[Discussie] What's the best Christmas song? Discuss.

Gestart door adriaan, 20 december 2024, 22:38:24

Vorige topic - Volgende topic

123berber

Shaddow is mijn delver. Hem doden betekent dat goed (want ja ik ben geraddraaid) mijn lijk krachten kan gebruiken. Mijn voorstel is daarom om het namaaklijk eruit te stemmen. Immers ik wil geen actief lijk bi goed! Of slecht! Want ik weet nog steeds niet wie dat is.

Mijn stem gaat dus naar TheLight, want Murphy en Shaddow zijn overduidelijk niet slecht.

WCeend!! Zomerspelen 2014

123berber

Bovendien weet ik dat Thelight gekoppeld is, want hij heeft N1 met een wolf gehuidenwisseld omdat hij wist dat hij geluncht werd. Inmiddels heeft een niet nader te noemen slechtje bevestigd dat Simile heel graag wilde dat TL lunch werd en ik vermoed dat TL daarom met Simile heeft gehuidenwisseld.

thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op 29 december 2024, 02:08:48
Ja ik heb geen idee wat er gebeurt, maar het klinkt alsof er massa's rollen zijn die gefocust zijn op het veranderen van rollen en het controleren daarop. In principe een verdeling waar ik op hoopte. Dat betekent alleen wel dat slecht sowieso ook rollen gaat hebben waarbij zij al die handel nog verder kunnen gaan beïnvloeden. Bijvoorbeeld schaapswolven, illusiewolven, Wolventovenaars, etc. Als ik de Ketter hoor past die níét in die verdeling. Een Welp wel, want dat is een heerlijke rol om nu te hebben.

Ik geloof zelf meer in Murphy als slechtje dan in een Igneel als Ketter. En dit netwerk klinkt veel te groot en te sterk voor het aantal rollen/opties die nog over zijn voor de slechtjes.

I mean komop: Helemaal geen Conversiewolf? Ik heb er weinig vertrouwen in.

uit deze post is toch duidelijk te halen dat bw murphy als slecht heeft gezien en daarom op murphy stemde? dus waarom is murphy overduidelijk niet slecht. deze info was ook met fals gedeeld door bw dit kunnen zo'n 6 spelers bevestigen XD

Shaddow

Hey besties jullie mogen mij gerust lynchen, maar feit blijft dat ik gewoon 123Berber's delver ben en daar voor zover ik weet nooit over heb gelogen - zeker mijn grafdelver kantclaim lag allang bij Falsifica.

Ik ben ook wel een beetje teleurgesteld dat iedereen nu en masse op mij volgt omdat een afgebrandt slechtje een trein inzet.

Anyhow; ik heb dus gedelft, dus als je mij lyncht, gaat er een goed neutraaltje dood en kan een lijk moorden.

Persoonlijk heb ik dan de voorkeur aan een wolf, of desnoods een afgebrand slechtje, maar doe vooral je eigen ding.

Laten we dan wel praten over wie we morgen gaan lynchen?

(Overigens, vanuit mijn tunnel is het absoluut hilarisch dat Murphy een vervroegde deadline wil omdat de stemmen nu met meerderheid op mij staan, maar wellicht ben ik iets te para.

Murphy

Ten eerste, ik ben goed. Ten tweede, waar zet ik een treintje op jou in? Ik stem geeneens op jou. Ik ben het met Berrie eens dat TL wsl geconverteerd is en (nog samen met Ramp en Lynn) wolf is. Ik vind het dom om jou te lynchen.

(Mijn versnellingsaanvraag is niet meer dan wat ik daar zei. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vond afgelopen 2 deadlines vrij traag en saai verlopen. Nu staat er ook nog eens een DL op oudjaarsdag, nu heb ik geen leven, maar ik kan me voorstellen dat jullie dat wel hebben ;) Prima om hem te laten staan hoor, maar ik ga nu al voorspellen dat iedereen gaat zeggen 'ik ben druk' :'))

thelight288

Het is nog steeds onzin om op iemand te stemmen dieogelojk geconverteerd is zonder een dode conversie wolf je riep hetzelfde over fals. Nouja het is duidelijk dat je slecht bent maar dan nog als je echt goed bent is dit ook het domste wat je kan doen zorg eerst dat startwolven dood zijn dan neem je koppel of als conversie sterft dan mogelijk Murphy weet dat ik nu lynchbaar ben en volgende dag mogelijk niet als je echt denkt dat ik geconverteerd ben Lynch je mij volgende dag 😂 want dan vermoord je geen sterke rol als t niet zo is

thelight288

Het is vrij duidelijk dat Berrie en Murphy chaos willen zaaien  iig Berrie die eigen alliantie speelt

