[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

Castiel.

Fals wil niet echt samenwerken dit spel... En vorige x dat hij dat niet wilde was hij slecht. Stem staat.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

CarnageRazor

Citaat van: Castiel. op  9 oktober 2024, 12:03:05
Fals wil niet echt samenwerken dit spel... En vorige x dat hij dat niet wilde was hij slecht. Stem staat.

Ik vind die reden vergezocht. Misschien wil hij rol technisch gewoon een ander soort spel spelen dit maal. Bovendien vind ik het apart dat je specificeerd dat je stem al vast staat. 

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Kevindemen

Misschien kunnen jullie in plaats van enkel azijn te gooien op dingen die worden ingebracht om de discussie op gang te brengen, eens inhoudelijk eerst zelf iets gaan inbrengen?
Gelieve dit account te verwijderen.

Kevindemen

Lynn

Misschien wil hij gewoon wat afstand van je nemen castiel...

RoodHapje

Ik wil een beetje terug komen van mijn clash met Kevin gisteren. In eerste instantie begreep ik het woord random nog niet in de juiste context. Ik vind het ook wel wat typisch juist dat hij random heeft gekozen en niet gewoon op de persoon. Verder heb ik al best wat ideeën over verschillende personen, maar deze staan voor mij vooral op goed.

Kevin, wie gooien Azijn over wat precies? Maak het eens specifiek?

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Castiel.

Citaat van: CarnageRazor op  9 oktober 2024, 12:51:28

Ik vind die reden vergezocht. Misschien wil hij rol technisch gewoon een ander soort spel spelen dit maal. Bovendien vind ik het apart dat je specificeerd dat je stem al vast staat.

Waar zeg ik dat mijn stem vast staat? Ik zeg dar hij staat.

@Lynn dat zou ook kunnen, maar momenteel denk ik uit het contact dat er was dat hij slecht is.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Kevindemen

Citaat van: RoodHapje op  9 oktober 2024, 13:34:14
Ik wil een beetje terug komen van mijn clash met Kevin gisteren. In eerste instantie begreep ik het woord random nog niet in de juiste context. Ik vind het ook wel wat typisch juist dat hij random heeft gekozen en niet gewoon op de persoon. Verder heb ik al best wat ideeën over verschillende personen, maar deze staan voor mij vooral op goed.

Kevin, wie gooien Azijn over wat precies? Maak het eens specifiek?
Vind je zelf niet dat je aan het azijnzeiken bent dan? Al helemaal Carnage op Castiel.

Falsifica

Dit is een slap argument. Dus omdat ik geen bondje met je aanga ben ik slecht?  XD Huil harder!

Ik heb gedurende afgelopen speldag en deze speldag nu deze spelers gesproken: CarnageRazor, Castiel, Chaosimsystem, Dragonfly, Fannieklm, GeneralGrievous, Himan, Lynn, Murphy, Shaddow, Simile, Sunny, TheLight, Waterwork en Yasu. Van nog niet alle een terugkoppeling, maar dat gaat nog wel gebeuren.
Met deze enorme lijst ga je me echt vertellen dat ik niet bereid ben te samenwerken of uberhaupt te communiceren?

Aan ieder die ik nog niet heb gesproken, geef ik hier alvast de deal die ik de rest ook gegeven heb. Ik zou graag je vorige speldag de locatie van willen weten, de krachten ervan en hoe je denkt dat dit handig is voor goed of slecht. Hoeveel informatie je prijs geeft, mag je HELEMAAL zelf bepalen. En in ruil krijg je mijn vorige locatie ook. En dit aanbod geldt voor elke nacht die gaat komen, zolang je niet je HUIDIGE locatie opgeeft en je niet te traceerbaar bent met het opgeven van je vorige.

Ik zit momenteel in een niet-lunch zone. Dus ik ben er de volgende nacht zeer waarschijnlijk nog steeds. Tenzij Castiel nu een treintje gaat beginnen met stemmen. Dat zou ik erg jammer vinden. :(

Ik ben nog bezig met het verzamelen van informatie, en kan nog niet goed genoeg een stem zetten. Hopelijk komt hier nog verandering in gedurende deze speldag.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Williambz

Oké, maar als je zowel de vorige locatie en kracht geeft, weet je ook wat de dichtsbijzijnde plekken zijn en wat dus de grootste kans is waar diegene nu zit toch? Vind ik gevaarlijk om te delen eerlijk gezegd.

Mutphy sprak mij ook en vroeg of ik de kracht van mijn vorige en huidige locatie wilde noemen (zonder locatie zelf te noemen). Maar ik zei dat ik de kracht van mijn huidige locatie niet wilde delen, omdat de nacht ervoor al iemand was geweest. Ik ga er van uit dat de wolven alle locatiekrachten delen, dus als murphy met deze persoon wolf is en ik deel de kracht van mijn huidige locatie weet zij waar ik zit. Maar daar reageerde zij in mijn ogen wat laconiek op, alsof dat niet uitmaakte.

yasu

Ik vind het wel een beetje een onzinreden, maar sure... een eerste dag is vaak wel onderbuik..

