Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Citaat van: RoodHapje op 10 oktober 2024, 14:30:20
Citaat van: thelight288 op 10 oktober 2024, 14:02:20
Citaat van: Falsifica op 10 oktober 2024, 13:25:28
Citaat van: yasu op 10 oktober 2024, 13:19:31
Ik vind het maar een vaag en te toevallig verhaal ook.. ik weet alleen niet of ik dan carnage, angelique of chaos slecht zie zijn (of welke combinatie hiervan..). Ik neig dan eerder naar Carnage en\of Angelique en dat Chaos de unlucky third is.
Ik ook, ik neig ook iig Chaosimsystem van de verdachten te halen. Daarom gaf ik jullie ook de opties en de vragen. Ik heb tot dusverre niet het gevoel dat ze slecht is.

Maar wat heeft slecht eraan om een goedje te sturen naar een land met leugenstem? Ik snap dat t ergens opvalt, maar ik zie geen logica verder waarom slecht dit zou doen. Het zou logischer zijn als chaos dan slecht is
Mwah als Carnage denkt dat hij Chaos kan sturen vind ik dacht echt niet vergezocht

Dan zou hij zich zonder reden verdacht maken bij chaos? Als iemand mij kan vertellen hoe slecht hier voordeel uit wil halen vind ik het vrij vergezocht en eerder toeval. Carnage claimt wel neutraal dus hij kan voor slecht gekozen hebben (of slecht zijn) maar dan nog vind ik het niet zo zwart wit. Ik schat Carnage hoger in dan zoveel risico nemen voor zo'n klein voordeel als een leugenstem die dan bij een goedje zou komen? Als jullie vanuit gaan dat chaos slachtoffer is van Carnage. Of zeg ik iets heel geks

Simile

Angelique, je geeft aan dat jij geen contact hebt gehad met Carnage over het leugenstemland.

Als we aannemen dat het een doelgerichte actie was van CR om Chaos daarheen te sturen, wie zou die info wel aan CR kunnen hebben verstrekt omdat je het die persoon verteld hebt?

CarnageRazor

Euh, jongens. Ik wist niet dat Victoria een leugenstem had voor jullie het hier openbaarde. Een leugenstem is ook niet bepaald iets waar ik m'n nek voor zou uitsteken. Zeker niet op deze manier. Ik wou chaos daar vooral positioneren omdat ze goed op me overkomt. En ik zoiezo een actie moet uitvoeren. Ze had dan de keuze om via Australië goedkoop verder te reizen. Meer als dat is er niet aan de hand.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

123berber

Ik heb weer even door afgelopen speldag gebladerd. Privé heb ik nog niet zo heel veel gesproken. Nu wel even met Falsifica overleg gehad over mijn vorige land.

Uit ervaring van vorige landenspellen weet ik dat slecht best heel erg buitenspel gezet kan worden door die landenkrachten. Dus dat hij de regie omtrent de landen op zich neemt. De puzzel in elkaar probeert te passen en de landkrachten probeert uit te buiten vind ik op zijn minst in zijn voordeel spreken.

Om Carnage gebeuren gekke dingen. Geld stelen van iemand (wat ik niet eens zo heel gek vindt). Maar daarna ook de situatie van Chaos naar een leugenwolfland sturen is vrij bijzonder. Beide zou op toeval/domme pech kunnen stuiten. Echter dat dit allebei om hem heen gebeurd valt wel op.

@Angelique je geeft aan geen contact gehad te hebben met Carnage, en dat dit wellicht viavia bij iemand anders terecht is gekomen. Met wie heb je nog meer contact gehad?
Daarnaast zat ik ook te bedenken: ik weet niet binnen welk tijdsbestek dit allemaal is gebeurd namelijk? Maar is er nu mogelijk nog iemand in het leugenwolfland aanwezig die deze info wellicht aan Carnagerazor had kunnen doorgeven. In dat geval had de info ook van iemand anders kunnen komen dan van Angelique toch?

WCeend!! Zomerspelen 2014

Angelique

Ik ga vanavond even iets uitgebreider reageren op de vragen, ben nu nog aan het werk op kantoor en doe dit even stiekem tussendoor  XD

Williambz

Citaat van: thelight288 op 10 oktober 2024, 14:02:20
Citaat van: Falsifica op 10 oktober 2024, 13:25:28
Citaat van: yasu op 10 oktober 2024, 13:19:31
Ik vind het maar een vaag en te toevallig verhaal ook.. ik weet alleen niet of ik dan carnage, angelique of chaos slecht zie zijn (of welke combinatie hiervan..). Ik neig dan eerder naar Carnage en\of Angelique en dat Chaos de unlucky third is.
Ik ook, ik neig ook iig Chaosimsystem van de verdachten te halen. Daarom gaf ik jullie ook de opties en de vragen. Ik heb tot dusverre niet het gevoel dat ze slecht is.

Maar wat heeft slecht eraan om een goedje te sturen naar een land met leugenstem? Ik snap dat t ergens opvalt, maar ik zie geen logica verder waarom slecht dit zou doen. Het zou logischer zijn als chaos dan slecht is

Maar als carnage chaos uitnodigt, weet chaos dan dat er in dat land een leugenstem te halen valt? Lijkt mij niet toch?

