Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Citaat van: fannieklm op 10 oktober 2024, 19:02:16
mijn idee is dat het zaakje stinkt.
Fals is bij beide verhalen betrokken.
toeval? ik weet het niet.

Maar voor mijn gevoel op basis van gesprekken denk ik niet dat we in die verhalen direct (hoogstens op afstand) een wolf vinden.
Mijn gevoel zegt dat de wolven zich momenteel meer op de achtergrond houden.

Dan komen de namen van mala, sunny en shaddow bij mij omhoog.

Ik heb vanavond EHBO, dus ik moet nu stemmen en kan daarna niet meer online komen voor de nacht.

Ik ben er mee eens dat paar spelers door glippen, shaddow en mala hebben tot nu toe helemaal geen bijdrage gepost. Al heeft mala in ieder geval gemeld prive niet lekker gaat. Maar een stem op een van hun heeft nu weinig zin. Waterwork komt prive oprecht over. En ik snap dat hij niet zomaar zn land gaat delen. Dat Murphy dat verwacht vind ik ook opvallend. Sowieso heel het verhaal van fals zn groepje is lastig te geloven met al die wissels. Eens met Lynn dat niet iedereen met een zoenende actie gelijk te vertrouwen is. Dus het kan zijn dat er misplaatst vertrouwen is tenzij er dubbel gecheckt is

yasu

Als je zo graag wil dat iedereen je vraagt waar slechtjesland is, kan je het net zo goed gewoon openlijk op het dt gooien, want ik denk dat slechtjes het je liever komen vragen dan goedjes to be honest. en als je echt wil dat we iedere persoon kunnen lynchen die op die plek terecht komt dan kan het net zo goed publiekelijke info worden wat mij betreft. Ik denk dat je het mogelijk nu namelijk de info al wel aan een slechtje gegeven zal hebben en die het allemaal al wel weten, maar niet veel goedjes het weten.

himan

Ik heb het net gevraagd, zodat ik er niet heen ga per ongeluk.  XD

Castiel.

Citaat van: Lynn op 10 oktober 2024, 21:04:02
Citaat van: Castiel. op 10 oktober 2024, 21:00:16

En voor mensen weer gaan zeuren, er zijn roltechnische redenen waarom wij vertrouwen in elkaar hebben. En ja, we zijn goed.

Roltechnische redenen zijn nu echt BS aangezien je alles kan faken met landacties. Dus je hebt werkelijk waar nooit zekerheid. Zelfs een wolf kan nu een zieneractie krijgen bv dus wtf zeg je nu dat je bewezen bent voor elkaar?

Zo zo lekker fel Lynn, maar wtf zeg ik nu dat we bewezen zijn voor elkaar? Ja ik zeg dat, en dat jij dat niet leuk vindt is aan jou. Ik kan garanderen dat Falsifica goed is. Daarnaast weet ik aan de hand van de pm van Adriaan bij de start van dit spel ook 100% zeker dat ik zelf goed ben. En over de anderen, weet ik het ook 100% zeker tenzij Illusiewolf en daar ga ik nu niet van uit.

Als je verdere uitleg wil staat mijn pm na de DL (en als ik me beter voel) open om het erover te hebben.

Het probleem is dat ik alleen mensen kan vrijpleiten momenteel. Ik weet niet wie wolf is, ik weet alleen van een aantal spelers zeker dat ze dit NIET zijn.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Falsifica

Ik ben Goed, maar heb oprecht geen idee wie nu slecht is.

Er is afgelopen nacht een actie op mij gedaan die mij bewezen heeft, tevens ga ik volgende speldag een actie doen om mezelf te bewijzen.
Er is wel een dubbele check dus.

