Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Citaat van: Aintgotrhythm op 27 juli 2025, 19:25:27Het laatste stond in het citaat van masterguy maar was mijn eigen commentaar:

Ik vind het verhaal verwarrend maar als Zuna Fals heeft bevestigd als delver gaat mijn stem niet naar hem.

Maar beertje heeft ook een punt. Als Berber welp is, we hebben niet één iemand gehoord over een mislukte poging... Fijn die late infodump voor de DL. Ik heb geen flauw idee op wie ik nu moet stemmen.

Niet als dat ze hem gezien zou hebben ze had ook de claim van fals heeft ze met mij gedeeld maar ik had die claim zelf al van fals

Thelight288

Maar dan nog zou ik op dit punt geen risico nemen met een stem op fals. Ik zie sws wel voor aan delver op 1 te hebben. Ik twijfel nog over Berrie. Ramp Ingrid staan ook nog wel op mn radar

noicreC

Citaat van: Master-Guy op 27 juli 2025, 18:56:32Laten we de twijfel weghalen: Falsifica is de grafdelver
Deze info heeft Zuna bevestigd voor ze gestorven is

Waar heeft ze dit bevestigd? Ik kan dit namelijk nergens terug vinden. Ze benoemt hem alleen als Neutraal, nooit als delver.

Ingrid1234

Oké dat had niet het gewenste effect, verkeerde slachtoffer uitgekozen. Maar dan is Berber i.i.g. geen wolfje

123berber

Waarom in hemelsnaam kom je niet eens vragen of dit effect heeft? Ik had je dit ook kunnen vertellen. Dit is gewoon je water verspillen :(

WCeend!! Zomerspelen 2014

Thelight288

Citaat van: 123berber op 27 juli 2025, 19:50:00Waarom in hemelsnaam kom je niet eens vragen of dit effect heeft? Ik had je dit ook kunnen vertellen. Dit is gewoon je water verspillen :(

Want een wolf gaat hier eerlijk in zijn?

Chaosimsystem_

Citaat van: thelight288 op 27 juli 2025, 19:52:36
Citaat van: 123berber op 27 juli 2025, 19:50:00Waarom in hemelsnaam kom je niet eens vragen of dit effect heeft? Ik had je dit ook kunnen vertellen. Dit is gewoon je water verspillen :(

Punt maar water bewijst weinig nu met basisrollen waar een ketter ook in aanwezig kan zijn? Dus kan Berrie nog steeds slecht zijn of Ingrid dus heeft weinig bewezen zo. Henkpatat heeft nog steeds niets van zich laten horen ook al heb ik toch nog geprobeerd contact op te nemen en op dt is die ook weer afwezig. Ben niet altijd voor afwezige spelers te lunchen, maar na al paar dagen mensen die hem verdenken en de inactiviteit alweer gaat mijn stem naar hem.

LustigeWolf

Citaat van: Aintgotrhythm op 27 juli 2025, 19:25:27Het laatste stond in het citaat van masterguy maar was mijn eigen commentaar:

Ik vind het verhaal verwarrend maar als Zuna Fals heeft bevestigd als delver gaat mijn stem niet naar hem.

Maar beertje heeft ook een punt. Als Berber welp is, we hebben niet één iemand gehoord over een mislukte poging... Fijn die late infodump voor de DL. Ik heb geen flauw idee op wie ik nu moet stemmen.

Sorry ik heb weinig tijd gehad dit weekend. Maar ik zag ineens dit bericht.. Ik ben nacht 2 mislukt gewelpt. Ik wist niet of dit slim was om te melden.

123berber

Mijn gevoel wijst heel erg nog richting Henkpatat, maar Jarne valt mij ook steeds meer op.
Falsifica lynchen lijkt me sowieso niet handig, vind Beertje daarin ook opvallen.
Aangezien ik zelf ook op twee stemmen sta ga ik toch voor Henkpatat, maar sta open voor andere suggesties.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Thelight288

Citaat van: LustigeWolf op 27 juli 2025, 20:11:37

Sorry ik heb weinig tijd gehad dit weekend. Maar ik zag ineens dit bericht.. Ik ben nacht 2 mislukt gewelpt. Ik wist niet of dit slim was om te melden.

En daar kom je nu mee? Wie zie je voor je dat jou zou proberen te welpen heb je iemand gehint naar je rol?

EliasTheBest

Citaat van: Chaosimsystem_ op 27 juli 2025, 20:11:04
Citaat van: thelight288 op 27 juli 2025, 19:52:36

Punt maar water bewijst weinig nu met basisrollen waar een ketter ook in aanwezig kan zijn? Dus kan Berrie nog steeds slecht zijn of Ingrid dus heeft weinig bewezen zo. Henkpatat heeft nog steeds niets van zich laten horen ook al heb ik toch nog geprobeerd contact op te nemen en op dt is die ook weer afwezig. Ben niet altijd voor afwezige spelers te lunchen, maar na al paar dagen mensen die hem verdenken en de inactiviteit alweer gaat mijn stem naar hem.

Voor mij genoeg voor een stem op jou

JarJarBling

Euhm als we ook van uit gingen dat berber welp was werkt priester water toch zo ie zo niet? (Ale daar ging ik van uit met wat carnage over sprak.)

Dus ik vind een potensieel welp wateren ook niet echt handig.

Falsifica

Chaos: je schrijft lunch ipv lynch volges mij?

En LustigeWolf: waarom zou je die info nu pas aan ons geven?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Wesp in Glas

Ik stem op AGR want ik vind baar push op Falsi verdacht

Aintgotrhythm

Mijn derde verdachte was Chaos, vanwege haar blijvende aanval op TL. Daarom gaat nu mijn stem naar haar.