Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Okay, zoals gezegd zijn de namen Chaos, Berber en MG verdacht voor mij.

Hier komen Falsifica en Carnage voor mij bij.

Mijn stem gaat nu naar Chaos. Ik hoor graag van haar wat zij van deze lynch maakt.

Chaosimsystem_

Citaat van: BloodWolf14 op 23 juli 2025, 20:52:06Okay, zoals gezegd zijn de namen Chaos, Berber en MG verdacht voor mij.

Mijn stem gaat nu naar Chaos. Ik hoor graag van haar wat zij van deze lynch maakt.

Blijf bij m'n eerste gedacht dat er iets niets klopt met Thelight en zijn partner ook zeker met elke stem er andere informatie kwam. Ook hij zei dat ik geen informatie vroeg heb vanalles gevraagd op dt maar er moest bevestiging komen van Elias en de posts werden genegeerd. Is door iemand anders dat er een fatsoenlijke samenvatting kwam.

Voor mij is Thelight nog niet helemaal goed door deze actie. Ook zeker niet door z'n laatSte post waar die zogezegd denkt dood te gaan het was duidelijk dat Waterwork gelyncht Werdt dus of ik stem zou wisselen had niets uitgemaakt meer.

Falsifica

Ik zet alvast een stem op Bloodwolf. Die is nog steeds mijn nummer 1 verdachte.

Die stem kan nog veranderen als ik niet meer achter mijn verdenking sta, of een betere optie erop komt.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

BloodWolf14

Citaat van: Chaosimsystem_ op 23 juli 2025, 20:59:38Blijf bij m'n eerste gedacht dat er iets niets klopt met Thelight en zijn partner ook zeker met elke stem er andere informatie kwam. Ook hij zei dat ik geen informatie vroeg heb vanalles gevraagd op dt maar er moest bevestiging komen van Elias en de posts werden genegeerd. Is door iemand anders dat er een fatsoenlijke samenvatting kwam.

Voor mij is Thelight nog niet helemaal goed door deze actie. Ook zeker niet door z'n laatSte post waar die zogezegd denkt dood te gaan het was duidelijk dat Waterwork gelyncht Werdt dus of ik stem zou wisselen had niets uitgemaakt meer.
De reden dat er meer informatie kwam lijkt mij logisch?

Een stille nacht met Light die beschermd, opgesloten of nu Lijk is lijkt mij niet geheel ondenkbaar. Beetje afhankelijk van wie welke rol heeft.

De vraag is ook of er meerdere Yeti's aanwezig zijn dit spel. Als er een Orc in zou zitten verwacht ik van niet. Anders heeft die het heel lastig. Tweede Yeti zou eventueel kunnen, maar ik zie het geen rol zijn die hoog op mensen hun lijstjes staat. Ik ga daarom maar uit van geen andere Yeti die vannacht de lunch gestopt heeft.

Even teruggerekend met de stemmen. Op het moment van Wesps stem staat het 6/5 Light/Water. Berber maakt daar 7/5 in het nadeel van Light van. LW draait het terug naar een 6/6. In principe is hier dus waar deze lynch bepaald wordt. De eerstvolgende stemmen zijn van Falsifica, Noicre en Ingrid. Voor nu zou ik dus niet op hen stemmen.

Ik verwacht dat de wolven of al vroeg op Thelight stonden of pas laat zijn meegeswitcht.

Chaos wie heb je verder als verdachten?

EliasTheBest

Achteraf blij dat ik geen burgemeester ben, daar rust een vloek op in dit dorp. Nu tijd stoppen in de analyse wat wat er vorige dag afgespeeld heeft tussen het moment dat TL verdacht was en dat waterwork zichzelf wolf ging benoemen.

Waar we ook rekening mee moeten houden is dat sommige al riepen dat Waterwork conversiewolf zou moeten zijn. Is wel erg specifiek.

Thelight288

Citaat van: Chaosimsystem_ op 23 juli 2025, 20:59:38
Citaat van: BloodWolf14 op 23 juli 2025, 20:52:06Okay, zoals gezegd zijn de namen Chaos, Berber en MG verdacht voor mij.

Wat is er raar aan als ik nog even last minute deel "in het geval" ik dood zou gaan?

Blijf bij m'n eerste gedacht dat er iets niets klopt met Thelight en zijn partner ook zeker met elke stem er andere informatie kwam. Ook hij zei dat ik geen informatie vroeg heb vanalles gevraagd op dt maar er moest bevestiging komen van Elias en de posts werden genegeerd. Is door iemand anders dat er een fatsoenlijke samenvatting kwam.

Voor mij is Thelight nog niet helemaal goed
Citaat van: EliasTheBest op 23 juli 2025, 21:23:49Achteraf blij dat ik geen burgemeester ben, daar rust een vloek op in dit dorp. Nu tijd stoppen in de analyse wat wat er vorige dag afgespeeld heeft tussen het moment dat TL verdacht was en dat waterwork zichzelf wolf ging benoemen.

Waar we ook rekening mee moeten houden is dat sommige al riepen dat Waterwork conversiewolf zou moeten zijn. Is wel erg specifiek.
door deze actie. Ook zeker niet door z'n laatSte post waar die zogezegd denkt dood te gaan het was duidelijk dat Waterwork gelyncht Werdt dus of ik stem zou wisselen had niets uitgemaakt meer.

Dit had waterwork al bij mij toegegeven. Die wist toch dat ik m nooit meer ging geloven, waarom die niet wachten ermee tot die dood was geen idee schuldgevoel?

@Chaosimsystem_ wat is er vreemd aan dat ik nog even mijn gedachtes deel in het geval dat ik dood zou gaan. Ik was duidelijk niet de Lynch was uiteindelijk niet zo krap dus dat ik mogelijk in de nacht dood zou gaan is niet heel ondenkbaar

Thelight288

Citaat van: EliasTheBest op 23 juli 2025, 21:23:49Achteraf blij dat ik geen burgemeester ben, daar rust een vloek op in dit dorp. Nu tijd stoppen in de analyse wat wat er vorige dag afgespeeld heeft tussen het moment dat TL verdacht was en dat waterwork zichzelf wolf ging benoemen.

Excuus dat eerste was op dit bericht bedoeld

Wesp in Glas

Ik weet dat sommigen TheLight nu met open armen willen ontvangen, maar ik hou m'n bloemen nog even op zak. Want eerlijk is eerlijk: ik vind 'm nog steeds verdacht.

Tuurlijk, Waterwork bleek een conversiewolf. Dus zijn hele WB-claim was gebakken lucht met een zwart randje. Daardoor klinkt die tweede WB-claim — van TheLight z'n zielsverwant — ineens een stuk aannemelijker.

Maar sorry hoor, dat speelt TheLight echt niet vrij bij mij. Die hele discussie tussen hem en Waterwork voelde voor mij als een wedstrijdje "wie liegt het charmantst", en niet als een onschuldige burger tegen een wolf. Meer als een wolf tegenover een G/S-koppel dat probeerde sympathie te winnen via een zorgvuldig ingestudeerde soap-scène.

En nu ineens: "Zie je wel, ik ben goed!"
Ja, en ik ben de Paus in m'n zondagse onderbroek.

Waar rook is, is vuur. En rondom TheLight blijft het maar roken.

Dus zolang ik geen keihard bewijs zie, blijft het voor mij:
Licht verdacht, zwaar op m'n lijstje.

Groetjes,
Kris Kraslot
(fluistert z'n bloemen toe wie hij verdenkt)

JarJarBling

Whelp I was wrong.

Mijn deur staat terug open. En men statement van hier voor staat ook nog steeds laten we niet enkel focussen op de grote schreeuwers maar ook op de stille zwijgers van dit spel. Het lijken me de wolfjes met de belangrijkste rollen die de andere hun vuil werk laten doen!

BloodWolf14

En wie vinden jullie twee nog meer verdacht?

Thelight op je lijstje houden is makkelijk, maar hij is niet de enige wolf als hij slecht zou zijn ;)

Master-Guy

Citaat van: BloodWolf14 op 23 juli 2025, 21:15:14Even teruggerekend met de stemmen. Op het moment van Wesps stem staat het 6/5 Light/Water. Berber maakt daar 7/5 in het nadeel van Light van. LW draait het terug naar een 6/6. In principe is hier dus waar deze lynch bepaald wordt. De eerstvolgende stemmen zijn van Falsifica, Noicre en Ingrid. Voor nu zou ik dus niet op hen stemmen.

Ik verwacht dat de wolven of al vroeg op Thelight stonden of pas laat zijn meegeswitcht.

Je maakt het er niet beter op voor jezelf BloodWolf. Heb je inmiddels 3 keer gecorrigeerd omdat je argumenten feitelijk onjuist zijn en je de berichten blijft negeren en verdraaien. Het is duidelijk een signaal dat je dit discussietopic niet (volledig) leest, of hiernaast nog meer informatie ontvangt waarin tegenstrijdige informatie staat.

Er staan bij mij twee namen op de gedeelde eerste plaats om te lynchen. Voor nu stuur ik jouw naam in, omdat de verwarring die je zaait niet handig is. De tweede naam ga ik vandaag proberen te bevestigen.