Citaat van: Falsifica op  9 oktober 2024, 13:58:05
Dit is een slap argument. Dus omdat ik geen bondje met je aanga ben ik slecht?  XD Huil harder!

Ik heb gedurende afgelopen speldag en deze speldag nu deze spelers gesproken: CarnageRazor, Castiel, Chaosimsystem, Dragonfly, Fannieklm, GeneralGrievous, Himan, Lynn, Murphy, Shaddow, Simile, Sunny, TheLight, Waterwork en Yasu. Van nog niet alle een terugkoppeling, maar dat gaat nog wel gebeuren.
Met deze enorme lijst ga je me echt vertellen dat ik niet bereid ben te samenwerken of uberhaupt te communiceren?

Nu weet ik niet hoe dit voor anderen zit, maar ik had pas contact met je na dat castiel zijn "niet samenwerken" post al had gemaakt :') dus eens, volgens mij doe je wel iets, maar in ieder geval bij mijn naam kwam dat wel pas na de poke van Castiel.. Maar goed ik zie er nog niet heel veel in.

Citaat van: Williambz op  9 oktober 2024, 14:50:53
Mutphy sprak mij ook en vroeg of ik de kracht van mijn vorige en huidige locatie wilde noemen (zonder locatie zelf te noemen). Maar ik zei dat ik de kracht van mijn huidige locatie niet wilde delen, omdat de nacht ervoor al iemand was geweest. Ik ga er van uit dat de wolven alle locatiekrachten delen, dus als murphy met deze persoon wolf is en ik deel de kracht van mijn huidige locatie weet zij waar ik zit. Maar daar reageerde zij in mijn ogen wat laconiek op, alsof dat niet uitmaakte.

Nu denk ik dat dit voor murphy en anderen hun eerste landenspel is, dus misschien helpt de context ook wel mee dat er tot heden volgens mij in ieder landenspel wel een land heeft gezeten met een kracht dat je iemand kon vermoorden als je wist waar hij zich zou bevinden. En ik ga er dus maar even vanuit dat ook dit spel die kracht weer aanwezig zal zijn en je locatie delen zonder iemand volledig te vertrouwen nooit in je voordeel zal zijn. En dan ben ik het met William eens, wolven zullen alles delen dus je wil niet lekker "halve" info door gaan geven met de kans dat een andere wolf er genoeg mee kan doen om je af te slachten.

Williambz

Adriaan heeft al bevestigd in het topoc 'variant' dat er een landenwelpenkracht in zit  ;)

Sunny

Citaat van: yasu op  9 oktober 2024, 15:39:56

Ik vind het wel een beetje een onzinreden, maar sure... een eerste dag is vaak wel onderbuik..

Citaat van: Falsifica op  9 oktober 2024, 13:58:05

Nu weet ik niet hoe dit voor anderen zit, maar ik had pas contact met je na dat castiel zijn "niet samenwerken" post al had gemaakt :') dus eens, volgens mij doe je wel iets, maar in ieder geval bij mijn naam kwam dat wel pas na de poke van Castiel.. Maar goed ik zie er nog niet heel veel in.
Edit Sunny: Dit geldt niet voor mij, Falsi nam op Dag 1 contact op en vroeg mij om info te delen over de landen nadat we er waren geweest. Hij zei op dat moment 9 mensen gesproken te hebben.

Nu denk ik dat dit voor murphy en anderen hun eerste landenspel is, dus misschien helpt de context ook wel mee dat er tot heden volgens mij in ieder landenspel wel een land heeft gezeten met een kracht dat je iemand kon vermoorden als je wist waar hij zich zou bevinden. En ik ga er dus maar even vanuit dat ook dit spel die kracht weer aanwezig zal zijn en je locatie delen zonder iemand volledig te vertrouwen nooit in je voordeel zal zijn. En dan ben ik het met William eens, wolven zullen alles delen dus je wil niet lekker "halve" info door gaan geven met de kans dat een andere wolf er genoeg mee kan doen om je af te slachten.

Ik quote even deze post van Yasu, omdat ik bijna hetzelfde had kunnen schrijven en blij ben dat hij dat al had gedaan.  XD

Lynn

Oké, maar als je zowel de vorige locatie en kracht geeft, weet je ook wat de dichtsbijzijnde plekken zijn en wat dus de grootste kans is waar diegene nu zit toch? Vind ik gevaarlijk om te delen eerlijk gezegd.

Dit was dus ook mijn argument, ik vind het meer voordelig voor slecht om alle info te krijgen dan voor goed.

Falsifica

Lezen is ook een kunst.
Ik zei, vorige en gedurende deze speldag. Dus zowel het statement van Yasu als Sunny is correct.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow