Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[Discussie] Laat je stem horen

Gestart door 123berber, 12 juli 2025, 19:20:54

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Citaat van: RoodHapje op 12 juli 2025, 23:12:57
Citaat van: Falsifica op 12 juli 2025, 22:50:03Wacht Carnage, claim je hier welp of lycanthroop?  XD  :D

Vader van welpen, ik zou zeggen wolf haha

Geen DNA test geen bewijs!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Femsel

Citaat van: Rampposi op 12 juli 2025, 22:16:33
Citaat van: Femsel op 12 juli 2025, 21:56:34Succes allemaal, ik hoef geen BM te zijn.
Niet? Waarom niet?

Ik ben nog aan het bijkomen van het vorige potje! Daarbij zit ik zelf niet mega lekker in mijn vel, dus weet ik niet of ik elke dag even actief mee kan doen.

Wat wil jij zelf Ramp? Want ik lees wel de vraag waarom wel of niet, maar niet of jij BM wil worden. 
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Ingrid1234

Goeeeeeedemorgen lieve dorpsgenoten! Nieuwe spel, nieuwe dag! Aangezien ik pas nog bm ben geweest geef ik nu graag iemand anders de kans.

Murphy

Hoi, ik wil ook bm worden. Ik ben de perfecte bm omdat ik voor de verandering goed ben! Mijn eigen stem gaat naar Carnage omdat ik het hem gun.

Aintgotrhythm

Hallo!

Ik ben ook weer van de partij! Ik ga aankomende week op vakantie en heel veel vissen (vangen). Als ik dan toch bezig ben met vangen ga ik in één moeite door met boeven vangen. Dus die BM stem mag ook naar mij. Naar wie mijn eigen stem gaat weet ik nog niet. Maar je mag zeker komen pitchen!

Aintgotrhythm

Je moet vooral hier pitchen *Moet even niet vergeten dat het geen netwerkspel is*. Gelukkig lees ik net alles nog eens door :D

thelight288

Falsifica

Citaat van: Murphy op 13 juli 2025, 15:54:58Hoi, ik wil ook bm worden. Ik ben de perfecte bm omdat ik voor de verandering goed ben! Mijn eigen stem gaat naar Carnage omdat ik het hem gun.

Oh ga je geen slecht kantclaim hier doen? Ik geloof je nu al niet ;)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

CarnageRazor

Voor een niet netwerk spel vind ik jullie motivaties om bm te worden wel tegenvallen.

Hup!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

thelight288

Ik hou gewoon van kort maar krachtig ik hoef toch geen post te maken van 2000 woorden waarin ik eigenlijk hetzelfde zeg

CarnageRazor

Citaat van: thelight288 op 13 juli 2025, 17:57:22Ik hou gewoon van kort maar krachtig ik hoef toch geen post te maken van 2000 woorden waarin ik eigenlijk hetzelfde zeg

Ik wil weten op welke waarden ik stem!

1. Was je ziener, wie zou je nacht 1 bekijken?
2. Wie zou je nacht 1 lunchen als wolf?
3. Welke spelers houdt je extra in de gaten? Om welke reden?
4. Denk je aan een specifieke rolverdeling bij een niet-netwerkspel?
5. Als je Carnage punten zou geven op zijn uiterlijk hoeveel zou dat zijn op /10?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

thelight288

Ik denk niet dat openbaar hier op antwoorden veel oplevert alleen maar dingen waar wolven miss mensen verdacht op kunnen maken. Met netwerken zou ik zoiets eerder zeggen. Behalve laatste vraag dat is natuurlijk 11/10

CarnageRazor

Citaat van: thelight288 op 13 juli 2025, 18:06:56Ik denk niet dat openbaar hier op antwoorden veel oplevert alleen maar dingen waar wolven miss mensen verdacht op kunnen maken. Met netwerken zou ik zoiets eerder zeggen. Behalve laatste vraag dat is natuurlijk 11/10

Ok, ik ben omgekocht!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

CarnageRazor

Goed ik kom er meteen vooruit.

Ik ben wijze burger. Ik heb mijn vraag reeds gesteld.

Waarom?:

Gezien ik vorig spel heb gewonnen, ben ik de meest sociale lunch. En zou dat ook het eerlijkste zijn. Bovendien heb ik er nu dus eigenlijk ook geen moeite mee mezelf op te offeren voor mijn alliantie moest er een welp in het spel zitten.

Wat?:
Ik heb het aantal dronkaards (2) opgevraagd. Het leek me handig dit te weten. Zodat de goede spelers ook weten dat ze hier op kunnen letten met het uitvoeren van hun acties.

What's the catch:

Ik kan zelf óók dronken zijn, Wie zal het zeggen.

Dus in beide gevallen, kan je uitgaan van MINSTENS 1 dronkaard.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Ik vind Wijze burger een ontzettend goede rol voor Dronkaard.
Maar beiden opties zouden kunnen.

Ik snap niet hoe je jezelf als schietschijf voor de welp wil neerzetten. Of is dit een manier om snel in contact te komen met een welp als zo'n actie zou mislukken.

Kortom, rare post. Ik geloof niks van je claim.  ;)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow