[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Lauaki Mamoe[729]

Oké in dat geval ga ik mee op Indira, maar noem ik Cleo wel ook alvast. Als Pericles dan niet overstemt, of jij een extra stem krijgt, ga ik lastminute wisselen naar Cleo. Als we op die manier twee spelers iig als niet-wolf kunnen bestempelen.. Hoe ik me daaronder uit lul de lynch erna is een zorg voor dan :')

Ik moet het hele dt nog even goed lezen, heb het alleen nog maar gescand, maar dat ga ik dan nu even doen en gelijk reageren/stemmen.

En hahaha :') Paranoide much?

Nelson Mandela[729]

Op jou niet meer. Maar als ik toch al verdacht wordt, sta jij dan veiliger als ik zou switchen.

Maar als jij dat wilt doen, ook prima.

En dan nog, over het algemeen: paranoid? Mijn chatgpt is a paranoid android.

Lauaki Mamoe[729]

Oh jij mag ook lastminute overstemmen hoor, maakt mij niet uit, maar ik denk dat het wel handig is om te doen. Alhoewel, ik denk wel dat ik er meer mee weg ga komen dan jij, juist omdat jij al verdacht bent. Tenzij je lynchbescherming hebt en het graag wilt?

Nelson Mandela[729]

Geen lynchbescherming helaas  :-[

Prima, doe jij het. ik heb al genoeg gedaan deze speldag.  :D

Nelson Mandela[729]

@adriaan tellen de stemmen waarvan spelers de naam verkeerd spellen?

Lauaki Mamoe[729]

Citaat van: Nelson Mandela[729] op  4 juni 2024, 21:38:44
Geen lynchbescherming helaas  :-[

Prima, doe jij het. ik heb al genoeg gedaan deze speldag.  :D

Oh oeps, ik dacht dat jij het ging doen, nu heb ik Cleo niet genoemd in m'n post

Lauaki Mamoe[729]

adriaan

Citaat van: Nelson Mandela[729] op  4 juni 2024, 21:48:06
@adriaan tellen de stemmen waarvan spelers de naam verkeerd spellen?
Ja, zo lang het maar duidelijk is wie bedoeld wordt.

Lauaki Mamoe[729]

Opgelost :p

Dus ik stem lastminute over naar Cleo? Ik zal dan wel een wekker zetten, ik was de vorige deadline ook straal vergeten :')

Nelson Mandela[729]

Lauaki Mamoe[729]

Ik heb wel goed geteld toch?
Op dit moment:
Indira 4
Nelson 3
Pericles 3 (bm stem)
Cleo 2
Oda 1
Nog niet gestemd Cleo

Nelson Mandela[729]

Lauaki Mamoe[729]

Ik snap Indira zijn antwoord niet, het lijkt net of hij op mij reageert maar denkt dat ik jou ben? Want ik zei dat ik hem al niet vertrouwde, jij zei toch niet dat je al op hem wilde stemmen?