Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Nelson Mandela[729]

Het is niet alsof jouw stem veel boeit, want we weten toch dat je echte stem pas morgen om 22:29 gezet wordt.  XD XD

Lauaki Mamoe[729]

Amina vraagt wéér naar mijn rol..

En lol nee, ik ben nog steeds niet bang om écht lynch te worden omdat we natuurlijk nog wel wat dingen achter de hand hebben, al zal ik daarna wsl lunch worden maargoed, beter dan lynch I guess.. Maar dat betekent niet dat ik het ze nog makkelijker ga maken om me op de lynch te gooien :')

Lauaki Mamoe[729]

Citaat van: Nelson Mandela[729] op  5 juni 2024, 21:48:57
Het is niet alsof jouw stem veel boeit, want we weten toch dat je echte stem pas morgen om 22:29 gezet wordt.  XD XD

HAHAHA dat is waar :') :')

Nelson Mandela[729]

Lauaki Mamoe[729]

Oh dat is ook nog wel een goede eigenlijk. Kunnen we gelijk kijken of er een welp in zit :')
Aan de andere kant, straks gaan ze denken dat ik dat doe om de echte Yeti uit de tent te lokken als laatste wanhoopsdaad als slechtje zijnde ::)

Nelson Mandela[729]

Onze rollen omwisselen is anders heel handig.

Ik denk dat je er best mee weg komt Yeti te claimen. En dit haalt het risico van een welp ook weg.

Ik zeg DOEN.

Lauaki Mamoe[729]

Zal ik het bij Amina claimen dan?

Waarom loop ik hier al het risico?

Nelson Mandela[729]

Naja, meer als in, als je je echte rol claimt dan ben je schietschijf,

als je Yeti claimt niet.

En indien dat niet werkt, is er ook nog altijd de optie van zvw claimen met de persoon die je echte rol heeft.

Maar dat is voor de toekomst. Voor nu is Yeti claimen je beste optie.
naar mijn rol wordt trouwens helemaal niet gevraagd.  :"(

Lauaki Mamoe[729]

Nee ik wilde adel claimen, niet mn echte niet-bijrol ::)

Nelson Mandela[729]

Dan kun je net zogoed je echte rol claimen, als je adel claimt ga je gelijk dood.
Als je je echte rol claimt, dan kunnen we iig nog herleiden dat je dood ging door lunch of een welp.  XD

Grapje

Lauaki Mamoe[729]

Wat doet George :')

Maar serieus, juist niet toch? Als ik nu adel claim ben ik sowieso lunch. Als ik mn echte rol claim dan ben ik welpenvoer óf lunch.
Ik kan ook yeti+adel claimen, als jij dan naar buiten gaat en we manifesteren dat de welp niet gestopt wordt en de wolven wel, gaat de lunch niet door en weten we of er een welp is of niet :p

Nelson Mandela[729]