[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

Kevindemen

Gelieve dit account te verwijderen.

Williambz

Citaat van: Sunny op 11 oktober 2024, 17:08:52
Citaat van: himan op 11 oktober 2024, 11:54:21
Maar het gaat niet om de ww stemmers voor mij.

Voor mij gaat het er wel om, want eerlijk gezegd ben ik wat verbaasd en ook teleurgesteld in sommige van deze stemmers die ik hier afwijkend stemgedrag zag vertonen. Ik vind het heel flauw dat WW nu alweer op zo'n gemakkelijke manier het spel is uitgespeeld. We hadden het al voorspeld dat het zo zou gaan in dat groepje dat dus niets zou zeggen  ::)

En ook, Murphy lijkt dus te zijn gered in mijn ogen. Wanneer 4 mensen heel duidelijk zeggen dat WW niet is aan te rekenen wat hem aangerekend wordt en je tòch op hem stemt, dan sta je wat mij betreft nu op mijn verdachtenlijstje.
Want je maakt mij niet wijs dat je dacht dat die 3 die luid voor hem opkwamen allemaal slecht zouden zijn, want dan zouden wij wel heel domme en slechte spelers zijn om ons zo vroeg in het spel al in de kaart te laten kijken.
Ik snap waarom je die drie namen noemde, maar ik had jou post oprecht nog niet gelezentoen ik mijn stem op ww zette. Misschien klinkt dit fake, maar ik had niet genoeg tijd om alle post door te nemen.

En kan je misschien de posts quoten waarin 4 mensen HEEL DUIDELIJK zeggen dat ww niks aan te rekenen valt van wat murphy zegt? Ik zie ze niet namelijk.

Citaat van: Sunny op 12 oktober 2024, 14:19:27
Citaat van: Williambz op 12 oktober 2024, 13:54:30
Dan post #167 van sunny. Drie! posts hiervoor (#164) zei falsifica dat de connectie tussen angelique, carnage en chaos waarschijnlijk toch op toeval berustte. Maar sunny negeert dit dan blijkbaar en zet haar stem op angelique.
Want? Wat Falsi zegt is per definitie waar? Ik mag daarna geen eigen mening meer hebben? Wat wil je hier nu eigenlijk impliceren William?

Citaat van: Williambz op 12 oktober 2024, 13:54:30
Daarom vind ik deze post ook vrij ironisch:
Citaat van: Sunny op 11 oktober 2024, 17:08:52
Citaat van: himan op 11 oktober 2024, 11:54:21
Maar het gaat niet om de ww stemmers voor mij.

Voor mij gaat het er wel om, want eerlijk gezegd ben ik wat verbaasd en ook teleurgesteld in sommige van deze stemmers die ik hier afwijkend stemgedrag zag vertonen. Ik vind het heel flauw dat WW nu alweer op zo'n gemakkelijke manier het spel is uitgespeeld. We hadden het al voorspeld dat het zo zou gaan in dat groepje dat dus niets zou zeggen  ::)

En ook, Murphy lijkt dus te zijn gered in mijn ogen. Wanneer 4 mensen heel duidelijk zeggen dat WW niet is aan te rekenen wat hem aangerekend wordt en je tòch op hem stemt, dan sta je wat mij betreft nu op mijn verdachtenlijstje.
Want je maakt mij niet wijs dat je dacht dat die 3 die luid voor hem opkwamen allemaal slecht zouden zijn, want dan zouden wij wel heel domme en slechte spelers zijn om ons zo vroeg in het spel al in de kaart te laten kijken.
Want hier beschuldigd zij murphy van het stemmen op iemand, terwijl sunny in mijn ogen iets vergelijkbaars deed met angelique.
Sorry ik begrijp dit helemaal niet.
Omdat Falsi iets zegt mag ik niet op Angelique stemmen.
Maar wanneer 4 mensen zeggen dat iets niet zo is gegaan als Murphy impliceert dan is dat vergelijkbaar in jouw ogen?
En als ik dan vind dat oa jouw stem verdacht is kom je hiermee aanzetten.
Leg me aub uit wat je hiermee probeert te zeggen, want ik denk dat je dat zelf niet eens weet.
Hauptsache iets gezegd, zo komt het op mij over.
Nee wat fals zegt is niet per definitie waar, maar hij kwam met de verdenking die hij zelf weer ontkrachtte. Dan is voor mij de theorie in principe ook van tafel, want ik wist niks van deze theorie achter de schermen. Bovendien vond ik fals vrij zeker klinken hierover. Je mag dan er nog wel op stemmen, maar dan vind ik dit wel nog verdacht. En hetzelfde zie ik niet bij ww. Oftewel wil ik zeggen dat ik nog steeds achter mijn stem van ww sta in vergelijking met de anderen die op het hakblok lagen en vind ik jouw stem opvallend als diegene die angelique verdacht heeft gemaakt zijn eigen theorie intrekt.

Williambz

Citaat van: thelight288 op 12 oktober 2024, 16:47:27
Waarom hier dan niet erbij zeggen dat eerstvolgende Lynch is, want dat achterhouden is wel raar in eerste instantie, wat ook bijdroeg aan de chaos gisteren
Citaat van: Williambz op 10 oktober 2024, 10:31:30
Dan nog een mededeling. Ik heb in mijn vorige locatie bescherming gekregen, waardoor ik deze lynch NIET dood kan gaan. Mochten we dus zo zitten van er moet niemand gelyncht worden, want we zijn niet zeker genoeg of we willen nog een nacht voor extra informatie (minpunt is dat er dan ook een lunch is) dan kunnen jullie ook op mij stemmen.
Ik zeg hier toch echt duidelijk deze lynch wat implicieert dat het de aankomende lynch is, dus dit is een gevalletje beter lezen.

thelight288

Citaat van: Williambz op 12 oktober 2024, 22:25:30
Citaat van: thelight288 op 12 oktober 2024, 16:47:27
Waarom hier dan niet erbij zeggen dat eerstvolgende Lynch is, want dat achterhouden is wel raar in eerste instantie, wat ook bijdroeg aan de chaos gisteren
Citaat van: Williambz op 10 oktober 2024, 10:31:30
Dan nog een mededeling. Ik heb in mijn vorige locatie bescherming gekregen, waardoor ik deze lynch NIET dood kan gaan. Mochten we dus zo zitten van er moet niemand gelyncht worden, want we zijn niet zeker genoeg of we willen nog een nacht voor extra informatie (minpunt is dat er dan ook een lunch is) dan kunnen jullie ook op mij stemmen.
Ik zeg hier toch echt duidelijk deze lynch wat implicieert dat het de aankomende lynch is, dus dit is een gevalletje beter lezen.

Het gaat me om dit, nu dachten fals op jou te kunnen stemmen, maar bleek dat eerstvolgende dan Lynch zou worden, waardoor er weer gewisseld werd. In deze post zeg je niet dat iedereen dan unaniem zou moeten stemmen

Sunny

Ik ga niet quoten William, want je kunt dat gewoon zelf lezen, maar zowel ik, WW, Shaddow èn Yasu, dat zijn de 4 die op het eilend waren en alle 4 hetzelfde verhaal hebben verteld hier.
Ik vind echt dat wij dat zeer duidelijk hebben gezegd en dat hij er desondanks uit is vind ik daarom heel gek. En de excuusjes vind ik ook wat respectloos want het komt er op neer dat deze 4 mensen gewoon niet serieus werden genomen en een post wat van aannames aan elkaar hangt wel.

En jij gaat er vanuit dat mijn verdenking richting Angelique gebaseerd was op wat Falsi er over had gezegd.
Dus hier nog maar eens mijn post dan:
Citaat van: Sunny op 10 oktober 2024, 20:20:48
Ik stem ook op Angelique.
Ik vind de observatie van Simile eigenlijk wel scherp.na wat navraag bij mensen die er van kunnen weten denk ik dat de aannames van Fals dat zijn, aannames gepresenteerd als waarheid.
Murphy haar verhaal over Fals vind ik op zich mooi gebracht en ik geloof ook wel dat het zo is gegaan, maar vraag me af of er hier dingen zijn geïnterpreteerd. Cas zijn "Fals wil niet met me spelen" - stem lijkt me ook niet meer dan dat.
Voor mij springt op dit moment Angelique er het negatiefs uit. En wellicht is dat ook wel het bekende buikgevoel, want ook hier is geen bewijs. Maar dit gaat het wel zijn vandaag.
Zoals je hier heel duidelijk kunt lezen negeer ik helemaal niks, maar reageer ik op de post van Simile waarin zij aangeeft dat er iets niet lijkt te kloppen in de communicatie tussen Berrie en Angelique.

Dus nogmaals William, wat wil je nu eigenlijk zeggen en waarom doe jij je best om mij ergens van de beschuldigen wat ik helemaal niet heb gedaan?

Sunny

Overigens gebeurd het nu weer he?

Cas is boos omdat Simile eruit is en dat komt doordat Shaddow een IH had gekocht en Simile maar gewoon er op los slaat zonder dat eerst te checken. Cas vindt dat Goedjes geen IH kopen en dus is Shaddow slecht. Dat is een AANNAME, er is geen bewijs voor.

Bovendien hebben we hier geen normaal spel, aangezien de Slechtjes ook een Jagerrol en een Beul-actie kunnen kopen. Wat denk je dat er gebeurd als ze allemaal daarmee gewapend zijn en Goedjes maar geen bescherming hebben gekocht want "dat doen Goedjes niet"?
Maar opeens gaat iedereen op Shaddow stemmen. Ook hier weet ik niet wat zijn alliantie is, misschien is hij wel Slecht geen idee. Maar het gaat mij om het mechanisme. Het klopt gewoon niet.

Want Shaddow moet er nu uit terwijl Kevin een IH èn een andere ROL kocht. Wat dus eigenlijk veel verdachter is en dus zouden de stemmen naar hem moet gaan.
Ik begrijp dit gewoon echt niet, wie legt mij dit uit?

Lynn

Citaat van: Lynn op 12 oktober 2024, 17:33:32
Citaat van: domien op 12 oktober 2024, 17:27:39

Mijn inziens lijkt het me veel logischer dat een slechtje deze rol Y koopt dan een goedje.

Je bent echt nog steeds niet duidelijk, waarom zou een goedje geen andere rol kopen?

Kan iemand hier op antwoorden?

CarnageRazor

Citaat van: Lynn op 13 oktober 2024, 02:52:30
Citaat van: Lynn op 12 oktober 2024, 17:33:32
Citaat van: domien op 12 oktober 2024, 17:27:39

Mijn inziens lijkt het me veel logischer dat een slechtje deze rol Y koopt dan een goedje.

Je bent echt nog steeds niet duidelijk, waarom zou een goedje geen andere rol kopen?

Kan iemand hier op antwoorden?

Als goedje wil je er toch geen ander goedje uitspelen doordat die op een IH botst? Als het je startrol is kan ik er nog inkomen. Maar wanneer je IH zou kopen is dat meer uit eigenbelang in mijn ogen.

Al vind ik dat Sunny in haar post wel een goed punt maakt waarom je het als goedje misschien wel zou doen, in dit specifieke spel.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Kevindemen

Maar Sunny maakt dat punt helemaal niet...
Dat punt is allang daarvoor gedeeld en sneeuwt onder. :)
Gelieve dit account te verwijderen.

Castiel.

Cas is boos... Ik ben wat geïrriteerd ja omdat het totaal niet gaat zoals we willen. Maar boos vind ik een overstatement. Daarnaast vind ik nog steeds dat je in eerste instantie als goedje niet IH gaat kopen.

Ik moet wel toegeven dat nadat ik er met meerdere mensen over gesproken heb, waaronder Sunny en ook Kevin zelf. We inderdaad goed na moeten denken hoe we hiermee om gaan. Kevin gaf aan dat ALLE goedjes IH moeten kopen omdat iedereen zichzelf tot Jager kan promoveren, ook slechtjes. Er zit geen stop op.

Dit gebeurd echter openbaar in dat land en ik denk dus dat het handiger is dat we dat land blijven monitoren als goed. Zien we dat iemand Jager koopt, weten we dus meteen dat diegene slecht is. Zien we VANAF nu dat iemand IH koopt. Kunnen we daar ook conclusies aan verbinden.

Ik vind dat er nog meer redenen zijn waarom Shaddow slecht is, en vind dus momenteel niet dat ik van stem ga veranderen tenzij Shaddow met een goede duidelijke uitleg komt waarom op hem stemmen onverstandig is.

Ik begrijp dat Kevin dezelfde capriolen heeft uitgehaald. Echter neem ik de persoon even mee in deze hele situatie en ik zie Kevin dit hele gebeuren als Neutraaltje ook wel doen. Al geef ik hem momenteel absoluut verhoogde kans op slecht zijn. Wat we echter zeker weten, is dat er 2 Conversiewolven in zitten en Kevin sowieso die rol niet meer draagt.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Shaddow

Ik zal vandaag even het discussietopic lezen en alle eventuele vragen beantwoorden - zijn hierbij nog meer dingen die ik mee moet nemen, of gaat het hierbij specifiek om de verdenkingen van Simile bij de stemming op waterwork, en dat ik IH gekocht heb?

Ik zou het fijn vinden als de mensen die het niet hebben gedaan hun stem nog even kunnen toelichten, want dan kunnen we op zoek naar de echte weerwolven. Feit is gewoon dat goed er niet goed voorstaat en dat ik daar (op zijn minst voor mijn gevoel) nu de schuld voor krijg, en ik weet zelf vrij zeker dat ik beschuldigd wordt vanuit slecht. Dat blijft een gevoelsdingetje, maar ik wil de Illuminati toch vragen om even goed naar het netwerk te kijken en de relevante vragen te stellen, waaronder -

- waarom beul je iemand in plaats van die persoon te lynchen?

Laten we daar gewoon even mee beginnen.

(en ter verduidelijking - ik ben teleurgesteld, ik ben boos; en voor wie mijn geld heeft gestolen - beetje kinderachtig).

Sunny

Sorry Cas, maar wat je nu zegt, dat wanneer mensen die vanaf nu IH kopen slecht zijn vind ik echt te ver gaan. Mensen hebben ook gewoon het recht zichzelf te beschermen, wat jij daar ook van vindt. Dat maakt ze niet automatisch slecht en dat jij spelers voor jouw moraal wilt opofferen vind ik niet in jouw voordeel spreken, in dit spel.

Chaosimsystem_

Wat mij vooral opvalt is dat Sunny en Lynn heel hard opkomen voor Shaddow en toen drie andere op de lynch stonden, waar ook niet echt veel duidelijkheid over was, jullie gewoon volgde.

Dus voor mij blijf ik bij mijn stem want daar vind ik toch echt iets niet kloppen. Is Kevin dan niet slecht zeg ik niet, maar dit is toch iets dat ik meeneem.

Sunny

Wat interessant dat dat het is dat jou opvalt Chaos, terwijl het mij daar niet om gaat.  XD