[Discussietopic] Overleg hier over het spel

Gestart door 123berber, 23 november 2024, 07:54:45

Vorige topic - Volgende topic

maartenrambo

Ik heb op simile na iedereeen kort gesprokken.Hopelijk krijg ik deze spel dag nog  contact met der

Bij wie ik geen  goede inruk   heb in het prive contact is murphy. Toen ik vorige dag op the light stemde voor dat ik   wist dat ie neutraal was.Viel ze me hard aan dat ik op een neutraaltje stemde.En ook toen na me vorige post  weer aan vallend dat ik me stem wijzigde.Die wijziging  had te maken dat  ik  the light  niet meer geschikt achte omdat hij  beweerde toen dat iedereen voor de stemming wist dta ie neutraal was wat niet zo was.
Vanmorgen  had ik  weer een app  van murphy waar ik erg het idee van kreeg dat ze aan het zoeken was  wie te vertrouwen is en wie ze eventueel kon sturen .Heb der ook niet op gereageert ga ik ook niet doen.Zijn der meer mensen die  een bericht van der gehad hebben met 2 vragen?

Voor nu zal mijn stem ook daraom  op haar gaan.Of ik dat nog ga wisselen hangt van af of  der iets concreets naar voren  komt deze spel dag.

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

RoodHapje

Ik denk dat ik ongeveer snap wat je hier typt. Inhoudelijk gezien zou ik toch willen reageren dat dit als reden voor een stem echt niet verstandig is, want Murphy is altijd kritische vragen aan het stellen, zo ver ik weet bij heel veel mensen, mogelijk iedereen. Dat maakt haar niet automatisch een goedje, maar zeker niet automatisch een slechtje.

Dragonfly

Hier ook een berichtje van Murphy gehad met dezelfde twee vragen. Vorige spellen has Berrie een onderzoekje en probeerde hij op die manier informatie te krijgen. Murphy probeert ook zo het spel open te breken en te kijken hoe de verhoudingen liggen. Wmb wel positief. Ik heb t idee dat ze wel goed is. :)

thelight288

Citaat van: maartenrambo op 25 november 2024, 13:12:17
Ik heb op simile na iedereeen kort gesprokken.Hopelijk krijg ik deze spel dag nog  contact met der

Bij wie ik geen  goede inruk   heb in het prive contact is murphy. Toen ik vorige dag op the light stemde voor dat ik   wist dat ie neutraal was.Viel ze me hard aan dat ik op een neutraaltje stemde.En ook toen na me vorige post  weer aan vallend dat ik me stem wijzigde.Die wijziging  had te maken dat  ik  the light  niet meer geschikt achte omdat hij  beweerde toen dat iedereen voor de stemming wist dta ie neutraal was wat niet zo was.
Vanmorgen  had ik  weer een app  van murphy waar ik erg het idee van kreeg dat ze aan het zoeken was  wie te vertrouwen is en wie ze eventueel kon sturen .Heb der ook niet op gereageert ga ik ook niet doen.Zijn der meer mensen die  een bericht van der gehad hebben met 2 vragen?

Voor nu zal mijn stem ook daraom  op haar gaan.Of ik dat nog ga wisselen hangt van af of  der iets concreets naar voren  komt deze spel dag.

Ik heb nooit beweerd dat "iedereen" wist dat ik neutraal was. Ik had je stem op mij pas gezien na mijn claim had niet op de tijd gelet van je stem op dat moment. Alleen iedereen die ik prive heb gesproken heb ik kantclaim uitgewisseld dat is heel iets anders. Daarnaast heb ik die fout ook gecorrigeerd, maar goed.

Ik zie dat mensen fals al vrij stil vinden, maar ik heb vgm nog nul posts van Ingrid gezien, al heeft ze wel gestemd voor bm. Dat valt mij nu het meeste op

Falsifica

Thelight: Ik ben de laatste potjes meestal stil tijdens Bm speldag. Is gewoon nog niet nodig veel posts te maken wanneer we nog niets weten. En vaak sta ik snel op de voorgrond met de aandacht en wanneer ik zo actief speel kan dat vaak nadelig uitpakken.

Maartenrambo: Murphy komt voor mij nog niet verdacht over. En ja, ik ben me bewust dat dit raar klinkt uit mijn mond. Normaal zat ik al in de tunnel nu. Ik geloof tot dusverre haar claim wel en heb nog geen bad vibes gehad. Maar de speldag is nog jong.

Ik heb overigens geen welp actie gehad na mijn vriend claim hier. Dus of Carnage is succesvol gewelpt (waar ik absoluut niet vanuit ga), of de welpen zijn stil, of er zijn geen welpen. Ik dacht dat dit wel handige info is.

Voor de rest heb ik nog weinig info en te weinig spelers gesproken. Dus ik kom later hierop terug met verdenkingen. Maar stil ben ik dit potje zeker niet!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

RoodHapje

Ik herken wel wat Fals zegt, zijn laatste potjes is d1 inderdaad stiller, dus als dat daarna toeneemt maakt dat het hem voor mij ook niet verdachter. Ik blijf vinden dat Simile weer gekke sprongen maakte dus ik ben heel benieuwd of dat weer iets slechts is, of dat er iets goeds uit voort kan komen.

Simile

Wat TL zegt klopt, Ingrid heeft geen post in dtopic gemaakt. Maar ook geen inactiefpunt. Dus ze heeft op een andere manier activiteit getoond, meest waarschijnlijk in een board.

Nu kan ze op allerlei boards zitten maar het board met de grootste populatie is toch meestal die van de weerwolven.

Dus als er niets bruikbaarders komt dan wordt het dat.

Simile

Als Carnage al gewelpt is dan zou ik een andere hebben gekozen. Er is namelijk een post van hem waar hij een vrij duidelijke rolhint doet die niet te missen was ook.

Simile

Citaat van: Simile op 25 november 2024, 18:04:37
Als Carnage al gewelpt is dan zou ik een andere rol hebben gekozen om hem op te welpen. Er is namelijk een post van hem waar hij een vrij duidelijke rolhint doet die niet te missen was ook.

Simile

Nou dat ging fantastisch.

Goed ge-IT'd Simile

Dragonfly

Waarom ga jij direct uit van een board Simile? Wbt activiteitseisen staat er ' mee discussieert of netwerkt'. Misschien is Ingrid wel druk aan het netwerken geweest.

RoodHapje

Dan is ze in ieder geval nog welkom in mijn whatsapp ;)

Simile

Citaat van: Dragonfly op 25 november 2024, 18:43:28
Waarom ga jij direct uit van een board Simile? Wbt activiteitseisen staat er ' mee discussieert of netwerkt'. Misschien is Ingrid wel druk aan het netwerken geweest.

Nou, ten eerste heeft ze sws niet met mij genetwerkt en ten tweede moet Berrie ervan geweten hebben toch?

En ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij 1:1 chats op whatsapp voeg ik de spelleider eigenlijk nooit toe.

Murphy

Citaat van: maartenrambo op 25 november 2024, 13:12:17

Ik vroeg jou waarom jij op een neutraalclaimer stemde, omdat je niet weet of hij goed of slecht kiest. Hierop gaf jij aan dat je liever op iemand stemt die je gewoon geschikt vindt en of die neutraal of goed is je niks uitmaakte. Ik vond dat dat wel uitmaakt omdat er kans is dat hij slecht kiest en slechtjes ook nog eens vaker neutraal claimen dan goedjes. Hierop gaf jij aan dat dat mijn mening is en je hem gewoon bm gunde. Niks in dit gesprek wees er dus op dat jij nog niet op de hoogte was van het feit dat TL neutraal claimde. Dit bleek later pas, en toen paste je je stem opeens aan. Aangezien jij duidelijk had gemaakt dat het je niks uit maakte dat hij neutraal was, omdat je het hem gewoon gunde, vroeg ik jou inderdaad waarom je opeens terugkrabbelde. Dat lijkt me niet echt een rare vraag als iemand duidelijk maakt dat het niet uit maakt dat iemand neutraal claimt en zodra iemand je hierom opvallend of verdacht noemt je opeens je stem wijzigt. Hierop heb je idd geen antwoord meer gegeven.

Dan mijn onderzoekje, ik snap dat je dat niet snapt als je vorige spellen niet meegedaan hebt. Berrie heeft afgelopen 3 spellen een 'onderzoekje' gestart, en alledrie de spellen was ik geliefd met hem. Daarom dat ik nu zeg in navolging van m'n liefje. DT was op dat moment nog vrij doods, en ik vind dat stille DT's met dus random lynches enkel in het voordeel van slecht werkt. Voorgaande onderzoekjes van Berrie hebben best wel eens wolven uitgelokt, dus ik hoop dat dat nu weer werkt.

Ingrid1234

Goedeavond dorpsgenoten van Wakkerdam. Met een waarschuwing van Berrie op zak dacht ik laat ik toch even een post maken! Excuses dat ik zo inactief was de laatste paar dagen. Ik had even wat anders aan m'n hoofd!

Ik heb een paar mensen privé gesproken maar nog niet echt een slecht gevoel bij iemand.

ik blijf het wel verdacht vinden dat mensen die een keer wat minder actief zijn meteen verdacht worden. Dit zijn als je het mij vraagt drogredenen om iemand te verdenken. Dus op mijn lijstje staan nu: thelight en Simile