[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

Malanaphy

Sorry allemaal door vervelende priveomstandigheden staat mijn hoofd echt niet naar het spel, heb het DT geprobeerd te lezen maar het lukt echt even niet. Stem op mezelf om die reden
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Kevindemen

Citaat van: Castiel. op 10 oktober 2024, 20:16:58
Mensen ik ben ziek. Ben achter de schermen wel actief geweest maar heb de fut niet om Dt bij te lezen of een enorme post te maken. Excuses.
Beterschap, Castiel.
Gelieve dit account te verwijderen.

Sunny

Ik stem ook op Angelique.
Ik vind de observatie van Simile eigenlijk wel scherp.na wat navraag bij mensen die er van kunnen weten denk ik dat de aannames van Fals dat zijn, aannames gepresenteerd als waarheid.
Murphy haar verhaal over Fals vind ik op zich mooi gebracht en ik geloof ook wel dat het zo is gegaan, maar vraag me af of er hier dingen zijn geïnterpreteerd. Cas zijn "Fals wil niet met me spelen" - stem lijkt me ook niet meer dan dat.
Voor mij springt op dit moment Angelique er het negatiefs uit. En wellicht is dat ook wel het bekende buikgevoel, want ook hier is geen bewijs. Maar dit gaat het wel zijn vandaag.

RoodHapje

Om dezelfde reden ga ik ook van Carnage af op William. Dit lijkt ook een domme volgstem, maar er is heel veel gepuzzeld en gesproken in PM, en klopt het inderdaad dat dit bizar toeval is (waar het dus echt op begint te lijken) dan is het voor Carnage ook niet tof dat ik mijn stem daar op laat staan.  ;)

Simile

Als Fals zn keutel intrekt (lijkt me een naar gevoel) mbt Angelique en Carnage dan lijkt me William zeker de beste optie nu.

RoodHapje

Ik begrijp nu, dat indien William niet doodkan, de eerstvolgende dan doodgaat. Wat lees jij daarover in je Topic William?

Waterwork

Chaosimsystem_

Wat is dit russen jullie? Jullie veranderen zoals het weer? Dit is gewoon niet meer leuk. Met geen enkele reden wisselen jullie, lezen geen dt. Dit vind ik echt gewoon namen random gooien, waarom doen we allemaal niet via random.org onze stem gooien?

CarnageRazor

Ja nu, ben ik het wel zat.

Als je 20 keer het geweer van schouder wisselt klopt er vgm iets niet aan jullie groepje.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Falsifica

Citaat van: Chaosimsystem_ op 10 oktober 2024, 20:46:37
Wat is dit russen jullie? Jullie veranderen zoals het weer? Dit is gewoon niet meer leuk. Met geen enkele reden wisselen jullie, lezen geen dt. Dit vind ik echt gewoon namen random gooien, waarom doen we allemaal niet via random.org onze stem gooien?

Ik weet oprecht niet meer op wie ik stem en ik ben vanaf nu geen spreekbuis meer voor de rest. Ik ga nog een keer switchen, en kies iemand van random.org zoals Chaos hier voorstelt.

Ik log me dan uit.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Vind dit echt zwaar waardeloos van jullie geen uitleg. Murphy die zit tr vissen naar de naam van het land waar de lynch tegenhouden kan worden ij geef die niet en dat is zogenaamd raar echt bullshit

Lynn

Citaat van: Waterwork op 10 oktober 2024, 20:50:19
Vind dit echt zwaar waardeloos van jullie geen uitleg. Murphy die zit tr vissen naar de naam van het land waar de lynch tegenhouden kan worden ij geef die niet en dat is zogenaamd raar echt bullshit

En dit maakt dat ik haar nog verdachter vind.

Murphy

Mijn stem gaat naar Waterwork omdat ik hem vroeg of hij de info van dag 1 wilde uitwisselen, zodat we gerichter konden reizen/landen konden ontwijken. Dit wilde hij niet. Zijn motivatie is omdat zijn 1e land te sterk is en hij me niet vertrouwt. Prima. Echter is hij ook totaal niet geïnteresseerd in waar ik dan zat, oftewel waar slechtjesland is. Het lijkt hem dus niet uit te maken of die daar perongeluk terecht komt. Als goedje lijkt mij dit vrij vervelend, en als slechtje kan je dan zeggen 'ja maar ik wist t toch niet?'

Sunny

Tuurlijk wordt er wederom gezorgd voor Last Minute chaos.  ::)
Wat mij het gevoel geeft dat er iemand heel erg nodig moet worden gered.

Kan iemand mij uitleggen waarom we nu op WW gaan?

Simile

Ik stem WW omdat hij, naar verluidt, dag 1 in t land zat dat 1x een stemming ongeldig kon verklaren en hij daar, naar verluidt, moeilijk over deed omdat hij op t punt stond BM te worden.

Ik snap dat je BM wil worden maar een lynch ongecontroleerd ongeldig verklaren zodat niemand daar info uit kan halen of een wolf langer landenacties kan uitvoeren is niet ok.