Discussietopic - Wie saboteert deze Spelen?

Gestart door redeast, 26 juli 2024, 13:28:44

Vorige topic - Volgende topic

RoodHapje

Citaat van: CarnageRazor op 26 juli 2024, 23:27:09
Citaat van: RoodHapje op 26 juli 2024, 23:23:03
Een hele goede Pre-morgen!

Burgemeester dat ben je, dat kun je niet worden (iedereen weet hoe dat bij Samson en Gert is gelopen, die man dacht gestopt te zijn). Bij deze zou ik willen vragen om mijn ambstketting dan ook gewoon bij mij terug om te hangen.

Wanneer jullie voor mij kiezen, dan zal ik ook voor jullie kiezen, en strijden!

Ik zal stemmen op Castiel. Vorig potje met hem werken beviel me wel. Carnage heeft het langste verhaal, maar vorig potje was hij goed en ik snap nog steeds niks van zijn spel toen, dus dat vind ik niet ideaal bm materiaal.

Je wil dus een voorspelbare burgemeester, waar je invloed op kan uitoefenen?

Castiel is echt de laatste die ik zo zou omschrijven.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Williambz

Citaat van: Murphy op 27 juli 2024, 12:32:24
De spelvorm, ik denk niet dat die echt de kans had om mensen door te hebben 🥲
Oké, maar dan draagt dat niet bij aan de reden om op hem te stemmen XD.

Ik stem op Castiel

Shaddow

Ik doe liever even rustig aan dus ik hoef geen BM te worden :)

Falsifica

Roodhapje, dat zou ik ook zeggen als ik de persoon ben die hem manipuleert. ;)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

RoodHapje

Hoi Kasper, wat leuk dat jij er ook bent!  ;)

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

EliasTheBest

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Carnage vind ik meest overtuigend overkomen dus krijgt waarschijnlijk mijn stem.

Groet,

Elias

Lynn

Ik weet van mezelf dat ik goed ben dus de BM past het beste bij mij imo.

CarnageRazor

Lang geleden dat Robin nog eens meedeed vgm. vandaar mijn stem op Robin.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

maartenrambo

Citaat van: CarnageRazor op 28 juli 2024, 00:13:28
Kan je ook  over femke zeggen daar heb ik me stem op gezet

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Castiel.

Ik vind echt dat ik verdacht weinig stemmen heb gehad....
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

maartenrambo

Citaat van: Castiel. op 28 juli 2024, 10:20:59
Ik vind echt dat ik verdacht weinig stemmen heb gehad....
Je kwam niet over als iemand die graag bm wilde worden

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Femsel

Citaat van: maartenrambo op 28 juli 2024, 08:57:16
Citaat van: CarnageRazor op 28 juli 2024, 00:13:28
Kan je ook  over femke zeggen daar heb ik me stem op gezet

Lief Maarten! Ik heb niet perse de ambitie om BM te worden, langere tijd niet gespeeld dus moet er weer even inkomen. Ik ga zo even kijken wie ik mijn BM stem gun.
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Falsifica

Ik heb een aantal speltechnische vragen. We kunnen het hier samen over hebben, maar als ik er niet op kom, dan vraag ik het Redeast gewoon zelf.

Laat ik eerst even met de deur in huis vallen, ik ben geen onderdeel van een gilde. Ik sta wel open voor een invite!

In een gilde hoe werkt het,
- Hoe wordt de gildemeester bepaald, door stemming of krijg je dat gelijk in je rol als extra erbij?
- Hebben gildes een board waar ze in overleggen?
- En kan ik ervan uitgaan dat er 3 leden per gilde zijn?

In het geval van 3 leden per gilde, zijn de late stemmers het opvallendste.
Als je in een gilde zit, stem je dus of met iedereen op dezelfde, of in het geval van een splitsing, geeft de 3e persoon een meerderheid.

Dus waar we eerder een spreiding zouden zien met last-minute stemmers omdat er bijv adel rondloopt, is er nu juist een extra laag verdachtheid op spelers die laat stemmen. Want die kunnen ipv +1 stem, nog wel eens hun gilde meekrijgen op de lynch. Wat dus ipv +1, in het geval van 3 spelers in het gilde, een +2 op de lynch geeft.

Ik vind het wel tof hier wat langer bij stil te staan, en wie mij durft uit te leggen, mag dit uiteraard ook per prive doen.

Kleine sidenote (enkel voor Murphy), want die zoekt hints:
Spoiler
Wolf, Ibis, Eland, Dolfijn, Iguana, Tijger, Lama, Eekhoorn, Egel, Salamander, Tapir, Impala, Sneeuwuil, Goera, Egel, Koala
[close]
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Daarbij vind ik het best link iemand bm te maken die ook in een gilde zit, dus voor Castiel en CarnageRazor, kan ik er van uitgaan dat dit zo is? Jullie zijn de hoofdkandidaten. Deze info wil ik wel weten voordat een van jullie BM wordt.
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Hallo allemaal, sorry dat ik nu pas reageer in hoef geen bm te worden ik ga nog even kijken wie mijn stem krijgt