Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Lauaki Mamoe[729]

Ik vind Amina haar uitleg op het dt best oké eigenlijk.
Als het echt waar is dat ze elkaar probeerden uit te lokken, krijg je natuurlijk al snel dat uitlokken tegen uitlokken verdacht lijkt. Ik denk dat het interessanter is hoe erop gereageerd wordt door de rest, zoals Indira.

Nelson Mandela[729]

Indira's post lees ik als 'Ik wil hun beiden verdedigen, maar ook verdacht maken. Want ik ben wolf'.

Lauaki Mamoe[729]

Nelson Mandela[729]

Amina schuift Pericles naar voren in pm contact als mogelijk slechtje. Haar argument is dat hij aangaf voor pm contact in discussie, maar vervolgens niet op haar reageert als ze contact met hem opneemt.

Vind het geen sterke bevinding, maar alles wat ik hoor deel ik met je.

Overigens heb ik nu ook aangenaam contact met Genghis Khan. Heb er een goed gevoel bij. Hij claimt gelijk goed en wisselbaar en het contact tot nu toe is fijn.

Heb jij nog spelers gesproken?
En wat gaan we doen met stemmen. Ik ben namelijk nog steeds voor een spreiding van 2 spelers, waarin we ieder een pakken.

Nelson Mandela[729]

Djenghis* god wat ben ik slecht in het spellen van belangrijke figuren in de geschiedenis. Dit is beschamend. Adriaan zal wel goed lachen dit spel.  XD

adriaan

Dzjengis is de Nederlandse spelling en die heb ik maar aangehouden. Jouw spelling is de Engelse dus dat kan ook

Nelson Mandela[729]

Ik heb al 3 stemmen, waarom sta ik hier niet van te kijken.  :"(  XD

Maar echt flut redenatie ook. Hmm.. ben even aan het bedenken hoe ik hiermee omga.

Lauaki Mamoe[729]

Ik heb na de nacht zelf contact gezocht met Amina, Dzjengis en Napoleon. Bij allemaal nog geen hele negatieve vibes.

Die Indira stemt sowieso op jou omdat hij keek wie al genoemd was in dt en ook al meerdere stemmen had :')

Op dit moment 3 mensen op Pericles (waarbij peri zelf nog kan overstemmen om zichzelf te redden) en 3 stemmen op jou
Twee op Indira en 2 op Cleo

Wat wil je dat ik doe? Tot nu toe heb ik enkel Indira genoemd in dt, maar ik heb geen enkele moeite om een redenatie voor wie dan ook te verzinnen :')
Ik denk dat het nu zaak is jou van de lynch te houden, en als we daarmee er ook gelijk achter kunnen komen of één van de andere goed/slecht is is dat mooi meegenomen.

Nelson Mandela[729]

Ik ga de aanval in natuurlijk.  :D

Zie dtopic.

Lauaki Mamoe[729]

Ik zie het, goed verhaal, lekker kort :p Nee grapje, ik vind dat je groot gelijk heb. Wel mooi dat je mij vertrouwt na 1 dt post :')

Oke jij staat op Indira, wat zorgt dat zij ook 3 stemmen heeft. Maar de bm stemt op Pericles, waardoor hij in principe openbaar op lynch staat. Ik denk dus dat hij wel degelijk zichzelf nog gaat redden, de vraag is alleen op wie hij dan stemt. Als hij op jou stemt en Indira is wolf zouden jullie op 4vs4 uitkomen met de bm die dan de beslissing maakt. Een slimme, goede bm zou zien dat het gek is dat er een gelijkspel is tussen jullie als er 4 stemmen op jou staan en 3 op Indira, maargoed is dat een risico wat we willen nemen?

Het alternatief is dat ik ook bij Indira blijf, maar wel zo laat mogelijk pas op haar (of was het hem? Ik kan het niet onthouden) stem, zodat we kunnen afwachten wat Pericles gaat doen.

Lauaki Mamoe[729]

Als Pericles niét overstemt om zichzelf te redden (al kan ik me dat niet voorstellen), kan ik er ook nog voor kiezen om op Cleo te stemmen. Dan hebben Cleo en Indira allebei 3 stemmen met een adel stem. Als Pericles dan lynch wordt weten we iig 2 spelers die geen wolf zijn.

Lauaki Mamoe[729]

Of ik stem wel nu al op Indira, zodat Pericles niet overstemt om zichzelf te redden omdat hij dan niet meer de meeste stemmen heeft, en stem in de laatste 10 seconden over op Cleo. Maar misschien is dat een beetje gemeen?

Lauaki Mamoe[729]

(Niet te vergeten verdacht :'))

Oke nu stop ik tot je reageert

Nelson Mandela[729]

We kunnen in dit spel niet inschatten of we een slimme bm hebben die de stemmen gaat tellen. Dus ik ben voor het alternatief, maar als jij die inschatting kan maken niet te volgen en zo nog een speler op de spreiding te zetten, dan laat ik dat aan jou over. Ik vertrouw je ja, dus als je denkt dat een grotere spreiding beter is en onze adel stemmen beter benut. Dan vind ik dat ook goed.

Ja ik zie je quadruple post, want ik probeer op je te reageren. Doe wat je het beste lijkt. Ik ben wel voor een beetje heel gemeen te zijn. ;)

Overigens, Alexander komt in dit hele verhaal het makkelijkste weg. Was er snel bij en besloot vervolgens dan wel op mij te stemmen.
Dit vind ik opvallend.

oh en MAND.

Nelson Mandela[729]

Jij kan dit risico lopen, maar ik ben ook bereid die switch te maken last minute.

Aangezien ik toch al om onzin verdacht wordt, durf ik er best een schepje bovenop te gooien.
Kijk maar wat je wilt!