Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Lauaki Mamoe[729]

Ja klopt, ik realiseerde me niet dat George de enige was die anders stemde, dus de leugenwolf wel tussen de twee andere moest zitten. Waarmee één van de twee een stem minder had, dus die wolf geen lynch zou worden ondanks de adel stem.

Daarom kunnen we ze allebei helaas niet vrijpleiten nu.

Nelson Mandela[729]

Hmm het draait me. Ik ga hier een nachtje overslapen voordat ik domme dingen doe.

Fijne avond, morgenvroeg denk ik weer verder.  ;)

Lauaki Mamoe[729]

Ik morgenavond wsl pas.

We moeten denk even heel goed kijken wie waarop stemde en wanneer. Wie was eerst, wie als laatste.
Want Dzjengis stemde laat over, maar dat kan ook zijn geweest juist omdat hij wist dat er een leugenwolf/stem tussen zat en hij niet wilde dat George dood zou gaan terwijl hij als enige op 4 stemmen stond. Dan was 1+1 helemaal 2 dat de leugenwolf op hem stond en dus wsl op een medewolf stond.

Nelson Mandela[729]

Voor nu ga ik gewoon de vragen stellen die ik sowieso ging stellen.

Daarbij vraagt Lili' om een rolclaim, ehm ik wil eig graag Yeti claimen. Want die heeft inmiddels die rol ook al bij mij staan na een mislukte actie en erna geen actie te zien.

Lauaki Mamoe[729]

Wacht alsjeblieft nog even. Ik heb wel een plan van verdediging, maar als t niet werkt is t gewoon heel verdacht dat ik met de leugenwolf meestem😅

Lauaki Mamoe[729]

Ik ben een boek aan het schrijven en ik heb mezelf er al in overtuigd dat ik geen medewolf ben van de leugenwolf! :') Stay tuned!

Lauaki Mamoe[729]

Misschien ook interessant. Voor de deadline heeft dzjengis mij een pb gestuurd met de vraag om hem alsjeblieft te redden.
Direct na de deadline stuurde hij me een heel erg bedankt.

Aangezien ik natuurlijk niet wist dat George dood zou gaan en hij is dood gegaan door een leugenwolf, vind ik die heel erg bedankt wel wat frappant...

Lauaki Mamoe[729]

Sorry ik moet je wel een klein beetje negatief noemen in mijn post Nelson, maar anders valt het wel heel erg op dat ik je probeer te ontzien. Maargoed, het is niet heel heftig ofzo dus ik denk dat het wel losloopt.

Lauaki Mamoe[729]

Ik kan eventueel natuurlijk ook toch zvw claimen bij een paar mensen ipv yeti?

Nelson Mandela[729]

Ja dat heb ik eig liever, dan kan ik gewoon yeti claimen.

Lauaki Mamoe[729]

Oké maar, dat kan ik alleen doen als ik wel info mag gebruiken die ik van jou gekregen heb. Want op die manier kan ik bewijzen dat ik contact heb met in dit geval jou, jij mij vertrouwd en als jij de enige yeti claim bent moet de zvw claim wel waar zijn. Maargoed daarmee zet ik wel weer nieuwe pijlen op ons wat betreft lunch. Al zal ik zvw alleen achter de schermen claimen bij bijvoorbeeld Lili

Ik ben nu trouwens echt overtuigd van dzjengis Oda en Elizabeth 😂

Nelson Mandela[729]

Ik vind Oda heel het spel eig nog niet zo verdacht en ben het eig wel met zijn post eens.

Ik weet niet of Cleo je heeft doorgegeven wat ze mij had doorgegeven, want die lijkt weer verdwenen te zijn, maar met die info weet je dat ik nog altijd de begin rol ben en ook geen g/s.

Tot nu toe bepaald de BM eigenlijk al onze plannen. En ik vertrouw onze BM niet.
Tevens werken onze spreidingen al 2 rondes niet.

De BM is nog nooit lynch kandidaat geweest, dus we hebben geen enkele adel stem nog op haar gehad om te controleren. Dus ze heeft sowieso een grotere kans op slecht zijn.

Laten we gewoon 3 adel stemmen op haar zetten.

Nelson Mandela[729]

Ik zit niet te wachten op meer lappen aan tekst om door te spitten.

Dus ik heb net geopenbaard dat ik of gered ben of lijk ben. Ik verwacht nu ook geen lunch meer te worden opnieuw.

En ik heb een oproep gedaan voor een dodende rol.

Lauaki Mamoe[729]

Ja heeft ze, en idd ik verdenk jou ook niet hoor, maar ik moest je in m'n post meenemen.

Wat betreft Oda, heel goed mogelijk dat ik in een diepe tunnel zit. Want ik vind oprecht alles wat hij doet en post verdacht. En ik denk dat de leugenwolf tussen de Dzjengis stemmers zit en dan is hij gewoon de grootste kanshebber (maar daarvoor moet je m'n tweede lange post lezen xD)

Eens met 3 stemmen op de bm. Ik ga het wel gewoon op tijd doen dit keer maar kan vanavond pas. Moeten ook even uitkijken dat ik niet teveel stemmen krijg en of er dan niet iets aangepast moet..

Maar mag ik dan zvw bij Lili claimen en hinten dat ik info van mn zvw gekregen heb, waardoor ik al wist wat hij was en zegt voor hij het zelf zei?