Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Lauaki Mamoe[729]

Ja het mag wel hoor als je het risico wil nemen, maar ik werd al bijna lynch omdat ik zo overstemde. Jij roept op om te spreiden, dat is mega wolfs en 1,5h voor de deadline kunnen mensen dat makkelijk aangrijpen om jou eruit te knikkeren.

Nelson Mandela[729]

Ja nee, dan vraag ik het haar zo opnieuw maar dan op dit board.  ;)

Lauaki Mamoe[729]

Ja gaan we het echt doen?

Wat we dan trouwens wel kunnen doen als we haar uitnodigen. Is dat jij en zij al op Alexander stemmen, ik denk dat Indira wel meekomt. Als George zijn stemmen behoudt zou het 3 op Alexander zijn en 5 op George. Als ik dan weer lastminute overstem staan er 4 op George en zou hij dood moeten gaan. Maargoed dat hangt er natuurlijk wel vanaf of de stemming blijft zoals die is.

Nelson Mandela[729]

Lauaki Mamoe[729]

Nelson Mandela[729]

Dus op wie stemmen we gezamenlijk, Alex of Oda?

En hoi Cleo!

Lauaki Mamoe[729]

Ik denk dat we Indira beter mee krijgen op Alex, en dan kan 1 van ons lastminute wisselen. Want dan komen we op een totaal van 7 stemmen en ik weet niet of er nog wat op George bijkomt.

Hoi Cleo :p

Lauaki Mamoe[729]

Beter gaat ze niet weer in bedorven ezelinnenmelk liggen want dan lynch ik dr persoonlijk :')

Nelson Mandela[729]

Ik heb Indira en Lili' gepmt of ze mee willen gaan op Alexander.

Lauaki Mamoe[729]

Oké.

Door jouw laatste post krijg ik bijna medelijden met Alexander :')

Nelson Mandela[729]

Lili' is al geswitcht, echt meteen na mijn pm. Fantastisch dit.  ;D

Lauaki Mamoe[729]

Cleo als je ergens een samenvatting van nodig hebt ofzo moet je het maar zeggen :') Ik kan me voorstellen dat en dt bijlezen en Nelson en mijn gespam teruglezen in iets meer dan een uur vrij overweldigend kan zijn :D

Cleopatra[729]

Oke ik moet even alles van dit board teruglezen (en het dt en pms. Is een hele klus XD) maar bij deze mijn eerste reactie: WAT WAAROM IK?!
Graag idd samenvatting terwijl ik als een speedtempo ook probeer te lezen

Lauaki Mamoe[729]

Citaat van: Nelson Mandela[729] op  6 juni 2024, 21:13:07
Lili' is al geswitcht, echt meteen na mijn pm. Fantastisch dit.  ;D

Lol die luistert wel bizar goed naar jou zeg :')

Oke nu dus 2 stemmen op Alex, 2 op Dzjengis, 4 op George, we moeten nog uitkijken dat het niet de verkeerde kant op slaat :')

Lauaki Mamoe[729]