Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

Lynn

Citaat van: Murphy op 10 oktober 2024, 20:52:24
Mijn stem gaat naar Waterwork omdat ik hem vroeg of hij de info van dag 1 wilde uitwisselen, zodat we gerichter konden reizen/landen konden ontwijken. Dit wilde hij niet. Zijn motivatie is omdat zijn 1e land te sterk is en hij me niet vertrouwt. Prima. Echter is hij ook totaal niet geïnteresseerd in waar ik dan zat, oftewel waar slechtjesland is. Het lijkt hem dus niet uit te maken of die daar perongeluk terecht komt. Als goedje lijkt mij dit vrij vervelend, en als slechtje kan je dan zeggen 'ja maar ik wist t toch niet?'

dit is echt BS, als slechtje wil je net gerichter reizen om controle te houden...

CarnageRazor

Mijn stem gaat naar Waterwork omdat ik hem vroeg of hij de info van dag 1 wilde uitwisselen, zodat we gerichter konden reizen/landen konden ontwijken. Dit wilde hij niet. Zijn motivatie is omdat zijn 1e land te sterk is en hij me niet vertrouwt. Prima. Echter is hij ook totaal niet geïnteresseerd in waar ik dan zat, oftewel waar slechtjesland is. Het lijkt hem dus niet uit te maken of die daar perongeluk terecht komt. Als goedje lijkt mij dit vrij vervelend, en als slechtje kan je dan zeggen 'ja maar ik wist t toch niet?'

Er zijn zat veel eilanden dus die kans is bestaand maar imo verwaarloosbaar.

Er klopt iets niet aan Fals z'n achterban.
Hem lynchen geeft ons nu de meeste informatie imo. Ik geloof best wel wanneer hij zegt enkel de spreekbuis te zijn. Als we nu een naam met argumenten krijgen, ben ik nog bereid te wisselen.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Waterwork

Girl ik wil het gewoon niet zeggen omdat ik je niet vertrouw en dan ha ik ook niet vragen waar jij zat omdat ik iets niet geef verwacht ik niet dat jij iets gaat gevem

Castiel.

Uitleg is eigenlijk simpel... En kort want ik ben ziek.

We waren redelijk overtuigd van Angelique, Chaos en Carnage en dat daar iets zat. Vervolgens kwam nieuwe info beschikbaar waardoor dat eigenlijk onwaarschijnlijk tot zelfs niet mogelijk bleek. Dus er moest vervanging komen van die lynch want we zouden daar waarschijnlijk een goedje lynchen.

De vervanging werd de meest genoemde volgende naam in ons pm contact. Dat was William, maar die kan niet dood. Dus toen moest er weer geswitcht worden. Dus na overleg leek Waterwork de meest logische optie, ondanks dat er geen echt hele sterke argumenten zijn want het is dag 2 mensen........ Ik kan er niet super veel meer van maken.

En voor mensen weer gaan zeuren, er zijn roltechnische redenen waarom wij vertrouwen in elkaar hebben. En ja, we zijn goed.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Kevindemen

Ben ik nu gek of pleit je met dit argument niet juist andersom: normaliter zou je zeggen dat slecht aan je lippen hangt om te weten waar Slechtjesland dan is om er zelf ook te geraken?
Gelieve dit account te verwijderen.

himan

Citaat van: Simile op 10 oktober 2024, 20:56:03
Ik stem WW omdat hij, naar verluidt, dag 1 in t land zat dat 1x een stemming ongeldig kon verklaren en hij daar, naar verluidt, moeilijk over deed omdat hij op t punt stond BM te worden.

Ik snap dat je BM wil worden maar een lynch ongecontroleerd ongeldig verklaren zodat niemand daar info uit kan halen of een wolf langer landenacties kan uitvoeren is niet ok.
Dit is voor mij een goede reden. De enige die ik tot nu toe heb gehoord.

Sunny

Tuurlijk wordt er wederom gezorgd voor Last Minute chaos.  ::)
Wat mij het gevoel geeft dat er iemand heel erg nodig moet worden gered.

Wat betreft WW en zijn weigering iets te vertellen over het land waar hij was, dat was een groepsbeslissing tussen alle spelers die op dat moment in dat land waren om de reden die WW noemde.
Ik heb geen idee over zijn alliantie, maar er zijn 4 mensen die dat hebben beslist en we zullen niet allemaal slecht zijn.
Het is erg unfair om hem op basis van die gezamenlijke beslissing nu uit het spel te spelen.

