Discussietopic - “De Wals der Wanhoop”

Gestart door Falsifica, 20 juni 2025, 11:06:34

Vorige topic - Volgende topic

Murphy

Hoi, ik zeg het maar gewoon zo zodat iedereen het gelijk weet, ik ben neutraal. Ik wil ook bm worden, maar iets zegt me dat jullie me niet als bm willen. Mijn eigen stem gaat naar Carnage omdat hij me het eerst benaderde en stalkte tot ik meedeed.

Ingrid1234

Aangezien ik in het spel hiervoor letterlijk de demon was is de kans dat ik nu slecht ben natuurlijk veel kleiner! (Not how statistics works I know  ;D )

Daarnaast ben ik dit spel heel gemotiveerd om weer een keer te winnen dus ik ga heel hard m'n best doen om overzicht te houden en de slechtjes eruit te werken! Meer dan dat kan ik op dit moment niet echt zeggen om jullie over te halen maar ik hoop dat het genoeg is. 😇

Ingrid1234

Oh en mijn stem gaat naar thelight omdat hij de eerste was die contact met me op nam :)

RoodHapje

Ik stem op Thelight. Hij benaderde mij en wil samenwerken. Niet dat dat veel is, maar het is meer dan de anderen.

Mij valt dan ook op dat iedereen nog een beetje aan het afwachten is. Het zullen de hete temperaturen zijn  XD (6). Zelf heb ik ook bezwete oksels en ook nog niet de behoefte om me nu heel erg druk te maken. Begrijpelijk dus, maar afgezien van deze hel worden de temperaturen in Nederland vanaf morgen weer wat lager dus dan neem ik aan dat iedereen zich weer kan herpakken.

Fals heeft vermoed stiekem weer extra zijn best gedaan op het maken van dit spel, met mogelijke twist, dus laten we hem vanaf morgen alvast niet zakken en ons best doen er een fuckingvet spel van te maken  :)

Disclaimer: Ik weet dat mensen regelmatig anderen verdenken omdat ze een zogenaamde positieve nietszeggende post plaatsen, onder het mom dat ze goedkoop vertrouwen willen winnen. Als iemand een slechtje is hebben deze posts daarmee ook geen echte functie, als goedje ook niet. Ga me dus alsjeblieft niet verdenken of vertrouwen vanwege deze post: het is simpelweg langgeleden dat ik me heb ingeschreven en ik hoop gewoon op een mooie actieve pot met elkaar O0 .

you-know

Ik stem op Roodhapje, omdat die als een van de eerste contact met mij zocht. Ook denk ik dat het goed is als een actief iemand BM is, en dat is Roodhapje in mijn beleving. (Uit principe stem ik niet op Ingrid als BM, omdat we in 1 huis wonen ;) )

Wazigekip

Ik heb er ook geen problemen mee om BM te worden, want uiteraard heb ik graag extra stemkracht. Ik ben er een tijdje uit geweest, maar er is niet heel veel veranderd van wat ik heb kunnen zien. Ik ben in ieder geval geen onbekende rollen tegengekomen.

Betreffende mijn eigen stem, die zal waarschijnlijk naar iemand gaan die ik nog niet ken, aangezien ik wel van wat afwisseling hou en de spelers die ik wel ken vast allemaal wel al eens BM zijn geweest.

Katz

Citaat van: RoodHapje op 20 juni 2025, 21:31:13Katz/Bas je kent me, je houd van een beetje gif en pit (ik ken jou ook). Draai even niet om de brei heen en stem op mij!

Oké dat verdient mijn stem  :-*

thelight288

Het is zeker leuk dat je weer mee doet wazige kip

Rampposi

Tot nu toe heeft 1 iemand mij ondanks de hete temperaturen gecontacteerd. Ik dank hiervoor zijn input door een stem te geven.

Waterwork

Mijn stem gaat naar Ingrid ik vond haar de betere speech hebben

Rampposi

RoodHapje

De twist is dus de dans vanuit de rock N roll scene in het verleden. werd nogal eens te uitdagend/provocerend gevonden in die tijd.

Fals zijn begintekst hier:
"Wie leidt, wie volgt... en wie struikelt opzettelijk?"

Hier in het DT topic doen we natuurlijk altijd een dansje met elkaar en om elkaar. Maar het einde van zijn zin maakt het dus interessant: wie struikelt er opzettelijk?

Het stemtopic heet "de eliminatiedans". Als iemand probeert zelf op de lynch te komen door zich verdacht te gedragen, zou hij/zij eerder op de lynch komen. Of anders gezegd, geëlimineerd bij de eliminatiedans.

Ik acht de kans aanwezig dat er bijvoorbeeld een looier/pennywise achtige rol inzit: iemand die wint door de stemmen op zichzelf te krijgen.

Waarschuwing: achteraf blijkt in dit soort spellen dat ik dingen veel te ver heb doorgedacht XD

Ingrid1234

Citaat van: RoodHapje op 22 juni 2025, 23:53:27De twist is dus de dans vanuit de rock N roll scene in het verleden. werd nogal eens te uitdagend/provocerend gevonden in die tijd.

Fals zijn begintekst hier:
"Wie leidt, wie volgt... en wie struikelt opzettelijk?"

Hier in het DT topic doen we natuurlijk altijd een dansje met elkaar en om elkaar. Maar het einde van zijn zin maakt het dus interessant: wie struikelt er opzettelijk?

Het stemtopic heet "de eliminatiedans". Als iemand probeert zelf op de lynch te komen door zich verdacht te gedragen, zou hij/zij eerder op de lynch komen. Of anders gezegd, geëlimineerd bij de eliminatiedans.

Ik acht de kans aanwezig dat er bijvoorbeeld een looier/pennywise achtige rol inzit: iemand die wint door de stemmen op zichzelf te krijgen.

Waarschuwing: achteraf blijkt in dit soort spellen dat ik dingen veel te ver heb doorgedacht XD

Misschien leuk om te melden, ik heb over een dergelijke twist/gedachte ook al een gesprek gehad, toen zei ik nog "zo'n rol hebben we toch niet op dit forum" aangezien ik hem nog niet meegemaakt heb. Maar nu jij hem ook benoemt voelt het wel ineens te toevallig en misschien zitten we wel in de juiste richting 🕵🏼

RoodHapje

Zelfs als het niks is is het leuk dat we beiden op dit spoor zitten, ik durf te wedden dat Fals het heerlijk vind dat we zoeken ;D

thelight288

Dat er zon rol in zou zitten zonder te weten is bijna niet te doen. Ik dacht juist dat r dus niet echt een echte twist was en dat dit het was. Maar ik weet het ook niet zeker natuurlijk