[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

Waterwork

Citaat van: Kevindemen op 10 oktober 2024, 17:13:32
Sowieso ben ik georganiseerd kaalgeplukt.

Sorry dat ik het zeg maar let it go het was toch random volgens hem. Elke keer kom je erop terug. Het voelt alsof je hem in een slecht daglicht wilt zetten

Kevindemen

Citaat van: Waterwork op 10 oktober 2024, 18:45:44

Sorry dat ik het zeg maar let it go het was toch random volgens hem. Elke keer kom je erop terug. Het voelt alsof je hem in een slecht daglicht wilt zetten
Sorry dat ik het zeg maar dit gaat over de info dat het is doorgesluisd, dus over iets heel anders. Het voelt alsof je niks zinnigs te zeggen hebt en daarom ook even de kudde volgt door er weer over te zeuren dat ik zogenaamd zeur. Laat het dan zelf ook lekker los en breng iets in.
Gelieve dit account te verwijderen.

Simile

In de post van @123berber van 16.08 vraagt hij @Angelique wie mogelijk de andere mensen waren die Angeluque had verteld over her leugenland.

Vervolgens noemt Angelique 123berber als 1 van die personen. Opvallend.

@123berber met welke intentie stelde je die vraag en is wat Angelique nu vertelt uberhaupt waar? (Ook @Malanaphy , wat heeft Angelique jullie precues gezegd?)

Kevindemen

Citaat van: Waterwork op 10 oktober 2024, 18:45:44

Verder is het niet nodig hem in een slecht daglicht te zetten. Dat doet die zelf al.

fannieklm

mijn idee is dat het zaakje stinkt.
Fals is bij beide verhalen betrokken.
toeval? ik weet het niet.

Maar voor mijn gevoel op basis van gesprekken denk ik niet dat we in die verhalen direct (hoogstens op afstand) een wolf vinden.
Mijn gevoel zegt dat de wolven zich momenteel meer op de achtergrond houden.

Dan komen de namen van mala, sunny en shaddow bij mij omhoog.

Ik heb vanavond EHBO, dus ik moet nu stemmen en kan daarna niet meer online komen voor de nacht.

123berber

Oh, heel simpel Simile. Ik was benieuwd met wie Angelique nog meer contact had gehad naast mij.

Ik zal zo ook moeten stemmen. Ik vraag me af in hoeverre we met Carnagerazor raak zitten voor een slechtje. Ik heb kort contact met hem gehad net om de gehele situatie. Ik vind zijn houding. Random stelen van iemand en random mensen naar andere landen sturen niet perse als slechtje opvallen en prima bij zijn neutraalclaim passen.

Het is de eerste lynch, veel is er niet. Ik ga denk ik een nieuwe stem plaatsen op Chaosimsystem. Ik kan haar stem moeilijk volgen, maar ze zet wel een derde stem op Falsifica. Omdat Fals als goedjes samenprobeert te werken, en gebruikmaakt van dezelfde reiskracht als die Carnage heeft uit te geven is hij zogezegd slecht. Hij post hier notabene als eerst over het leugenwolfstemland. Waarom zou je dit als slechtje openbaar gooien?

WCeend!! Zomerspelen 2014

CarnageRazor

Veel geluk, jullie lynchen geen slechtje.

Ik las hierna ook een pauze in, dit gedoe echt strontbeu.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Kevindemen

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de lynch op Carnage te makkelijk vind lopen. Veel makkelijker dan ik eigenlijk had verwacht. Ik begin te twijfelen.

GeneralGrievous

Dit is het laatste berichtje dat ik vandaag kan posten. Mijn stem gaat Falsifica, ik heb er toch een te slecht gevoel bij.
Sorry als je niet slecht bentt  :-\

Lynn

Goed, mijn stem gaat naar Muprhy.

mijn grootste reden, het willen coördineren van een sjamanenactie terwijl ze helemaal niet weet wie goed of slecht is (volgens mij weet ze dit maar al te goed maar wil ze gewoon rollen weten of laten weten aan slechtjes).

Ik ga hier niet veel woorden aan vuil maken, maar volgens mij is ze slecht.

