[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

Kevindemen

Waterwork zei dat we Yasu absoluut niet mogen vertrouwen, net voor hij stierf. Hij gaf geen uitleg, maar had iets te maken met wat anderen over hem hadden gezegd. Weet iemand het wel wat WW hiermee kan hebben bedoeld?
Gelieve dit account te verwijderen.

Simile

Citaat van: himan op 11 oktober 2024, 11:54:21
Maar het gaat niet om de ww stemmers voor mij. Het gaat er vooral om hoe vol ze er voor ging. Dat het via Falsi gaat of wie dan ook, maakt niet uit. Maar Simile zette het relatief duidelijk op het d-topic. Dat is wat mij opvalt, dus daarom stem ik nu op haar. Ik heb overigens een bron die Murphy goed vind, niet dat ik die bron meteen vertrouw, maar ja, ik moet toch wat.

Dus omdat ik degene was die toevallig het hele verhaal op dtopic plaatste, en daarbij dus iets van openheid gaf, ben ik de meest onbetrouwbare?
De info die ik van Fals kreeg was incriminerender dan het verhaal blijkt te zijn.

Van Fals hoorde ik (geparafraseerd): er zaten 2 personen op het landje, en WW stribbelde tegen om de kracht in te zetten. DAT was de info waarmee ik mijn stem plaatste.
Nu hoor ik dat er 4 personen op het landje zaten, dat WW idd niet happy was in eerste instantie maar daarna wel meewerkte. En dat ze een verbondje hadden gesloten hun mond te houden.

Dit komt erg spijtig uit voor WW, en hij stond ook aan het begin van de dag niet bovenaan mijn lynchlijst. Maar gedurende de dag is de rest afgevallen of heeft een kans gekregen zich te bewijzen of bewezen te raken. En veel daarvan speelde zich af in de laatste uren.

Vertel mij, wat heb jij bijgedragen tot nu toe met je "afwachtende houding"?

himan

Citaat van: Simile op 11 oktober 2024, 12:02:05
Maar het gaat niet om de ww stemmers voor mij. Het gaat er vooral om hoe vol ze er voor ging. Dat het via Falsi gaat of wie dan ook, maakt niet uit. Maar Simile zette het relatief duidelijk op het d-topic. Dat is wat mij opvalt, dus daarom stem ik nu op haar. Ik heb overigens een bron die Murphy goed vind, niet dat ik die bron meteen vertrouw, maar ja, ik moet toch wat.

Dus omdat ik degene was die toevallig het hele verhaal op dtopic plaatste, en daarbij dus iets van openheid gaf, ben ik de meest onbetrouwbare?
De info die ik van Fals kreeg was incriminerender dan het verhaal blijkt te zijn.

Van Fals hoorde ik (geparafraseerd): er zaten 2 personen op het landje, en WW stribbelde tegen om de kracht in te zetten. DAT was de info waarmee ik mijn stem plaatste.
Nu hoor ik dat er 4 personen op het landje zaten, dat WW idd niet happy was in eerste instantie maar daarna wel meewerkte. En dat ze een verbondje hadden gesloten hun mond te houden.

Dit komt erg spijtig uit voor WW, en hij stond ook aan het begin van de dag niet bovenaan mijn lynchlijst. Maar gedurende de dag is de rest afgevallen of heeft een kans gekregen zich te bewijzen of bewezen te raken. En veel daarvan speelde zich af in de laatste uren.

Vertel mij, wat heb jij bijgedragen tot nu toe met je "afwachtende houding"?
Nu wel ja :D

Ik wist niets voor nacht 2 en nog steeds niet zo veel, maar wat me wel opvalt is dat je vol op me springt nu(wolfs). Dat Falsifica het misschien niet goed gezien had, maar ook niet zeker genoeg was om het hier super overduidelijk te posten. En als je slecht bent je natuurlijk prima weet dat WW slecht is en het dan dus wel prima vind om op WW te gaan. En je kan er ook vanuit gaan dat himan de wolf nu niet dit risico zou nemen. Maar zoals ik al eerder zei, als er iets overtuigenders komt ga ik daarin mee, want ik weet niks zeker. ;) Ook valt het bijvoorbeeld op dat er niet meteen drie mensen op me meespringen. Wolven die een kans zien om een goedje te vermoorden bij de lynch springen snel mee. Is nog niet gebeurt.

Sunny

Maar het gaat niet om de ww stemmers voor mij.