Als jullie desondanks, door dit gedoe hier mij eruit willen stemmen mag dat. Ik wil niet de reden zijn dat spelplezier hier minder gaat voor sommige. En ik heb oprecht het gevoel dat door deze wissels dit wel geldt voor een aantal hier. Ik heb mijn excuses aangeboden aan de spelers die ik onterecht beschuldigd heb hier en heb aangegeven niet meer de spreekbuis te zijn. Ik wil niet spelers het idee geven dat ik dit spel 'leid'. Dus kijk maar wat jullie doen.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Williambz

Jeetje ik kan echt niet alles meer bijlezen, maar ik wilde eigenlijk nog wisselen

Citaat van: RoodHapje op 10 oktober 2024, 20:36:46
Ik begrijp nu, dat indien William niet doodkan, de eerstvolgende dan doodgaat. Wat lees jij daarover in je Topic William?
Dat was de vorige dag, maar ik weet dat er niet specifiek stond of dan diegene na mij met de meeste stemmen dood ging of niet.
Er stond gewoon dat ik lynchbescherming had.

Waterwork

Ik stem op Murphy die is teveel aan het vissen speelt precies hetzelfde als vorig spel toen ze ook slecht was. En loopt mensen aan te sporen om op mij te gaan

Kevindemen

Citaat van: Murphy op 10 oktober 2024, 21:10:45
Ik stem niet op WW omdat hij het geheim houdt, dat is prima en zijn keuze.
Ik vind hem daarom ook niet verdacht. Ik vind hem verdacht omdat hij niet geïnteresseerd is in waar ik vorige dag zat.

De kans is namelijk extreem groot dat hij daar terecht gaat komen. Een goedje zou dit risico niet willen lopen en dus wel willen weten waar t is. Een slechtje is niet geïnteresseerd want als ik t zeg kan die persoon er niet meer gewetenloos heen, terwijl als de kans dat die erheen gaat toch al groot is, hij er beter zelf kan belanden. Want dan kan je natuurlijk onschuldig zeggen maar ja ik wist toch niet waar t was 🤷🏻‍♀️ t feit dat hij dus niet geïnteresseerd is vertelt mij dat hij HOOPT dat hij perongeluk in slechtjesland belandt.

Ik zou het logischer vinden als die alles zou doen erachter te komen om een medewolf het in te fluisteren om daar 'random' te belanden. Ontwijkt hij alle blame en helpt die slecht?
Dat je zegt dat die dat niet doet, spreekt eerder in zijn voordeel?
Gelieve dit account te verwijderen.

Murphy

Aan sporen is een groot woord, ik zeg waarom ik op jou stem. Waterwork zit bij mij dus de kans is zo'n beetje 50/50 dat hij naar mijn vorige locatie gaat. Als niemand het verdacht vind dat hij dus niet geïnteresseerd is in dit voorkomen, then so be it.

Weet je, ik vind dit best. Als ik dood ga kijk naar waterwork en in het verlengde yasu.

Kijk niet naar Fals, Roodhapje, Simile en Chaos.

Kevindemen

Ik zie ook een patroon van aansporen. Toen ik kritiek kreeg kwam ze er ook als een papagaai achteraan om het te vergroten.
Gelieve dit account te verwijderen.

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Dragonfly

Alles bij elkaar gegooid wat is gescand en gehoord heb verkies ik stemmen op waterwork boven stemen op Murphy ik acht haar wel goed. Geen zekerheid. Ik zit op verjaardag en die duurt langer dan gedacht zou eignkorter zijn maar kan nu weg nu en typen eig.

Angelique

Citaat van: Falsifica op 10 oktober 2024, 20:18:30
Zucht, er is mij ter oren gekomen dat ik het mis had - de connectie is waarschijnlijk wel toeval.

Sorry Angelique, CarnageRazor en Chaosimsystem_.  :-[

Dank voor de excuses, deze worden zeker gewaardeerd :)

Wat betreft mijn stem op Carnage, die was ook een beetje uit eigen belang natuurlijk, dus ik ga hem zo nog switchen... ik denk naar Waterwork. Niet dat er echt andere opties zijn ofzo  XD

Dragonfly

Waterwork