123berber

Thelight je bent koppel niet geconverteerd. Dus lekker makkelijk jezelf morgen laten lynchen en daarmee bepalen wie er sterft. Nee dank u. Ik Lynch je dan liever gewoon nu.

thelight288

Ik ben niet koppel xD jij wilt natuurlijk als lijk ook mij liever eruit dat is logisch anders maak je nul kans. Waarom zou je überhaupt een slechtje geloven en die kan ook nooit zeker weten of ik koppel ben ofzo dus je mag lullen wat je wilt haha niemand geloofde dit en dan nog Lynch dan t slechtje dat aan mij gekoppeld zou zin das veel logischer ;)

thelight288

Daarbij zie ik mogelijk wel nog een g/s koppel ergens zitten, maar dan nog zou ik niet op het goede deel stemmen, maar het slechte deel zoeken. Advies van Klaas als je for some reason echt goed bent Murphy wat ik niet geloof. stem nooit op het goede deel van een mogelijk koppel, dat pakt vaak slecht uit want je als die geen koppel blijkt doe je t werk van de wolven en stem niet op een mogelijk geconverteerde voor er bewijs is dat r überhaupt een conversie in spel zit door oa een dode conversie of een wb en het is duidelijk dat omegawolf niet een huidenwisselaar kan converteren xD

123berber

Als het goede helft van het koppel in je netwerk zit, dan zal die er echt wel voor zorgen dat het slechte deel er ook bij komt. Bovendien kan het slechte deel prima een van de neutralen zijn. Ik ben dus bang dat als we straks alle verdachten hebben we eerst nog verder moeten zoeken in je netwerk, want zeker weten dat daar een slechtje tussen moet zitten.

Je kan me onmogelijk vertellen dat Lynn en Rampposi en eventueel Carnagerazor de laatste slechtjes zijn naast hulpje Murphy. Want dat is wat je tegen mij beweerde. Of jij houdt iemand het hand boven het hoofd, of er zit een slechtje onwijs diep in je netwerk

thelight288

of er is geen koppel en iedereen in het netwerk is legit :O er is nog niets wat op wijst dat het niet zo zijn er zijn continu slechtjes uit gegaan

Damon

Er zitten sowieso nog wolven in het spel en de plaatsen daarvoor zijn beperkt.

Ik stem op Shaddow, omdat hij één van die potentiële wolven is.

Krissy

In de posts van o.a. Berber zie ik staan dat Shaddow grafdelver claimt. Leuk dat dat ook de claim is die er uiteindelijk uit komt rollen, terwijl dit in mijn eerste excel een foutje was.

Nog leuker is dat er geen drol van deze claim klopt. Hoe de raddraaier precies is verlopen heb ik alleen van tweedehands informatie, maar ik ben begonnen als grafdelver. Ik weet zeker dat die rol niet bij Shaddow is beland. Welk spel Berber daar vervolgens in mee speelt vind ik alleen maar dubieus.

Op basis van de verdediging van Igneel vorige speldag staat Murphy ook hoog op mijn verdachten lijstje. Net als anderen heb ik het vermoeden dat ze een hulpje is die contact heeft gekregen met de wolven. Dat Murphy nu Shaddow verdedigd moedigt mij aan dat we goed zitten. Als Shaddow inderdaad slecht is acht ik de kans bij Murphy ook zeer aanwezig.

De stemmen op The Light snap ik niet helemaal. TL claimt bij mij de eerste nacht de lunch te hebben omgebogen. Als ik goed reken is TL nu dus vatbaar voor lynch (ervan uitgaande dat hij om en om de kracht heeft gebruikt). Dit kunnen wolven ook uitrekenen en ik snap dat jullie m er graag uit willen hebben. Ik hou een huidenwisselaar liever in het spel. Conversie sluit ik niet uit, een gs koppel ook niet. Dat is te beoordelen door degene in het netwerk. Aan de hand van het spel gedrag durf ik m voorzichtig op goed te zetten. En wat TL zelf ook zegt: focus op het slechte deel van het gs koppel. Alleen slechte spelers focussen graag op het goeie deel met de lynch.

Gezien mijn verdenkingen + het feit dat ik niet op TL ga stemmen, ga ik voor Shaddow.

Shaddow