Voor mij gaat het er wel om, want eerlijk gezegd ben ik wat verbaasd en ook teleurgesteld in sommige van deze stemmers die ik hier afwijkend stemgedrag zag vertonen. Ik vind het heel flauw dat WW nu alweer op zo'n gemakkelijke manier het spel is uitgespeeld. We hadden het al voorspeld dat het zo zou gaan in dat groepje dat dus niets zou zeggen  ::)

En ook, Murphy lijkt dus te zijn gered in mijn ogen. Wanneer 4 mensen heel duidelijk zeggen dat WW niet is aan te rekenen wat hem aangerekend wordt en je tòch op hem stemt, dan sta je wat mij betreft nu op mijn verdachtenlijstje.
Want je maakt mij niet wijs dat je dacht dat die 3 die luid voor hem opkwamen allemaal slecht zouden zijn, want dan zouden wij wel heel domme en slechte spelers zijn om ons zo vroeg in het spel al in de kaart te laten kijken.

Rampposi

Citaat van: Sunny op 11 oktober 2024, 17:08:52
Maar het gaat niet om de ww stemmers voor mij.

Voor mij gaat het er wel om, want eerlijk gezegd ben ik wat verbaasd en ook teleurgesteld in sommige van deze stemmers die ik hier afwijkend stemgedrag zag vertonen. Ik vind het heel flauw dat WW nu alweer op zo'n gemakkelijke manier het spel is uitgespeeld. We hadden het al voorspeld dat het zo zou gaan in dat groepje dat dus niets zou zeggen  ::)

En ook, Murphy lijkt dus te zijn gered in mijn ogen. Wanneer 4 mensen heel duidelijk zeggen dat WW niet is aan te rekenen wat hem aangerekend wordt en je tòch op hem stemt, dan sta je wat mij betreft nu op mijn verdachtenlijstje.
Want je maakt mij niet wijs dat je dacht dat die 3 die luid voor hem opkwamen allemaal slecht zouden zijn, want dan zouden wij wel heel domme en slechte spelers zijn om ons zo vroeg in het spel al in de kaart te laten kijken.

Kan je deze stemmers bij naam noemen?

Sunny

Ik kijk hierbij voornamelijk naar Dragonfly, William en Roodhapje.

Murphy

Ik wil hier wel nog even wat meer info geven omtrent de stemming.

Op het moment dat ik stemde leek de lynch tussen Carnage en Angelique te gaan, en eerlijk, ik had geen flauw idee wat ik van dat verhaal vond en wie van de twee en of ik ze überhaupt verdacht vond.
Tegelijkertijd had ik toen dus contact met Waterwork, en nogmaals, ik vond het niet verdacht dat hij zijn info niet wilde delen, ik vond het verdacht dat hij niet geïnteresseerd was in mijn info. Voor Waterwork was er namelijk een 50/50 kans dat hij op mijn 1e locatie terecht zou komen, en als ik dat als goedje zou weten zou ik willen weten waar dat is zodat ik dat land actief zou kunnen ontwijken. Als ik slecht zou zijn zou ik eromheen lullen, aangezien ik dan 'perongeluk' op de locatie terecht zou kunnen komen en daarna onschuldig kon spelen. Dat andere random goedjes het me niet vragen dat is logisch, want de kans dat zij daar komen is gewoon kleiner. Ik heb de naam van de locatie overigens maar met 2 mensen gedeeld, één daarvan was Fals. Dus als het halve spel t al weet is dat niet van mij.

Ik had ook een gesprek met Fals op dat moment, en heb hem gevraagd wat hij van WW vond. Hierop antwoordde Fals dat hij WW verdacht vond en hij wel wist waar WW zat. Fals heeft mij toen vertelt dat WW op de plek zat waar de bmstemming ingetrokken was, waarop ik vroeg waarom ik daar in vredesnaam heen zou willen. Hierop zei Fals dat hier nog iets was, waarop ik aangaf dat dit dan wsl de lynch intrekken zou zijn maar dat ik daar ook niet in geïnteresseerd was.
Later in het gesprek vertelde Fals me ook nog dat WW de bmstemming niet wilde intrekken maar dat de andere speler het wilde maar dat hij niet wilde vertellen waarom. Hierbij insinueerde Fals dus ook tegen mij dat er maar 2 spelers waren daar.
Vervolgens vertelde Fals me ook dat hij WW echt super verdacht vond maar dat hij vanwege vorig spel niet op hem wilde stemmen. Hierop gaf ik aan dat ik dat onzin vond, want sorry, maar we zijn hier met een nieuw spel bezig en als ik iemand verdenk en verder geen andere aanknopingspunten heb ga ik echt niet op iemand stemmen om maar op iemand anders te stemmen terwijl ik mss denk dat die persoon gewoon goed is.

Ik heb verder niemand geappt of gevraagd om op WW te stemmen. De lynch ging van Carnage/Angelique poef naar WW/ikzelf. Ik denk dus dat bepaalde mensen die op mij zijn gegaan net zo verdacht zijn als late WW stemmers. Wolven weten dat wij beiden goed waren/zijn en aangezien ik als eerste op WW stemde was ik daar een goed slachtoffer in. En inderdaad van de mensen die op WW hebben gestemd vind ik persoonlijk William dan het meest verdacht, van de mensen die op mij hebben gestemd staat wmb Kevin extreem hoog. Yasu koppelde ik aan WW vanwege onze vorige locatie, maargoed als WW zelf gezegd heeft dat die niet te vertrouwen is komt die er ook op.

