[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Lauaki Mamoe[729]

Oké, Indira geeft nu dus in pb toe aan Dzjengis dat ze slecht is en dat het lijk er nu uit moet. Ik weet natuurlijk dat er nog 3 slechtjes zijn en dat goed sowieso verliest. Nu zou ik dat ook kunnen zeggen, maar eerlijk, zo wil ik het niet spelen

Lauaki Mamoe[729]

Lauaki Mamoe[729]

Waar blijft m'n adel? :( Of gaan we maar niet op Pedro wachten en het spel gewoon stoppen? :')

Lauaki Mamoe[729]

Yaay ik hoef niet meer tegen mezelf te praten!

Lauaki Mamoe[729]

Tenzij hij natuurlijk niks gaat zeggen, dan moet ik nog steeds tegen mezelf praten :( Ik mis Nelson :"(

Lauaki Mamoe[729]

Lalala, ik vraag me af wat voor spannende rol Pedro heeft als we echt gaan wachten tot hij gestemd heeft of reageert, met een beetje pech zitten we hier dan vrijdag nog :')

Lauaki Mamoe[729]

Of misschien is dit wel adriaan zijn wraak omdat ik niet gewoon Pedro vermoord heb :D

Dzjengis Khan[729]

Hehe eindelijk alles gelezen.

Ik heb het zowel Nelson als Amira echt zo vaak gezegd dat je Lijk bent en ze er niet in moeten trappen maar dan gaat die Nelson gewoon in de zvw blijven hangen terwijl hij weet dat dat niet zo is en dat jij wisselbaar moet zijn.
Je hebt verdiend gewonnen!

En ik hoop ook dat Adriaan er een tijdslimiet op zet want ik ga mijn stem toch niet veranderen.

Lauaki Mamoe[729]

Hahaha, ja. Na die mislukte wissel dacht ik écht dat ik lynch ging worden. Gelukkig had jij geen medestander en had je de bm proberen wisselen :')

En weet je wat de grootste grap is? Ik was dus ook vergeten dat Elizabeth neutraal geclaimd had tot Nelson het hier zei, maar toen was t al te laat er iets aan te doen en stond ze al op lynch :')

Maargoed, zelfs als jullie allebei op mij stemmen win ik nog steeds heh🙈

Dzjengis Khan[729]

OMG, ik krijg bijna spijt dat ik je geholpen heb. (6)

Lauaki Mamoe[729]

Hahaha nee hoor want ik ben je hartstikke dankbaar, couldn't have done it without you<3

Dzjengis Khan[729]

Ik voelde me wel een beetje zielig.
Ik mocht namelijk zelf mijn rol uitzoeken en ik dacht met Wisselaar heb ik in ieder geval kans op een netwerkje.
Uiteindelijk was mijn D1 wissel missen een gelukje, want ik zou wisselen met de BM en die ging dood. Dus dan was het meteen klaar geweest.
QE heb ik gewoon echt gemist dat die N claimde. Ws door het gehakketak over de neutraal claim van Lili en Amina.
Dan heb ik Lijk en Sjamaan te pakken en dan eindelijk de wissel en is ze dood.
Ik had echt alle wolven eruit gepikt ook haha.
Indira, Napoleon, Pedro, Alexander door zijn belachelijke claim waar ook nog mensen op mee gingen. Dat ik nog zover ben gekomen is echt een raadsel.  ;D En niemand wilde me geloven.
Achteraf zei Indira wel dat ze mijn wisselaarclaim wel geloofde 🤣

Lauaki Mamoe[729]

Hoezo mag jij zelf je rol uitzoeken en word ik opgescheept met burger 🥺 Ik was zo gelukkig toen ik lijk werd🙊

Amina en Nelson tegelijk dood dat was juist mijn gelukje, die nacht kon niet beter uitpakken 😂

Ik mag hopen dat Indira je geloofde als ze wist wie wolven en lijk waren 😂 Maar hee, ik geloofde je ook! De sjamaan had me tenslotte verteld dat hij jou nacht 2 of 3, weet even niet meer welke, als wisselaar had gezien🙈

Persoonlijk ben ik er overigens ook nog steeds van overtuigd dat Oda wolf is

Dzjengis Khan[729]

De lijst met aliassen aan de juiste naam koppelen.
Als je de meeste raad krijg je een leuke prijs  :)

Dat was dan Nacht 2 want daarna moest ik ineens gelyncht van hem.
Ik maar liegen dat ik geen wisselaar ben en de helft wist het al 😂
2 sjamanen ook gewoon. Ik dacht Adriaan gaat er vast 3 Zvw koppels in doen, maar 2 Sjamanen had ik echt niet verwacht.

Lauaki Mamoe[729]

Krijgt de minste ook een prijs want ik weet er maar 1 zeker, 2 als ik mezelf meetel😂 Ik heb wel wat vermoedens natuurlijk maar zit er wsl grandioos naast. Ik bedoel ik ben dan wel mega pro weerwolver, namen gokken bak ik niks van.

Ik had niemand verteld dat de sjamaan jou als wisselaar gezien had hoor, ik bedoel, dat was voor mij natuurlijk niet zo gunstig geweest🙈
Je verwachtte 3 zvw koppels, maar geloofde Nelson en mij geeneens:(