Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Nelson Mandela[729]

De kans dat jij wolf bent is ontzettend klein, dan was je hoogstwaarschijnlijk lynch geweest door Lauaki's wissel of had de bm moeten kiezen tussen jou en Pericles.

Nelson Mandela[729]

Maak jij het maar, je typt sneller. Kan ik je daarna corrigeren waar nodig is.

Lauaki Mamoe[729]

Ik typ sneller? :') Maar oké. Even kijken of ik de belangrijkste dingen goed heb onthouden :')

Nelson Mandela[729]

Je hebt nog een uur en 7 minuten, niet om je te haasten ofzo  (6)

Cleopatra[729]

Citaat van: Nelson Mandela[729] op  6 juni 2024, 20:47:34
Cleo is wakker en niet op haar mondje gevallen.  ;D Oh dit wordt nog interessant

Oke, bijgelezen. Jullie willen een schaapstem van mij. Mijn schaapstem krijg je hoor. Jullie moeten mij alleen wel helpen met een onderbouwing, want als ik na lange inactiviteit opeens op het laatste moment ga schapen, dan krijg ik Wakkerdam over mij heen de volgende dag. We moeten de adel uit de wind houden.

Overigens ben ik neutraal. Jullie snappen dat ik goed ga kiezen als ik in de adel zit en slecht durft niet op mij af te stappen. (6) Ik heb achter de schermen tot nu toe het meeste contact met Indira Gandhi. Die wist ook van mijn neutraalclaim op dag 1 en reageerde meteen dat ze mij naar goed wilde halen, dus dat verdient wel een plusje tot nu toe.

Lauaki Mamoe[729]

Dag 1 sla ik over.
Lynch 1 was er een mooie spreiding tussen meerdere spelers. Ik stemde als laatste op indira en gaf haar daarmee meerderheid. Wij hadden besloten wat risico te lopen, door lastminute een gelijke stemming te creëren, zodat we op die manier hopelijk óf mensen op niet-wolf konden zetten, óf een wolf zouden lynchen. Hiermee durven we te stellen dat jij en Indira in ieder geval niet-wolf zijn.
Nelson werd overigens door onzin redenen verdacht, namelijk dat gedoe rondom dat hij jou noemde.
Oh wat er dag 1 nog meer gebeurd was, was dat er eerst een Amina vs Lili discussie ontstond (waar Nelson een beetje tussen zat), omdat die twee bij elkaar neutraal geclaimd hadden. Ze waren elkaar aan het uitlokken, wat escaleerde naar elkaar verdacht vinden en dat gevecht verplaatste zich dus naar het dt door Nelson.

Mijn lastminute stemwissel was 10 seconden voor de deadline, uiteraard mega verdacht allemaal, waar Oda, Napoleon en daarna Lili gretig op insprongen. Hierop is een discussie ontstaan tussen ons waarbij ik mij uiteraard voorbeeldig verdedigd heb en ondertussen niet meer verdacht ben. Daar staat tegenover dat ik nu Oda verdenk, samen met Alexander.

Nu proberen we weer een spreiding te creëren, om het trucje van lynch 1 te herhalen. We hebben besloten om jou toe te voegen omdat je dus niet dood bent gegaan lynch 1 en vrij inactief was. Om de spreiding te kunnen optimaliseren wilden we graag nog een adel en het leven zonder risico's is maar saai.

Oké eigenlijk nog een vrij beknopte samenvatting. Alles van hier is eigenlijk vrij niet boeiend. Het gaat voornamelijk over wie we verdacht vinden en wie niet. Misschien moeten we het info topic even updaten voor de overzichtelijkheid.

Nelson Mandela[729]

Dan hebben we nog lekker gegokt met jou, wolf was erger geweest. Goede neutraal is prima hoor.  :D Je kunt toch niet je adel verklappen, dat mag volgens mij alleen met spelers waar je een board mee deelt.

Lauaki Mamoe[729]

Oké neutraal kan ik zeker mee leven, vooral omdat ik me niet kan voorstellen dat je slecht gaat kiezen nu je met ons zit, want wij zijn leuk.

Cleopatra[729]

Ik kan nu nog slecht kiezen en met mijn krachten jullie kunnen dwarsbomen. (6) Slecht neemt alleen geen contact op en ik geniet van jullie topic en jullie gewaagde keuzes, dus geen zorgen.

Ik ben heks. Vanavond zet ik mijn levensdrankje in, dus hopelijk geen nachtdode.

Nelson Mandela[729]

Zoals je al kon lezen heb ik mijn rol verklapt, dus bij deze ik ben de Yeti die de Orc eruit heeft gegooid.
Daar mag ik zeker mee pronken, is mijn kill.

Nelson Mandela[729]

Oh maar dan trek ik mijn actie vannacht terug, jij oke mee Lauaki?

Lauaki Mamoe[729]

Lauaki Mamoe[729]

Ik bedoel, stel één van ons gaat dood en we voegen per ongeluk een slechtje toe. Best grote kans dat die 200 berichten ziet en denkt 't zal wel' of dr alleen ff snel doorheen scant XD

Nelson Mandela[729]

Citaat van: Lauaki Mamoe[729] op  6 juni 2024, 21:29:32
Stop met rollen hier te delen :')

Cleo doet anders gewoon mee met rollen uitdelen, dus is al te laat.  XD

Lauaki Mamoe[729]

Ik ben het met Alexander eens. Jij en Cleopatra delen overduidelijk een board ;D