Dat gezegd hebbende was dit ook wel 1 van de redenen om het stil te houden, kijken wie hier mee aan de haal zou gaan. En dus Murphy, krijg jij nu mijn stem.

Lynn

Citaat van: Castiel. op 10 oktober 2024, 21:00:16

En voor mensen weer gaan zeuren, er zijn roltechnische redenen waarom wij vertrouwen in elkaar hebben. En ja, we zijn goed.

Roltechnische redenen zijn nu echt BS aangezien je alles kan faken met landacties. Dus je hebt werkelijk waar nooit zekerheid. Zelfs een wolf kan nu een zieneractie krijgen bv dus wtf zeg je nu dat je bewezen bent voor elkaar?

himan

Kevindemen

Hoe zou die stemming zijn verlopen als hij een lynch ongeldig had verklaard? Was er dan random gelynched of de tweede persoon?
Gelieve dit account te verwijderen.

Angelique

RoodHapje

yasu

de reden voor op waterwork te stemmen is wel de grootste onzin, ik weet ook niet goed hoe het verhaal de groep in is gekomen..

In ons land was het mogelijk om eenmalig een lynch tegen te houden of de bm stemming ongeldig te verklaren. Met veel overleg hebben we met zijn vieren besloten dit op de burgemeesterverkiezing in te zetten omdat we niet willen dat het op een lynch gebruikt ging worden (info.. later in het spel slechtjes beschermen.. etc). Tuurlijk vond waterwork dit niet leuk, die stond op dat punt al klaar om burgemeester te worden en heel eerlijk, als ik als goedje wist dat ik bm zou gaan worden zou ik ook zoiets hebben van "waarom.. nu weet ik iig zeker dat de bm een goedje zal zijn".. En alsnog gewoon na wat overleg met waterwork over dat het tactisch echter de beste keus zou zijn om het bij de bm stemming in te zetten ging hij gewoon mee akkoord.

Hij wilde het niet vertellen omdat we met zijn allen besloten hadden het stil te houden, aan de ene kant om te zien hoe er op gereageerd zou gaan worden, en omdat we aan zouden voelen dat mensen dan moeilijk zouden doen over waterwork. En we zien eigenlijk meteen wel weer waarom. Als je een beetje empatisch bent kan je ook begrijpen dat je als bm kandidaat liever bm wordt dan hem weggeeft met de kans dat dan wel een slechtje de bm zal worden. Sterker nog, ik denk dat er hier genoeg mensen zijn die zouden zeggen fuck jullie ik ga niet akkoord en dan vervalt het maar.

Mijn stem blijft waarschijnlijk op angelique, mede door gewoon dat er nog steeds verhalen zijn die elkaar tegenspreken en mijn onderbuikgevoel daar nog altijd over blijft, maar ik begin murphy ook steeds meer als optie te zien door alles wat al benoemd is door anderen.

Sunny

Citaat van: Kevindemen op 10 oktober 2024, 21:05:24
Hoe zou die stemming zijn verlopen als hij een lynch ongeldig had verklaard? Was er dan random gelynched of de tweede persoon?

In dit geval is dus de BM ongeldig verklaard en een random BM gekozen. You're welcome Fannie.
In het geval van de lynch zou deze niet doorgaan.

Murphy

Ik stem niet op WW omdat hij het geheim houdt, dat is prima en zijn keuze.
Ik vind hem daarom ook niet verdacht. Ik vind hem verdacht omdat hij niet geïnteresseerd is in waar ik vorige dag zat.

De kans is namelijk extreem groot dat hij daar terecht gaat komen. Een goedje zou dit risico niet willen lopen en dus wel willen weten waar t is. Een slechtje is niet geïnteresseerd want als ik t zeg kan die persoon er niet meer gewetenloos heen, terwijl als de kans dat die erheen gaat toch al groot is, hij er beter zelf kan belanden. Want dan kan je natuurlijk onschuldig zeggen maar ja ik wist toch niet waar t was 🤷🏻‍♀️ t feit dat hij dus niet geïnteresseerd is vertelt mij dat hij HOOPT dat hij perongeluk in slechtjesland belandt.