[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

Lynn

Citaat van: domien op 12 oktober 2024, 14:54:23

In een van mijn bezoekjes aan deze prachtige gebieden heb ik een kracht ontdekt waar bepaalde rollen te koop zijn met behoud van alliantie. Na wat overpeinzen zou ik het zeer raar vinden om van deze kracht gebruik te maken als goedje. MAAR als je een slechte rol zou hebben is dit eigenlijk gewoon een "weerwolf in schaapskleren" die je kan kopen. Al staat het wel openbaar voor iedereen te lezen natuurlijk.

Als goedje zou ik ook een andere rol kopen als deze nuttiger kan zijn voor goed dan dat ik nu zou hebben, dus waarom zou goedje geen rol kopen?

kevin kan best slecht zijn, maar ik snap ff deze redenering niet

Circle

Mijn late stem bij de laatste deadline vond ik zelf ook niet fijn. Ik had nog niet echt eigen verdachten en moeite om alles te volgen en daar ook nog een conclusie aan te verbinden. En toen was m'n tijd op en stond ik niet achter een stem voor de hoofdverdachten van dat moment.

Mijn stem gaat naar Fannie. We zaten samen in een orakelland en hadden contact met degene die in het andere land zat. Het kwam erop neer dat we de keuze (haar naam doorgeven of de mijne) zouden laten aan degene in het andere land. Maar ik hoorde later dat ze actief geprobeerd heeft te voorkomen dat ze zelf ingevuld zou worden. Dat vind ik raar, je wil toch zelf onderdeel zijn van die actie? Tenzij het resultaat dan niet klopt bij de goedjesclaim die je hebt gedaan.

Ik vind het trouwens raar dat het kopen van een goedjeskracht als verdacht wordt gezien. Als je iets kunt kopen waar je goed mee kan helpen, dan moet je daar toch gebruik van maken? Ik heb niet scherp of bekend is om welke kracht het gaat, maar als ik ergens een beschermende of zienende kracht kan kopen of beul ofzo, dan zou ik dat zeker doen. Als het alleen om een verhullende kracht gaat, dan ligt het anders.

domien

Ik zal het misschien iets duidelijker uitleggen want er is wat verwarring...

Kevin was rol X ik heb geen flauw idee dewelke.
In het land waar we beiden geweest zijn was er de optie voor een bepaald bedrag een nieuwe rol te kopen voor een 300 euro. Deze rol is een goede rol! MAAR er staat bij vermeld dat je alliantie behouden blijft.

Aangezien Kevin deze rol heeft gekocht is hij niet langer rol X maar rol Y. Hij zal dus gezien worden als, kan krachten gebruiken als, sterven als rol Y maar zijn alliantie is deze van rol X.

Mijn inziens lijkt het me veel logischer dat een slechtje deze rol Y koopt dan een goedje.

"In this world there are no sides, just players"

Mexicanobroeder

Lynn

Citaat van: domien op 12 oktober 2024, 17:27:39

Mijn inziens lijkt het me veel logischer dat een slechtje deze rol Y koopt dan een goedje.

Je bent echt nog steeds niet duidelijk, waarom zou een goedje geen andere rol kopen?

Lynn

Kevindemen

Ik heb inderdaad rol x gekocht. Ik was Grafrover en had geen zin om tot dag 3 of 4 te wachten. Ik heb er vrede mee als jullie mij knopen, maar je weet mijn rol en je weet ook de gevolgen.  O0 Ik heb mijn geld uitgegeven verder omdat ik kaal word geplukt en liever mijn geld opmaak omdat er van een kale kip niet te plukken valt. Ik ben 600 muntjes kwijt door toedoen van andermans acties, wat al duidelijk maakt dat sparen er toch niet inzat voor mij. Kortom de helft van mijn geld kwijt zonder zelf iets te doen...
Gelieve dit account te verwijderen.

RoodHapje

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

adriaan

Ik heb vandaag geen tijd gehad en heb verschrikkelijk veel appjes en PMs dus als je iets van me wil dan kan het even duren voor ik reageer.

Kevindemen

Excuses.

Ik was bij een veiling. Op die veiling werd rol x aangeboden en IH. Ik heb beiden gekocht. Domien en Mex weten de rol. Dit js een goede kracht die zeker interessanter is dan wat ik toen kon.

Castiel.

Echt wat een klotezooi dit... Ik ben zo enorm klaar met dit spel momenteel >:( (niet echt hoor Adriaan, het is weer super speciaal en tof, maar momenteel ben ik echt gewoon zo pissig)

Ik stem Shaddow.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Kevindemen

En statistisch gezien: in 9/10 gevallen is IH bij start bij een slechtje. Als Shaddow niet de bijrol heeft kunnen kopen, was hij het al van start. Ik weet dat op de veilingplek waar ik was IH werd geveild.

Shaddow

Ik kan dit bevestigen, gezien ik ook in dit land ben en ook IJzeren Hein heb gekocht. Dit kan bevestigd worden.

Het spijt mij echt heel erg wat er is gebeurd; als ik had geweten dat ik gebeuld ging worden of iemand mij even had nagevraagd of ik IH was had dit voorkomen kunnen worden.

Sowieso snap ik het gewoon niet. Ik dacht dat we redelijk erover eens waren met zijn allen dat de beulsactie gebruikt moet worden voor bewezen slechtjes, en niet als er niet andere verdachten zijn voor de lynch.

Mexicanobroeder

Ik was in hetzelfde land. Ik vind het ook meer iets voor een slechtje om deze rol te kopen dan voor een neutraaltje/goedje. Iedereen die er komt kan deze rol kopen, maar dat kost gewoon best wel een smak geld en voor een goedje lijkt me dat het niet waard - er zijn nuttigere dingen om met je geld te doen. Zeker omdat je er niet een slechtje mee dwars kan zitten door zsm de actie uit te voeren, want hij is oneindig geldig.

Voor een slechtje zijn het gewoon schaapskleren en een stoorwolf in één, dat maakt het dat geld wel waard zou ik zeggen.

Sinds de beulactie is er de info bijgekomen dat Kevin Grafrover zou zijn geweest - ik zou zélf niet die rol hebben opgegeven (en de kans om iets nuttigs te roven) om deze rol te kopen.

Kevindemen

En wat zou jij hebben gedaan als je de helft van je geld al kwijt bent door diefstalpraktijken voordat er uberhaupt schot in het spel zit? Ik weet dat ik gecoordineerd ben leeggeplukt en heb dat ook mee laten spelen in de keuze snel geld op te maken.