Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

JarJarBling

We gaan toch niet meer dan 1 wolfje over blijven? Hoeveel hebben we der al gehad? Anders zijn we met extreem veel gestart of toch iemand geconverteerd (ma dacht da niet kon sinds we die vroeg hadden gemoord)

(Sorry kan niet chekken als ik op men gsm type  :D )

Thelight288

ik verwacht idd nog maar 1 slechtje

JarJarBling

Kunnen we (iemand anders dan ik  (6) ) na gaan of de stemmen van ramposi en wesp iets wijzer geraken. Ik vermoet vooral uit ramposi hun stemmen en leiding.  Sinds dat hun een tweedelige rol had?

Groetjes van bijna op het spaanse strand!

LustigeWolf

Deze had ik niet zien aankomen. Ik had ergens begrepen dat Wesp in Glas en Noicrec elkaar bevestigden. Zou Noicrec dan toch echt wolfje zijn, dat zou verklaren waarom hij mij ineens voor de bus wilde gooien met zijn eigen theorie.

JarJarBling

De vraag is denk ik hoeveel is onderling gedeelt wist wedp van  slotemake? Dan kun je makkelijk mee liegen denk ik. Zelfde als de echte stalker van af wist kun je makkelijk mee liegen.

Weet niet hoe veel er besproken is geweest in de binnen circle?

Thelight288

Citaat van: JarJarBling op  4 augustus 2025, 18:47:06De vraag is denk ik hoeveel is onderling gedeelt wist wedp van  slotemake? Dan kun je makkelijk mee liegen denk ik. Zelfde als de echte stalker van af wist kun je makkelijk mee liegen.

Weet niet hoe veel er besproken is geweest in de binnen circle?

Rampposi wist dat er een slotenmaker claim was dus wesp ook

Thelight288

voor mij kunnen het echt alleen zitten tussen

Lustige wolf
beulgemeester
noicrec
ingrid

Lynch 1:
lustige wolf stemt eerst op mij vervolgens op waterwork
noicrec gelijk waterwork
beulgemeester gelijk waterwork
ingrid gelijk waterwork

klein minpuntje voor lustige wolf hier, maar aint stemde ook gelijk op waterwork en was slecht dus dat zegt niet alles

lynch 2:
lustige wolf stemt op henkpatat nadat carnage als slecht is gezien carnage
beulgemeester stemt op henkpatat nadat carnage als slecht is gezien carnage
noicrec pas nadat carnage geout is op carnage
ingrid ook pas nadat carnage geout is op carnage

hier was henk nog niet inactief dus kleine pluspuntjes voor lustige wolf en beulgemeester

lynch 3:
beulgemeester weer op henkpatat
ingrid op ramp, maar daarna beertje
Lustige wolf op chaos
noicrec master guy

kleine plus voor beulgemeester weer

lynch 4
ingrid beertje
lustige wolf master guy
beulgemeester chaos
noicrec beulgemeester daarna mee op chaos

lynch 5
beulgemeester ingrid
noicrec of beulgemeester
ingrid weer op beertje
lustige wolf inactief

lynch 6
iedreen op berrie trein.

eigenlijk is er weinig uit te halen. beulgemeester komt toch beste uit de verf hieruit door meerder maal op slechtje gestemd te hebben. De rest heeft eigenlijk alleen op slechtje gestemd wanneer de meerderheid er duidelijk was. uit de stemanalyse krijg ik toch meer twijfels bij ingrid. ook reageert ze niet prive nog. Als er nog een koppel is dan zegt dit misschien nog minder. Denk dat ik ook moet kijken op wie alle slechtjes hebben gestemd kijken of daar nog iets uit te halen is. Want hier kom ik eigenlijk nog niet veel verder mee, want niemand heeft echt heel goed gestemd van deze mensen.

Beulgemeester

Tja, er blijft eigenlijk nog maar weinig echt over op het moment.

BW kan niet slecht zijn.
Chaos is de prins.
Ingrid zou nog ketter kunnen zijn, maar ik acht die kans vrij klein.
JarJar is sowieso goed.
TheLight kan niet slecht zijn.

We hebben ook nog niet per se echt dubbele moorden gezien, dus ik betwijfel dat de actie van Fals wel geslaagd is. Ik vermoed dat een lunch waarschijnlijk is gestopt, danwel door de Bengel danwel door een lunch op een weerhamster.

Dan blijft voor mij maar een heel klein lijstje over. LustigeWolf en NoicreC. Gezien NoicreC in de afgelopen ronden vrij opzichtelijk heeft willen pushen op mij, zelf nadat Beertje en ik als potentieel koppel waren weggezet, geeft dat me gewoon geen goed gevoel. Waarom zou je het risico nemen om twee man het spel uit te werken? Hij heeft dit potje ook weinig lust laten zien voor het opknopen van wolven, vooral de laatste 2 stemronden zijn vrij bijzonder. Ik ga dan ook op hem stemmen vandaag.

JarJarBling

Okay na heel hard men hooft te breken en in vele diepe complot theorieren te geraken samen met @thelight288

Is het voor mij  momenteel tussen leugenwf of ingrid. Bijden ongeacht van elkaar hebben 50/50 kans om slecht te zijn.

Voor mij is ingrid haar "ik was in paniek" en heb maar snel laten lijden en op berrie gezeten zou voor mij een zeer sluwe zet zijn van slecht. Berrie was nog niet volgroeiet en dus een makkelijke zet om nog goed te claimen.

Of leugenwolf. Dit is vooral voor de laaste 2 van ons die niet bewezen waren. Ik vrees dat we met een sjamaan kunnen zitten die wist dat ik geen jager was en zo leugenwolf wou beschermen. Dus daarmee ga ik denk ik na veel bespreken toch op leugenwolf.

Zo weten we teminste of er een sjamaan Potensieel in zit. En als zijn rol klopt die hij claimt heeft hij niks te vrezen voor deze lynch en kan hij met harte verder spelen en discusieren. Dan was er zo ie zo geen slechtje op lynch deze speel dag en zijn er slechtjes het spel aan het beinvloeden.

Jullie jagende priester. (Yes i am a witch hunter),
- jarne

JarJarBling

Citaat van: JarJarBling op  5 augustus 2025, 18:33:26Okay na heel hard men hooft te breken en in vele diepe complot theorieren te geraken samen met @thelight288

Is het voor mij  momenteel tussen leugenwf of ingrid. Bijden ongeacht van elkaar hebben 50/50 kans om slecht te zijn.

Voor mij is ingrid haar "ik was in paniek" en heb maar snel laten lijden en op berrie gezeten zou voor mij een zeer sluwe zet zijn van slecht. Berrie was nog niet volgroeiet en dus een makkelijke zet om nog goed te claimen.

Of leugenwolf. Dit is vooral voor de laaste 2 van ons die niet bewezen waren. Ik vrees dat we met een sjamaan kunnen zitten die wist dat ik geen jager was en zo leugenwolf wou beschermen. Dus daarmee ga ik denk ik na veel bespreken toch op leugenwolf.

Zo weten we teminste of er een sjamaan Potensieel in zit. En als zijn rol klopt die hij claimt heeft hij niks te vrezen voor deze lynch en kan hij met harte verder spelen en discusieren. Dan was er zo ie zo geen slechtje op lynch deze speel dag en zijn er slechtjes het spel aan het beinvloeden.

Jullie jagende priester. (Yes i am a witch hunter),
- jarne

Lustige wolf niet leugenwolf. Met een forum vol met wolven rollen en wolven namen als forum namen graakt zen man met een zonneslag soms in de war  :D

BloodWolf14

Stel je voor dat je een rol 'Bloedwolf' maakt

Ingrid1234

Dan stem ik voortaan ieder potje op jou ;p

Ingrid1234

Ik kan niet zo veel meer doen om jullie te overtuigen dat ik goed ben. Als jullie zijn uitgekomen op een 50/50 kans tussen mij en LW dan wil ik jullie vragen LW eruit te stemmen (verrassend hè 🤣) en dat zal ik dan i.i.g. ook doen. Inhoudelijk hebben niet veel mensen meer dingen met me gedeeld en ben ik dit weekend door een weekendje bij de schoonfamilie in Friesland ook niet meer zo actief geweest. Dus nieuwe info heb ik niet.

Ik wil alleen dat jullie weten dat ik er NIET vanuit ging dat berber welp was. Ik had dat uitgesloten vanwege het gebrek aan bewijs. Ik was dus overtuigd (samen met de mensen die mij advies gaven) dat hij gewoon wolf was.

LustigeWolf

Bon, stemmen jullie nu even op noicrec dan?

Thelight288

Citaat van: LustigeWolf op  5 augustus 2025, 20:55:25Bon, stemmen jullie nu even op noicrec dan?

ik twijfelde ook vanwege die late welp melding, maar dat was dus echt dat is nu wel zeker.
ja nu berrie als weerwolf stierf dacht ik ook wel gewoon dat die welp was eerst. maar dat betekend iig dat ingrid idd echt priester kan zijn. en niet dat berrie geconverteerd ofzo was