Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Nelson Mandela[729]

Zoals ik het nu zie gaan denk ik dat we een spreiding nog wel kunnen regelen.

Denk dat we Liki en Amina ook wel overgehaald krijgen, zeg het maar.  (A) Dan nemen we weer risico.

Lauaki Mamoe[729]

Als er spreiding komt zeg ik risico nemen. Ik denk dat ik er nog wel één keer mee wegkom. Oké misschien niet als ik het op dezelfde manier als gister deed, dus eigenlijk in m'n eentje de lynch bepalen in de laatste 10 seconden :') Maar als ik gewoon naar iets wissel wat daardoor (zichtbaar) geen meerderheid krijgt, lukt het denk ik wel.

Nelson Mandela[729]

Dan prima, mijn zege heb je.

Ik ben ook bereid stem te wisselen. Ik zit namelijk ook nog niet op George he.

Lauaki Mamoe[729]

Klopt, we moeten alleen wel zorgen dat we niet per ongeluk een zichtbare meerderheid creëren met z'n tweeën

Cleopatra, Indira en Pedro moeten nog stemmen. Ik denk dat we ervanuit kunnen gaan dat Cleopatra niet gaat stemmen (oh is wel online zie ik), Pedro is ook een onzekerheid. Als cleo opeens wel gaat stemmen gaat ze vast met de meerderheid mee.

Jij enig idee wat indira van plan is?

Nelson Mandela[729]

Op wie dan? En anders ga ik het Indira en Cleo gewoon vragen.

Nelson Mandela[729]

Cleo is wakker en niet op haar mondje gevallen.  ;D Oh dit wordt nog interessant

Nelson Mandela[729]

We kunnen ook gewoon Cleo toevoegen hier. Al is dat ook een groot risico. XD

Lauaki Mamoe[729]

Ik denk echt dat de combi Alexander & Oda wolf is.

Oda stuurde me dus een pb omdat hij het niet meer in dt wilde uitvechten omdat hij het idee kreeg dat er daardoor niet verder gekeken werd. Die pb stuurde hij vanochtend om half 10, er waren toen allang meer discussies bezig. In diezelfde pb zegt hij dat ik kan proberen wat ik wil maar dat het me niet gaat lukken hem aan Alexander of George te koppelen. Dat vind ik dus wel opvallend, omdat hij nu wel met Alexander meestemt met een slappe argumentatie op Dzjengis, in die pb ook aangeeft dat Alexander eerst op jou zat en hij zich daar ook in kon vinden, en Alexander stug lijkt te weigeren een mening over Oda te geven.

Nelson Mandela[729]

Ze heeft nog niet gestemd, ze is niet dood gegaan aan jouw stemwissel en tot nu toe niet actief genoeg geweest om naar mijn idee echt slecht te zijn.

We pakken een groot risico, maar we kunnen daar nu wel gebruik van maken om een spreiding te maken.

Nelson Mandela[729]

Voeg haar toe en dan maak ik een stemwissel op Alexander. XD meer chaos svp (6)

Lauaki Mamoe[729]

Lili probeert me nu uit te lokken in pb :')

Hij vroeg of die spijt zou krijgen van zijn stemwissel. Ik zei dat ligt eraan wat je alliantie is. Dus hij zei goed, want slecht zoekt geen contact en al 2 slechtjes dood. Dus ik vroeg of die nog steeds neutraal claimde. Zegt die misschien, misschien niet. Slecht mag contact opnemen.

:')

Eerlijk, ik ben dan eerder voor Cleo toevoegen.

Lauaki Mamoe[729]

Wat is het leven tenslotte zonder een beetje risico heh :')

Nelson Mandela[729]

Cleopatra: Hoi!  ;D Sorry, ik heb geen idee hoe ik bij jou naam kwam. Maar ik ga nu switchen naar Alexander, heb jij behoefte om met me mee te gaan?

Je geliefde Julius is misschien al dood, maar ik ben ook een aantrekkelijke man hoor. :D

En ik ben het verder met je eens, dit klopt niet en gaat te makkelijk. Dus ik zie het niet zitten hoe George nu zo gemakkelijk lynch lijkt te worden. Laten we er een mooie spreiding van maken. :D

dit posten op dtopic?

Lauaki Mamoe[729]

Nelson Mandela[729]