Murphy

Citaat van: Lynn op  9 oktober 2024, 22:58:52
Wacht dus je hebt context met iemand die vorige nacht een wlaapwandel actie had of sjamaanactie afhankelijk van de kant van deze persoon en nu zit jij ook bij een sjamanen actie? TE toevallig dit.
Lynn: Als jij per se absoluut tegen landsinfo delen bent, waarom ga jij dan informatie van andere mensen hun locatie niet zomaar delen, maar zelfs openbaar op dt gooien? Je zegt dat je dat doet omdat je me niet gelooft dat deze landen beiden bestaan ofzo? Maar dat is natuurlijk onzin, waarom zou ik zulke landen verzinnen? Sterker nog, de eerste actie is te bevestigen door de persoon die er nacht 1 zat. En als jij per se een nacht niks wil doen wil ik jou best de naam van slechtjesland geven zodat je kan kijken wat je daar kan doen (of dus niet kan doen), aangezien ik niet het idee heb dat mensen het een goed idee vinden om het helemaal openbaar te gooien.

Citaat van: thelight288 op 10 oktober 2024, 12:42:38
Ik ben wel eens met fals dat er zeker risico's aanzit nu dit gedeeld is. Het ligt er ook aan met hoeveel je moet zijn voor die sjamaan kracht, want hoe zeker ben je dat je daar dan met alleen goedjes zit. Of maakt dat niet uit denk je? Lijkt mij dat slecht misschien zo makkelijk iemand kan landenwelpen. Tenzij er ook een zeker goedje in dat land weer is. Je kan het land delen, maar daar breng je vooral jezelf in gevaar. Ik zou het persoonlijk na de dl delen als je weer wat minder traceerbaar bent.
Het risico ligt vooral bij slecht, omdat zij er dus niet meer stiekem heen kunnen gaan als eens in de zoveel tijd iemand gaat controleren, of dus gecoördineerd er naartoe gaan om de sjamaankracht te gebruiken. Dit is dan natuurlijk niet iets wat je openbaar moet gaan laten weten, maar kies iemand uit die de meeste vertrouwen en laat die 2 mensen uitkiezen om erheen te gaan. Als dan een 3e persoon er opeens zit weet je wie je moet lynchen, als één van de 2 gelandenwelpt wordt, weet je wie je moet lynchen, als één van de 2 geluncht wordt, heb je grote kans dat je weet wie je moet lynchen. En als ik tot morgen wacht is er ook kans dat ik gewoon dood ben en ik t dus niet meer kán delen.

___

Dan dat hele gedoe rondom Carnage, Angelique en Chaos, wat wie anders, Fals naar buitenbrengt vind ik ook vrij dubieus en ik weet niet wat ik hiervan moet vinden. Ik heb hier namelijk heel veel vragen bij.
1. Hoe weet Fals zo zeker dat Carnage zeker weet welke actie bij dat land hoorde?
2. Hoe weet Fals dat Angelique daar nacht 1 was? Angelique noemt Fals hier niet zelf als iemand tegen wie ze het gezegd heeft.
3. Wat is Carnage als evt. slechtje zijn voordeel om Chaos naar een leugenstem te brengen?

Vervolgens ontstaat er wel al gelijk een treintje op basis van deze info.

Ik vind het dus veel interessanter hoe Fals zogenaamd weet dat Carnage wist wat de actie was op dit eiland. Van wie wist hij dit? En hoe weet die persoon dat dan weer, de enige manier is toch als die persoon dit zelf gedeeld heeft met Carnage. Maar als die persoon dat zelf gedeeld heeft, waarom vraagt Fals zich dan af hoe Carnage dit weet? Angelique en Carnage ontkennen contact te hebben, Carnage ontkent dat hij het wist. Carnage heeft mij gisteravond vertelt met wie hij al contact had gehad en Angelique stond daar niet tussen, natuurlijk kan dat bluf zijn geweest, maar zelfs als ze contact hadden konden ze natuurlijk niet weten dat dit gepost ging worden. Chaos lijkt er helemaal buiten te staan en onschuldige bijstander te zijn.
Ik denk dat naast Angelique en Carnage de persoon die Fals al deze info heeft gegeven dus net zo verdacht is, zo niet verdachter.

yasu

Ik ga zelf voor Angelique. Het is niet per se dat het algemene verhaal mijn stem direct zou krijgen, maar nu ook het verhaal omtrent berber en mala erbij komt wat niet aansluit op elkaar voelt ook weer gek.

Castiel.

Mensen ik ben ziek. Ben achter de schermen wel actief geweest maar heb de fut niet om Dt bij te lezen of een enorme post te maken. Excuses.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Simile

Ok, ik houd het voor nu plain old op iemand die zonder goede reden (in mijn ogen) een volgstem zet op iemand die erg actief is (en waarvoor alleen al daarom makkelijk bullshitredenen voor lynch zijn te verzinnen).

Falsifica

Zucht, er is mij ter oren gekomen dat ik het mis had - de connectie is waarschijnlijk wel toeval.

Sorry Angelique, CarnageRazor en Chaosimsystem_.  :-[
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow