzetten.. Naja, dat is niet het ergste denk ik dan)(Misschien word dat overigens wel mijn echte claim. Delver die nog niet uit wilt komen voor zijn rol, en dus maar slotenmaker heeft geclaimed hahaha).

Aintgotrhythm

Ik had ook het idee om slotenmaker te gaan claimen. Ik wil na TL Fals er eigenlijk wel uit hebben, veel te sterke speler en heeft mij ook al benadert.

noicreC

Eens met fals. Zou er ook geen moeite mee hebben als die er nu uit word gegooid.
Heb je al neutraal geclaimed AGR?

Aintgotrhythm

Nee nog niet, ga ik nu maar niet doen ook. Blijf wel even bij een goede rol. Als ze beweren dat ik gezien ben als wolf claim ik huidenwisselaar. Dan kan jij neutraal claimen

noicreC

Ik heb al dag 1 neutraal geclaimed een aantal mensen, waaronder fals. Vandaar dat ik deze vraag stel. 3 neutraaltjes kan nog wel, het gaat alleen wel verdenkingen op ons gooien mochten er meer komen.

Aintgotrhythm

@HenkPatat @Wesp in Glas @noicreC

Iedereen het eens om Fals op de lynch te duwen? Of gaan we toch voor TL/Beertje?

Aintgotrhythm

noicreC

Fals is prima. Ik vul hem alvast in

Aintgotrhythm

Als we Fals kunnen lynchen en TL kunnen lunchen zou dat mooi zijn. Dan kan het lijk moorden, als die dan een goedje vermoord hebben we vier man minder in een nacht (6) Laten we kijken of dat lukt.

Wesp in Glas

Willen we echt een loslopend lijk hebben waar iedereen zn info dumpt?

noicreC

Ik merk dat ik met TheLijk goed kan praten, en hij lijkt me aardig goed te vertrouwen. Ik krijg er in ieder geval veel informatie uit - en morgen ga ik nog eventjes met hem bellen om meer door te spreken(Ik gooi een BS theorie zijn kant op, hij deelt meer info over wat er precies gebeurde met WW).

Dus dat hij info heeft vind ik niet erg. Daar maak ik lekker gebruik van. Maar.. willen we nog een extra moordenaar onder ons?

Kijk, we missen 2 moorden van de orc, een conversie target en twee onboard slechtjes. Daartegen over hebben we 1 Dorpsgek en een ziener eruit gehaald(ziener hebben wij niet eens vermoord, kudos welpje). Wel twee hele sterke rollen, maar dat gaat niet genoeg zijn om dit to een positieve situatie te draaien.

Vanuitgaande dat we naast de welp geen andere offboarders hebben, spelen we nu met 17 man, waarvan 4 onboarders en waarschijnlijk 1 offboarder. Dus we spelen 12 tegen 5. Dat is.. niet echt in ons voordeel.

Een lijk zou moeten begrijpen dat, als hij wilt winnen, dat hij nu hard met de wolfjes moet meespelen. Doet hij dat niet, dan heeft hij echt nul kans van slagen. De goedjes zijn gewoon te groot en te sterk.. En zelfs al zou het lijk geen idee hebben wie wat is - als hij random gaat lijken, is de kans minder dan 1/3 dat hij een wolf raakt. Kan hij nog steeds een wolf raken en ons helemaal hulpeloos maken? Ja.

Maar we lopen zwaar achter. En we moeten nu echt risico's gaan nemen.

Wesp in Glas

Sorry bijna vergeten. Ik ben eens met de lunch op falsifica