Chaosimsystem_

Ik heb al vermeld waarom mijn stem bleef staan. Dat er iets meer speelde tussen Waterwork en Thelight. Ook dat ik vermoed dat daar wel is g/s koppel zou kunnen zitten, zeker omdat die partner niets van zich wou laten horen. Heb ook al gelezen dat Thelight geen wb als keuze rol zou kiezen al heeft hij die niet gekozen, maar zijn partner als ik goed zit.

Voor mij kom jij nu aanvallender en met totaal geen extra informatie af. Nu ook je gooit wat namen, maar je zet er niet bij waarom. Dan dat je fouten maakt en dat dan zegt dat het een vergissing is. Is dat zo?

Dus voor mij staat Bloodwolf wel hoger in mn verdachtelijst dan Thelight al vindt ik ook dat we daar ons oog ook niet vanaf moeten halen. Dan vindt ik Carnage dit spel ook wel stiller dan dat die normaal zou spellen, zelfs te stil. Beertje hebben we alleen veel van gehoord tijdens bm stemming en nu is die ook extreem stil ineens. Ingrid ben ik gewoon dat die zeer stil is dus zoek ik niet direct iets achter al zou ik haar ook niet uit het oog houden. Berber is ook zo goed als op de achtergrond verdwenen?

Falsifica

Om eerlijk te zijn, boeit t me totaal niet of thelight een mogelijk g/s koppel is. Die mag van mij lekker lang in leven blijven, want de taak blijft hetzelfde. Wolven uitroeien en overleven.

HenkPatat, ik wil stemuitleg. Zo'n simpele volgstem zonder uitleg vind ik zeer verdacht.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

JarJarBling

Citaat van: thelight288 op 23 juli 2025, 20:29:19Mocht ik dood gaan even mijn gedachte hier:

Ik heb uit de gesprekken met waterwork en andere spelers en de post in dt wat mensen die me positief en negatief opvallen. Ik begin met de positieve mensen.

zuna
Hele goede gesprekken mee gehad ze komt zoekend over en heeft een goede open houding

lustigewolf
Komt kritisch over, geloofde me niet direct, maar nam ook niet gelijk een beslissing

elias
Bewezen beul ja niet veel over te zeggen wel ook kritisch nog steeds

jar jar communiceerde wel ondanks hij op mij bleef heb ik idee dat die wel oprecht nadenkt

noicrec
Ook wel alert en ns prive uitleg

henkpatat
Waterwork was hem ook verdacht aan het maken bij mij toen ik m noemde en hij al 2 stemmen had denk ik niet dat hij hier een medewolf noemde

carnage
Twijfelde heel lang geeft me eigenlijk niet oprechte vibes. Maar denkt wel mee staat niet helemaal op rood, snap dat er twijfels zijn maar na ook prive uitleg bleef hij dingen aankaarten die ik uit had gelegd

Dan nu de mensen die ik verdacht vind

chaosimsystem

Deze ging eigenlijk gelijk mee met waterwork, maar waarom? Ze stelde geen kritische vragen. Voelde eigenlijk als in bescherming nemen van een medeslechtje. Zou ze dat opzichtig doen weet ik niet, maar zou er echt in de gaten houden. Ze heeft ook nooit verhaal komen halen.

123berber

Hier wil ik nog even zijn post aanhalen waar hij fannie die ww burgemeester maakte noemen ik heb geen tijd om te quoten, maar voor jullie beeld vorming was er een vergadering waar redeast vroeg wie fannie bm maakte, daar zaten fals Berber, ww en ik bij. Fannie noemde waterwork maar wilde eigenlijk toch Elias bm hebben, maar ze had al ww gezegd en mocht niet meer veranderen. Dat er toch niet zoveel vertrouwen was weet Berrie, dus vind zijn post heel vreemd

Ik ben vlak voor de uitslag met TL (thelight) aan het PM geweest en hebben we hierbij wat zaken overgesproken. dus vind het wel fijn om zeer uitgebreid info van hem te zien per persoon. ik ben nog een beetje te bang om de kudde te volgen zoals vorige keer. dus ga ik eerst voornamelijk op iemand stemmen dat overeen komt met wat ik hiervoor heb gezegd.

En dat is goede slechtjes gaan zich niet druk maken om alles groots te maken en gaan liever een beetje op de achtergrond verdwijnen als er al veel te doen is. Van daar gaat mijn stem voorloopig op: @123berber.

Miss om wat meer spel uit hem te lokken of hem alleszins even van uit de schaduw te halen. ik ken hem als een goede sluwe spelers. (en was een fantastische mol in het spel hier op het forum) dus vind het verdacht dat hij zo gigantisch op de achtergrond verdwijnt. behalve als er een wolfje op de blok staat.

JarJarBling

plus ik wil niet weer gewoon volgen als vorige keer.