[Welkom] Ik kijk naar je ogen achter het masker...

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:29:10

Vorige topic - Volgende topic

Nelson Mandela[729]

Afhankelijk van het aantal leugenwolven, indien er 2 leugenwolven niet op George al zaten maar wel er naar stemden, dan niet.

Maar wederom is die kans klein.

Lauaki Mamoe[729]

Ohja wacht, de leugenwolf stond natuurlijk op Alexander of Dzjengis want verder was er niemand, dus kunnen we er nog niks over zeggen :')

Lauaki Mamoe[729]

Heh verdorie, en nu lijk ik natuurlijk nog verdachter omdat ik overstem met een leugenwolf en de burger dan dood gaat :')

Nelson Mandela[729]

Nu we weten van de leugenwolf, kunnen we niet meer met zn 3en spreiden. We moeten met minstens 2 adel op 1 persoon stemmen.

Lauaki Mamoe[729]

En dat betekent dat we niks meer over Indira kunnen zeggen.

Nelson Mandela[729]

Ik kan overigens nu ook gewoon openbaar Yeti claimen en zeggen vannacht buiten te zijn geweest.

Er is geen welp gevaar meer en wat willen ze doen.  XD

Lauaki Mamoe[729]

Nelson Mandela[729]

Lauaki Mamoe[729]

Het de nacht erna weer proberen? :')

Ik denk trouwens niet dat Dzjengis bij de wolven hoort. Hij stemde over van George, als hij wist dat er een leugenstem bij had gezeten, had hij vast niet overgestemd en een gelijkspel gemaakt tussen hem en Alexander met risico dat de bm hem kiest. Tenzij de bm ook slecht is.

Lauaki Mamoe[729]

Misschien moet je nog even wachten met claimen. Ik denk oprecht dat ik hem misschien nog wel nodig ga hebben :')
Want hoe meer ik erover nadenk, hoe verdachter het is dat ik lastminute mee heb gestemd met een leugenwolf :')

Nelson Mandela[729]

En toch, ben ik me aan het bedenken, kunnen we niet iets ludieks verzinnen om nu rolclaims te gaan verzamelen.

Er is geen welp gevaar meer, spelers kunnen zonder angst - als ze geen spannende rol hebben, nu gaan claimen.

Nelson Mandela[729]

Ehm als er een leugenwolf is, waarom zou die een spreiding beinvloeden als er geen wolf tussen zat?

Met die gedachte in mijn hoofd, moet er eig wel een wolf tussen zitten. En dan denk ik dat er 2 wolven op een medewolf zaten met beiden een leugenstem op george.
De BM heeft niet hoeven beslissen, dus er was geen gelijkstand.

Lauaki Mamoe[729]

Met één leugenwolf was er ook geen gelijkstand, want de bm stemde al op George. Dus 1 leugenstem gaf hem al 4 stemmen+bm.

Nelson Mandela[729]

Ja, maar als een van de andere wolf was, had die dubbel stemmen van adel toch?

dan is dus de vraag, waarom zou een leugenwolf wisselen van stem als er geen wolf tussen zat?

Lauaki Mamoe[729]

Ja maar als de leugenwolf op zijn medewolf zat, dan heft dat die dubbele adelstem weer op.

Want dan had die persoon 3 stemmen ipv 4, waardoor die met adel weer op 4 komt. En George zat ook op 4+bm stem.