Waterwork

Ik vind het een bijzonder verhaal. Maar als ik naar de 3 kijken die genoemd worden gaat mijn stem naar Angelique. Ik heb privé gesproken met Carnage en hij komt wel beter over. Ook als ik de berichten hier in dit topic met elkaar vergelijk

Chaosimsystem_

Ik vind het toch echt opmerkelijk dat eerst Fals hier Murphy gooit die haar eigen ondervindingen moest melden en haar zowat voor de bus gooit om dan nu plots een post te maken dat die in een groep zit met zienende rollen waarvan twee hem gevraagd hebben dit allemaal te melden? Niemand wist dat da land het leugenstemland was, buiten Fals en zijn partners?
Carnage wou me helpen te reizen, doordat ik al twee dagen op een eiland zit waar of een uitkomst in komt of al een actie is gedaan, dus leek me dat kei goed dat ik niet twee nachten moest wachten met reizen, nu bleek dat pas vanavond in te gaan dus hadden we dat al geannuleerd (wat Fals ook al wist via die persoon). Nu kreeg ik wel te horen dat Fals wel gaat reizen met een persoon die ook op dat eiland zit met Carnage, waarbij hij zelf ook naar elke locatie kan gestuurd worden.

Falsifica

@Chaosimsystem_

Zoals ik al zei, ik denk na voordat ik iets meld. In het geval van Murphy vond ik het te vroeg dit naar buiten te brengen. Maar met een dood discussie topic en genoeg verdachte connecties vond ik het wel goed dit andere verhaal naar buiten te brengen.

Ik beslis zelf wel wanneer ik iets wel of niet naar buiten breng en ik denk hier goed overna. In het geval van Murphy wisten vrij weinig spelers ervan af (ze noemt ze zelf in haar post). In dit geval heb ik spelers die mij deze info gaven, waaronder dus ook de info dat Carnage jou ergens naar toe ging verplaatsen.
En die info kon ik niet weten, als ik niet dezelfde deal gekregen had van een van de personen met wie die daar is.

Ik heb ook duidelijk hier gezegd dat die namen ik expres achterwege heb gelaten, maar dat ze ervan op de hoogte zijn dat er een kans is dat die namen hier genoemd worden.

Je mag aan mij twijfelen, maar meer kan ik niet voor je betekenen nu.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Chaosimsystem_

Citaat van: Falsifica op 10 oktober 2024, 16:59:46
@Chaosimsystem_

Zoals ik al zei, ik denk na voordat ik iets meld. In het geval van Murphy vond ik het te vroeg dit naar buiten te brengen. Maar met een dood discussie topic en genoeg verdachte connecties vond ik het wel goed dit andere verhaal naar buiten te brengen.

Ik beslis zelf wel wanneer ik iets wel of niet naar buiten breng en ik denk hier goed overna. In het geval van Murphy wisten vrij weinig spelers ervan af (ze noemt ze zelf in haar post). In dit geval heb ik spelers die mij deze info gaven, waaronder dus ook de info dat Carnage jou ergens naar toe ging verplaatsen.
En die info kon ik niet weten, als ik niet dezelfde deal gekregen had van een van de personen met wie die daar is.

Ik heb ook duidelijk hier gezegd dat die namen ik expres achterwege heb gelaten, maar dat ze ervan op de hoogte zijn dat er een kans is dat die namen hier genoemd worden.

Je mag aan mij twijfelen, maar meer kan ik niet voor je betekenen nu.

Je gaf zelf toe dat Carnage de reis geannuleerd heeft dus wat had dat dan nog voor nut? Ik reis niet met Carnage maar met Adriaan naar niet het eiland waar je denkt, want is wel slim me naar een specifieke plek te sturen dat jij alleen weet waar ik ben.

Falsifica

Het feit dat jij dit niet wist, geeft aan dat jij en Carnage niet samen slecht kunnen zijn want dan was dit in overleg gebeurd, is wat ik daarmee wou bereiken. Jammer dat je dat zelf niet inziet en in plaats van op mij stemt.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Kevindemen

Gelieve dit account te verwijderen.

CarnageRazor

Citaat van: Kevindemen op 10 oktober 2024, 17:13:32
Sowieso ben ik georganiseerd kaalgeplukt.

Ik deed georganiseerd random. De persoon die van mij jatte die ik nog in bescherming wou nemen maar het toch als een spervuur heeft rond gebazuind heeft je geld.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

himan

:P Het gaat ook altijd weer over geld in wakkerdam zeg, kunnen we het niet hebben over weerwolven? Er staan levens op het spel. P.s. mochten jullie een land weten waar ik geld kan krijgen. PM me even.

Angelique

Citaat van: Waterwork op 10 oktober 2024, 16:30:38
Ik vind het een bijzonder verhaal. Maar als ik naar de 3 kijken die genoemd worden gaat mijn stem naar Angelique. Ik heb privé gesproken met Carnage en hij komt wel beter over. Ook als ik de berichten hier in dit topic met elkaar vergelijk

Uhm... wij hebben nog niet eens gesproken dus hoe kan carnage dan beter overkomen? Maar goed, aangezien hij ook weigert te bevestigen dat ie mij helemaal niet gesproken heeft geeft bij mij genoeg aanknopingspunten om te vermoeden dat hij mij onder de bus probeert te gooien om de een of andere reden. Erg jammer dit allemaal...

Maar om terug te komen op aan wie ik het dan wel verteld heb dat er een leugenstem kracht in zit dan zijn dat oa 123berber en mala. Uiteraard in vertrouwen maar ja, hoe ver gaat dat in dit spel?

Ik denk dat ik puur vanwege deze blatante zwartmakerij mijn stem voorlopig op Carnage ga zetten, ook omdat ik nog even geen betere opties zie