Na mijn post hier kwam Kevin mij op de app om meer duidelijkheid vragen omdat hij m'n post niet snapte. Nadat ik het opnieuw uitgelegd had snapte die t wel, later had die weer een dubbelgevoel en zei die dat die t idee had dat ík graag naar slechtjesland wilde. Hierop zei ik dat ik daar vandaan kwam en daar niks aan had en er een 50/50 kans is dat ww er heen zou gaan. Dit gaf een ok en zei die dat hij info had dat ik wss goed ben en wat ik voorstelde. Ik was er op dat punt al klaar mee dus zei doe wat je wilt.
Dus Kevin heeft gehoord dat ik wsl goed ben, nu zou die dan gehoord moeten hebben dat ik idd goed ben, en toch krijg ik opnieuw z'n stem zonder enige post of reden.

yasu

Nou.. ik hoor Kevin dus dat ww benoemd zou hebben mij niet te vertrouwen, maar ik heb het nergens gelezen en ook van niemand gehoord verder... voordat je Kevin erin gaat quoten dat ww het gezegd zou hebben hoor ik graag eerder de waar wie en waarom.. want Kevin vraagt om meer info, dus het lijkt alsof hij het niet uit eerste hand heeft.

Murphy

Vandaar dat ik voor nu ook nog zeg als en niet aangezien ;) Als er meer info naar voren komt en t bevestigd wordt dan kom jij er ook op

Kevindemen

Waarom zou ik een nieuwe post moeten maken voor een mening die niet is bijgesteld sinds vorige lynch? Ik heb gehoord dat Carnage zegt dat hij 50% zeker is dat je goed of slecht bent. Dat vind ik alleen een bullshit antwoord, want 50% is zeer onzeker.
Gelieve dit account te verwijderen.

GeneralGrievous

Citaat van: Kevindemen op 11 oktober 2024, 11:59:10
Waterwork zei dat we Yasu absoluut niet mogen vertrouwen, net voor hij stierf. Hij gaf geen uitleg, maar had iets te maken met wat anderen over hem hadden gezegd. Weet iemand het wel wat WW hiermee kan hebben bedoeld?
Waar heeft hij dit gezegd @Kevindemen ?
Want ik zie het nergens terugkomen en nu lijkt het (met de nadruk nog op lijkt) het alsof je over een dood iemand, die niet kan bevestigen noch ontkennen iemand anders beschuldigd.

Thelight288

Ik heb ook gehoord dat ww geld zou geschonken hebben aan yasu. Waarom zou die dit doen als die yasu verdenkt? Ik ben het eens met grievous hier dat een verdenking op yasu vanuit een dode speler nu ook niet echt sterk is tenzij er mensen zijn met een concrete reden

yasu

Huh? Ik heb idd geld ontvangen, maar niemand is zich daarover bij me komen melden, dus ik dacht dat het misschien een random geldweggeef land ergens zou zijn ofzo? Maar dit was dan dus ww? Of waarom weet jij dit maar is ww niet naar mij toe gekomen over het geld?

Thelight288

Moet even checken, maar volgens mij heb ik dit van chaos gehoord. Ook niet van ww zelf. Kan dat nu ook niet navragen, maar ik vind dat niet passen bij het verhaal dat ww yasu zou verdenken. Waarom zou je geld schenken als je diegene niet vertrouwd

Dragonfly

Het hele Carnage, Angelique verhaal speelde. Ik had cnr al even benaderd om te kijken wat hij zei. Ik merkte dat hij defensief reageerde, dat kwam volgens chaos omdat hij er al een paar spellen als 1e uit lag, wat ik wel kan begrijpen. Ik vond het hele verhaal niet zoveel sterk maarja, Lynch 1 is er ook weinig om op af te gaan. Ik besloot nog even door te twijfelen,ik maak t liefst een goede keuze. Nja t was woensdag een werkdag en savonds had ik een verjaardag bij onze lieve bejaarde buren... Dat duurde wat langer dan verwacht, ik had gedacht dik negen uur weer thuis te zijn, maar dat werd later en het was onbeleefd om steeds te gaan telefonen. Dus ik heb t dtopic laatste stuk gescand. Ik had zowel Falsi als Murphy om al dat ik gehoord en gelezen had op mijn lijstje; ik denk goed, staan... Daarom werd t Ww.

Ook nu staat Murphy op mijn goed lijstje. Dat wil ik alvast posten ik zal verder nog met zorg alles gaan lezen en doen.