[Discussie] What's the best Christmas song? Discuss.

Gestart door adriaan, 20 december 2024, 22:38:24

Vorige topic - Volgende topic

Murphy

Ik ga morgen weer uitgebreid posten, maar aangezien deze lynch al vrij bepaald is en ik denk niet hoef uit te leggen waarom ik Cas stem heb ik deze speeldag even rust genomen 😅

Falsifica

Excuses, overhaaste stem zonder alle info.

We hangen Igneel, die was Ketter maar is nu Raddraaier.
Dan is het ook meteen duidelijk waar mijn fout vanaf kwam.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Lynn

Krissy

Ik snap er werkelijk geen sjogge meer van XD
Komt de verwarring  Berry of Igneel dan door de raddraaier?

Durf gezien het verleden van Fals wel mee te stemmen.

igneel

Ik ben geen raddraaier en ook geen ketter. Voor zover ik weet, ben ik vannacht ook niet gewisseld door een kracht. Mijn rol is stalker, en ik heb in nacht 2 mijn kracht gebruikt op BW. Daarbij heb ik gezien dat hij die nacht een kracht heeft gebruikt.
Gisteren heb ik Fals privé al gewaarschuwd dat ik het netwerk waarin ze zit niet vertrouw. Het is te groot om helemaal zuiver te zijn; je gaat mij niet vertellen dat er geen wolven of slechte neutralen tussen zitten. Nu Fals mij vandaag als een slechterik aanwijst, geeft dat de wolven alleen maar een makkelijk doelwit voor een lynch. Dit maakt me nog wantrouwiger over dat netwerk.
Ik raad aan alles nog is goed na te gaan er is iemand die tegen je liegt of misschien lieg je zelf wel?
want voor de anderen in het netwerk weten jullie zeker dat fals niet in een G/S koppel zit?

Falsifica

Ik maakte een foutje. Igneel is ketter ja. Niet geraddraait.

En juist omdat hij claimt geen andere rol dan zijn oorspronkelijke te hebben, is die nu 100% slecht.

Murphy, wat vind jij hiervan?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Murphy

Oké ik vind het vrij irritant dat dit spel dus achter de schermen volledig geleid lijkt te worden door 1 of 2 personen, en vervolgens mensen gestuurd worden met foute informatie.

Fals beweert hier namelijk dat igneel geraddraaid is en ze daardoor weten dat hij ketter zou moeten zijn. Dit is vrij logisch, als een goedje idd een ketterrol gekregen zou hebben, want daar kan je niet omheen. Echter heeft Thelight mij zojuist via pb vertelt dat igneel/berrie/ik bekeken zijn. Dit maakt het verhaal wel iets anders. Dus óf het is dubbelop en zowel berrie als igneel zijn ook geraddraaid (want berrie sowieso volgens TL), óf Fals liegt en igneel is idd niet geraddraaid maar gezien. Dit laatste spreekt wat mij betreft heel erg in Fals zijn nadeel, aangezien er met meerdere zienerkrachten vast nog wel wat visioen beïnvloedende rollen in zitten.

Sowieso vind ik dat Fals dit spel vrij frappant probeert uit te spelen/manipuleren. Ik denk dus ook dat Fals of g/s is, of mss geconverteerd is. Hij speelt iig niet meer volledig voor goed. Fals vroeg mij namelijk of ik gehecht was aan mijn rol, ik dacht daardoor dat die me ging afbranden en zei dat ik dat niet zo leuk zou vinden. Dit bleek een misverstand, aangezien Fals bedoelde dat hij mij ging raddraaien. Dit vond ik wel prima. Vervolgens word ik niet geraddraaid, maar wel afgebrand, terwijl Fals wíst dat ik een zienende rol had. Fals wist echter ook dat hij mij niet zo mooi zou kunnen sturen als andere spelers, omdat ik iedereen per definitie wantrouw en wilde me dus onschadelijk maken. Als hij mij geraddraaid had kon die niet meer om mij heen als goedje en zou het voor hemzelf als geconverteerd dan wel g/s koppel een stuk gevaarlijker maken.

Ik ga later nog even een hoofdstuk schrijven over m'n overige verdachten, maar zou zelf ook graag nog wat horen van: @123berber @Chaosimsystem_ @Lynn en @Waterwork

Chaosimsystem_

Ik zou liefst iedereen willen waarschuwen met rollen te droppen op dt. We hebben nog steeds een welp onder ons. Zelf ben ik vanacht mislukt gewelpt. De enige persoon die naar mijn rol hinte was Murphy. Dus is mijn vermoeden dat Murphy welp was, voor ze afgebrand is.

Buiten dat begint het op te vallen dat slecht zich nu gaat ontdoen van de neutralen. Zoals bij mij de mislukte welp poging is ook Ingrid eruit. Slecht weet dat neutraal voor goed heeft gekozen, dus zijn wij een gevaar geworden.

Falsifica

Ik vind het altijd jammer als er geroepen wordt dat ik een heel spel manipuleer. Want dat is niet zo. Ja een paar spelers, maar niet een heel spel.

Het is vooral jammer dat Murphy zelf niet meer controle kan houden nu. Het is ook wel een zware nacht voor haar. Van onzekere welp, naar weerwolf, naar slechte burger. Maar ze had de buik ook vast nog steeds vol van het verteren van Roodhapje nacht 2.
Ze had ook liever nog een nachtje willen rekken, ipv zo mee te sterven met Igneel. Zij en nog een onbekende welp.

Mocht Murphy of de andere welp niet meesterven vannacht. Mogen jullie gerust mij lynchen volgende speldag. :)
- Captain Jack Sparrow

123berber

Ben benieuwd of andere de raddraai kunnen bevestigen dan. Maar vooralsnog had Falsifica altijd gelijk, dus mijn stem gaat naar Igneel.

WCeend!! Zomerspelen 2014

thelight288

@Murphy Deze info die fals allemaal brengt komt van verschillende mensen in een heel netwerk weinig kans dat fals dit allemaal samen kan manipuleren. Hoe meer je dit zo wantrouwd hoe meer ik het gevoel krijg je toch slecht bent. en nu igneel probeert te beschremen omdat je miss toch meesterft nu je afgebrand bent?

Murphy

Citaat van: Chaosimsystem_ op 28 december 2024, 15:13:36
Ik zou liefst iedereen willen waarschuwen met rollen te droppen op dt. We hebben nog steeds een welp onder ons. Zelf ben ik vanacht mislukt gewelpt. De enige persoon die naar mijn rol hinte was Murphy. Dus is mijn vermoeden dat Murphy welp was, voor ze afgebrand is.

Buiten dat begint het op te vallen dat slecht zich nu gaat ontdoen van de neutralen. Zoals bij mij de mislukte welp poging is ook Ingrid eruit. Slecht weet dat neutraal voor goed heeft gekozen, dus zijn wij een gevaar geworden.

Ik was nog steeds op zoek naar de nepneutrale ;) Volgens mij claimen er nog 4 mensen neutraal, wat er nog steeds 1 teveel is op dit aantal spelers. En als je denkt dat ik neutrale spelers zou welpen ken je me echt niet, dat is echt zonde van je welppoging met 2 huidenwisselaars die letterlijk alleen gestopt kunnen door een welp :') Dus nee, voor ik afgebrand werd was ik geen welp en ik heb Roodhapje niet vermoord.

Citaat van: Falsifica op 28 december 2024, 15:40:50
Ik vind het altijd jammer als er geroepen wordt dat ik een heel spel manipuleer. Want dat is niet zo. Ja een paar spelers, maar niet een heel spel.

Het is vooral jammer dat Murphy zelf niet meer controle kan houden nu. Het is ook wel een zware nacht voor haar. Van onzekere welp, naar weerwolf, naar slechte burger. Maar ze had de buik ook vast nog steeds vol van het verteren van Roodhapje nacht 2.
Ze had ook liever nog een nachtje willen rekken, ipv zo mee te sterven met Igneel. Zij en nog een onbekende welp.

Mocht Murphy of de andere welp niet meesterven vannacht. Mogen jullie gerust mij lynchen volgende speldag. :)

Dat is echt onzin, je claimt dat je mij gaat raddraaien maar laat vervolgens andere mensen raddraaien als ik aangeef dat het zonde is van m'n rol om me af te branden. Je weet dat ik iets zienerachtigs bent dus stuurt de pyromaan op me af en doet dan of je onschuldig bent. Je geeft hier op dt bewust foutieve informatie door. @thelight288 ja de DG komt van iemand anders, maar het gaat om de manier waarop Fals het brengt. Ik vroeg jou wie dit allemaal bedacht had, daar gaf je maar bar weinig antwoord op. Fals trekt hier aan de touwtjes en als je dat niet door hebt gaat het g/s koppel je het nog knap lastig maken. Ik weet niet wat igneel is, of die echt stalker is of alsnog liegt, maar mij zal het niks verbazen als het g/s koppel ook nog een illusiewolf heeft gemanipuleerd om heel goed zo weer om de tuin te leiden. Als Fals mij gewoon had geraddraaid zoals hij gezegd had was er hier niks aan de hand geweest, maar dat kon hij gewoon niet gebruiken.
En goh Valsefica, mag je dan gelyncht worden omdat je dan weer gehuidenwisseld staat met iemand anders toevallig?  ::)

Citaat van: 123berber op 28 december 2024, 15:49:53
Ben benieuwd of andere de raddraai kunnen bevestigen dan. Maar vooralsnog had Falsifica altijd gelijk, dus mijn stem gaat naar Igneel.

Ja ik zou ook altijd gelijk hebben als ik g/s koppel ben, credits opbouwen en dan 'oh oeps' :')

igneel

Citaat van: 123berber op 28 december 2024, 15:49:53

Dat gaat niet gebeuren. Ik vermoed dat Fals is verraden door zijn raddraaier. Daarom heeft hij zijn verhaal nu ook al drie keer moeten veranderen, want hij beseft nu ook dat de raddraaier niet eerlijk tegen hem is geweest over zijn actie. Maar hij wil natuurlijk niet dat zijn netwerk dat doorheeft, want dat netwerk is gebaseerd op het idee dat hij gelijk heeft en hem 100 procent vertrouwt. Daarom valt hij mij aan, omdat ik hem niet volledig vertrouw. Hij kan namelijk nog gewoon in een koppel zitten.

fals
Als je er zo zeker van bent dat Murphy een welp is of is geweest, waarom richt je je dan niet op haar? In plaats daarvan val je iemand aan waarvan je het eigenlijk gewoon niet weet. Want als je het echt zeker had geweten, had je niet elke keer je verhaal hoeven veranderen om te bewijzen wat mijn rol volgens jou is

Falsifica

'Fals trekt hier aan de touwtjes'

Waar heb je het over? Ik ben brave burger nu, ik doe dit soort dingen niet meer toch? Volgens mij was je het daar met Roodhapje begin van het spel heel stellig over..  :-\
- Captain Jack Sparrow