Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie

Gestart door Mexicanobroeder, 17 januari 2025, 19:32:10

Vorige topic - Volgende topic

CarnageRazor

Here i am, once again. Asking for your political support.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

BloodWolf14

Zitten we al op een gelijkspel?

BloodWolf14

Citaat van: BloodWolf14 op 19 januari 2025, 18:34:48
Zitten we al op een gelijkspel?
Oh ja zo te zien wel lol. Dan laat ik m'n stem wel staan :)

RoodHapje

Ik zie dat ik nog niet had gestemd, maar ik was voornemens om Castiel te stemmen en doe dat bij deze ook.

Rampposi

Ik ben nog niet overtuigd wie BM mag worden. Wil er iemand nog een extra poging doen?

Simile

Citaat van: Rampposi op 20 januari 2025, 09:24:49
Ik ben nog niet overtuigd wie BM mag worden. Wil er iemand nog een extra poging doen?

Ik wil wel BM worden, maar eigenlijk is je keus zoals het er nu voor staat tussen Chaos een random kans geven op BM (samen met Carnage) of Carnage zeker BM maken XD

Dus hoewel ik je stem zeker zou waarderen zou het me toch geen BM maken dus ik suggereer dat je gewoon een keus maakt tussen die 2 :P

BloodWolf14

Gelijkspel pls! Dan gunnen we de spelleider ook een keer invloed :D

thelight288

BloodWolf14

Citaat van: thelight288 op 20 januari 2025, 14:38:45
Invloed van random.org?
Maar uitgevoerd door de spelleider dus nog steeds invloed!

Castiel.

Hoezo heb ik niet meer stemmen?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Rampposi

Zonder risico geen leuk potje right

CarnageRazor

Gegroet Wakkerdam, als de 672ste burgemeester van dit prachtige gehucht wil ik even laten weten dat we het geslacht Homo Sapien Canis lupus Morpheus van de wereld willen vagen.

We gaan olie pompen om onze economie een boost te geven. En met die olie steken we elke avond iemand in brand, puur voor de lol!

Verder wil ik heel graag laten weten dat we een muur rond het dorp zullen bouwen. En de wolven gaan die betalen.

Ook draai ik elk voorruitstrevend besluit van mijn dementerende voorganger terug, omdat ik dat ik grappig vind.

Ten slotte wordt de rijkste autobouwer van het dorp die zelf ontvlammende elektrische auto's produceert mijn first lady. Bovendien heeft hij een leuk platformpje waarin wakkerdammercoin gaan promoten zodat deze zeker gaat skyrocketten. We zullen ook actief coins gaan burnen zodat er sprake kan zijn van graaiflatie die mij toekomt.

Maar om het even serieus te houden:

Het helpt zeker om vroeg te stemmen, desnoods aan te passen later. En actief de discussie te voeren en argumentatie te posten bij je verdenkingen. Ik hoop op een actieve eerste dag. Dat speelt goed op dit moment zeker in de hand.

Ik wil er even de nadruk opleggen dat afgelopen potjes traag op gang kwamen en de gangmakers die iets wilde forceren vaak als eerste onterecht zijn opgehangen. Ik wil jullie dus allemaal aanmoedigen om dapper te zijn en er een actieve tweede dat van te maken.

Verder zal ik ook benoemen dat Chaos de fakkel van bm toegedragen krijgt wanneer ik onverhoopt het loodje leg. Dit lijkt mij gezien de stemming ook het fairste.

Go get them wakkerdammies, grab 'em by the Pikachu!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

BloodWolf14

Ja, mijn wolvenradar zei dat Rythm slechtje is. Dus die volg ik gewoon. En aangezien we vroeg moeten stemmen doe ik dat maar direct dan

Aintgotrhythm

Citaat van: BloodWolf14 op 21 januari 2025, 00:28:02
Ja, mijn wolvenradar zei dat Rythm slechtje is. Dus die volg ik gewoon. En aangezien we vroeg moeten stemmen doe ik dat maar direct dan

Ik ben tussendoor even wakker en zie dit. En hoewel ik het grappig vind snap ik er helemaal geen kut van. We hebben dit potje letterlijk nog geen woord gewisseld. Ik zou hem nu kunnen terugkaatsen maar dat vind ik flauw.

Carnage, succes met je burgemeesterschap. Ik ga ervanuit dat je met harde hand de wolfjes afmaakt en als ik je daar een handje bij kan helpen, dan zal ik dat doen!

maartenrambo

Citaat van: BloodWolf14 op 21 januari 2025, 00:28:02
heb je meer informatie hoe zeker je der van bent?

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij