[Discussie] Ik weet niet wie jij bent, maar dat maakt niet uit, moeten overleven

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 12:42:37

Vorige topic - Volgende topic

Napoleon Bonaparte[729]

Citaat van: Nelson Mandela[729] op 10 juni 2024, 21:39:22
Mijn hoofdverdachten zijn Pedro en Napoleon.

Napoleon, wat is jouw rol eigenlijk?

Dat zie je wel wanneer je me zou lynchen.
Misschien kan jij eerst toevoegen dat die zvw claim van je onzin is.  XD

Citaat van: Oda Nobunaga[729] op 10 juni 2024, 21:44:16

Ik heb gisteren reeds gestemd op wie ik er van verdenk wolf te zijn. Verder ga ik me niet blindstaren op wie welke stem plaatste,want tot nu toe heeft ons dat nog niet verder geholpen. Om te bepalen wie welke wolf is. Gewoon een wolfje eruit nu is prima. Er mag gewoon dit maal geen spreiding ontstaan. Of de leugenwolf waarvan je weet dat hij er is, kan opnieuw toeslaan.
Ok, maar in jou ogen ben ik dan de leugenwolf? of is het dan toch iemand anders?

Indira Gandhi[729]

En opnieuw merk ik op verhalen met allemaal gaten in. Dan nog Pedro en Alexander die totaal verdwenen zijn. Oda die amper iets heeft gezegd en nu beweerd dat ik Lauaki verdacht maakte of wat bedoel je precies? Want ik heb nooit mee treintje op hem gevormd?

Er wordt hier met vanalles gegooid, maar wat is ervan waar. Nelson zegt Napoleon en Pedro die beide amper actief zijn en als Napoleon actief is, strooit die mijn naam rond om niet verdacht over te komen. Want heb hem nog niet met sterke argumenten horen afkomen.

Zijn stem wissel was wel heel gemakkelijk gegaan. Als hij George wou besparen had hij toch stem op mij kunnen zetten toen dan had er geen verdeling geweest waar de leugenwolf van kon gebruik maken.

Dan nog Dzjengis die zegt dat eerste nacht wissel gelukt is en nu nog in contact met die persoon zou staan. Wie zegt dat die persoon niet liegt.

Nelson Mandela[729]

Dzjengis, als Napoleon nu lynch zou worden, zou jij dat erg vinden?

Alexander de Grote[729]

Ik ben in pb genoeg met mensen. Aan het praten. Dus helemaal verdwenen ben ik niet. Mijn hoofd opties voor leugenwolf zijn Indira en Napoleon. Nelson krijg ik koppelbives van dan echt Zvw. Ik denk niet dat dzjengis dit allemaal verzint. Maar er zijn wel paar vreemde dingen inderdaad. Pedro is al paar dagen op achtergrond en vind ik ook nog heel verdacht. Hoe weet jij zo zeker dat die Zvw niet echt is Napoleon?

Napoleon Bonaparte[729]

Citaat van: Indira Gandhi[729] op 10 juni 2024, 22:02:31
En opnieuw merk ik op verhalen met allemaal gaten in. Dan nog Pedro en Alexander die totaal verdwenen zijn. Oda die amper iets heeft gezegd en nu beweerd dat ik Lauaki verdacht maakte of wat bedoel je precies? Want ik heb nooit mee treintje op hem gevormd?

Er wordt hier met vanalles gegooid, maar wat is ervan waar. Nelson zegt Napoleon en Pedro die beide amper actief zijn en als Napoleon actief is, strooit die mijn naam rond om niet verdacht over te komen. Want heb hem nog niet met sterke argumenten horen afkomen.

Zijn stem wissel was wel heel gemakkelijk gegaan. Als hij George wou besparen had hij toch stem op mij kunnen zetten toen dan had er geen verdeling geweest waar de leugenwolf van kon gebruik maken.

Dan nog Dzjengis die zegt dat eerste nacht wissel gelukt is en nu nog in contact met die persoon zou staan. Wie zegt dat die persoon
niet liegt.

Indira schattepop

"verhalen met gaten" "weer mijn naam"

Het zijn dit soort slachtofferrol outtings, die bij mijn wolf schreeuwen op dit moment.
Dag 1 heeft dit je zelfs gered, met Lauaki z'n late wissel. Misschien wachtte je gewoon af tot de nacht? ;)

Amina van Zazzau[729]

Citaat van: Dzjengis Khan[729] op 10 juni 2024, 21:13:45
Nelson al vroeg in het spel aan  dat hij heel erg Wisselaar is, graag zelfs.
Dat komt niet overeen met een Zvw claim, toch?
Nou koppel, dat is een ander verhaal. Die 2 kunnen namelijk samen winnen als 1 van hun Lijk wordt en het Lijk overblijft
Ook interessant dat Lauaki heel veel kansen heeft gehad om Zvw te claimen en dat niet heeft gedaan.
Het had voor hem niets uitgemaakt, maar had twijfel kunnen geven.
Ik geloof er niets van Nelson.

Ik wist al wel een paar speldagen van die zvw claim, er is gekozen om dat niet naar buiten de zetten eerder. Zowel Lauaki als ikzelf houden wel van een beetje spelers peilen, dat had je hopelijk wel door inmiddels? Veel spelers duidelijk wel, want erg veel reacties heeft onze discussie helaas niet opgeleverd.

Verder vind ik 2 koppels (er is er al 1 dood, weet je nog?) op een spel van 17 erg veel, maar zelfs als dat zo zou zijn, zijn we op dit moment nog met 9 spelers, nog geen enkele wolf dood en is dat g/s er momenteel net als het lijk vooral op gebrand om nu als de wiedeweerga wolven uit te schakelen. Dus ook hier vind ik een focus op een koppel, zelfs als dat er is, niet interessant genoeg.

En ik kan bevestigen actief met Alexander PM's te hebben uitgewisseld en dat mijn indruk van hem op dit moment is dat hij aan de goede kant staat.

Napoleon Bonaparte[729]

Citaat van: Alexander de Grote[729] op 10 juni 2024, 22:07:04
Ik ben in pb genoeg met mensen. Aan het praten. Dus helemaal verdwenen ben ik niet. Mijn hoofd opties voor leugenwolf zijn Indira en Napoleon. Nelson krijg ik koppelbives van dan echt Zvw. Ik denk niet dat dzjengis dit allemaal verzint. Maar er zijn wel paar vreemde dingen inderdaad. Pedro is al paar dagen op achtergrond en vind ik ook nog heel verdacht. Hoe weet jij zo zeker dat die Zvw niet echt is Napoleon?

Dat heeft Dzjengis prima samengevat hierboven.
Ik vermoed namelijk dat er iets anders speelt. Maar dat zullen beide heren niet onder woorden kunnen brengen.

Oda Nobunaga[729]

Ik acht zvw voor de hand liggender dan koppel, hoe gek ik ze misschien ook vind spelen. en als ze al koppel zijn dan weet heel het wolventeam dat ook en dan hebben ze zelf ook wat op te lossen op dit moment

Oda Nobunaga[729]

Citaat van: Napoleon Bonaparte[729] op 10 juni 2024, 21:47:16
Ik heb gisteren reeds gestemd op wie ik er van verdenk wolf te zijn. Verder ga ik me niet blindstaren op wie welke stem plaatste,want tot nu toe heeft ons dat nog niet verder geholpen. Om te bepalen wie welke wolf is. Gewoon een wolfje eruit nu is prima. Er mag gewoon dit maal geen spreiding ontstaan. Of de leugenwolf waarvan je weet dat hij er is, kan opnieuw toeslaan.

Citaat van: Oda Nobunaga[729] op 10 juni 2024, 21:44:16
Ok, maar in jou ogen ben ik dan de leugenwolf? of is het dan toch iemand anders?

(heb je quote even gefixt)

waarom zou je niet op zoek gaan naar de leugenwolf? die is het meest specifiek te vinden op dit moment denk ik. Volgens mij zijn er 4 namen daar beschikbaar en anders zijn het er een stuk meer.

Alexander de Grote[729]

Ghandi, Napoleon staan voor mij als meest wss leugenwovlen lijkt erop dat Napoleon nu er gaat daar ben ik tevreden mee

Indira Gandhi[729]

Ik vind het heel opmerkelijk, na al Alexander zijn beschuldigingen dat ik als eerst een bericht van hem krijg, waarin hij toegeeft slecht te zijn.

Dzjengis Khan[729]

Omdat ik, schijnbaar in tegenstelling tot vele anderen, geen fan ben van 2 moorden per nacht, stem ik op ons Lijk.

Lauaki Mamoe[729]

Oké er is heel veel gebeurd en er gebeurd heel veel. Ik ben een beetje flabbergasted dat Napoleon conversiewolf was en niet de leugenwolf. Ik had echt geen conversiewolf meer verwacht, en dat maakt de boel allemaal wat ingewikkeld.

Ik denk dat het tijd is voor onze wisselaar om open kaart te spelen. De wisselaar is nu toch dood en we zitten in de eindfase, dus klaar met dat mysterieus gedoe. Hoe ik het zie is de wisselaar namelijk de enige bewezen niet geconverteerde en niet ondode speler.
Daarna kom ik die wel ondood kan zijn maar niet geconverteerd. Ik zie dat Dzjengis ervan overtuigd is dat ik lijk ben, wat ik aan de ene kant wel snap, omdat ik geen zvw geclaimd heb bij hem. Aan de andere kant lijkt dit mij vrij logisch aangezien hij ons 48h in het duister heeft doen tasten, als hij 48h eerder naar mij toe was gekomen was dit gedoe allemaal heel anders gelopen.
Dat gezegd hebbende hangt het er natuurlijk volledig vanaf of Dzjengis startwisselaar was ja of nee. Ook hangen de kansen voor goed nog af van of er geconverteerd is of niet.
Als ik nu kijk naar wat we nog hebben:

Alexander - claimt blijkbaar slecht bij Indira. Hij had bij mij ook al slecht geclaimd maar ik nam hem niet serieus omdat dit midden in de battle tussen Dzjengis en mij viel en mijn goedjesnetwerk Alexander zijn stalker claim geloofde (ook omdat we hem getest hadden). Ik ben hier dus niet echt op in gegaan. Als Indira wolf is zou het me niet verbazen als Alexander het lijk is en Indira hem zo op probeert te gooien. Als Indira lijk/goed is dan weet ik niet wat Alexander aan het doen is.
Dzjengis/Pedro - dit is natuurlijk ons wisselnetwerk. Eén van de twee is dus bewezen goed. De ander kan nog steeds wolf/lijk zijn. Zelfs een hele grote kans, omdat de grafdelver had gezegd dat ze instond voor de wisselaar. Dit kan alleen als de grafdelver haar lijk gevonden had en deze zo een +je wilde geven of als de grafdelver slecht gekozen had.
Indira - Indira is voor mij een heel onzekere speler. Hij maakt grote kans op leugenwolf zijn, maar wat mij betreft door QE haar postgedrag ook hele grote kans op lijk zijn.
Oda - Nog een onzekerheid. Ik dacht dat de leugenwolf tussen Napoleon en Oda ging zitten. Het feit dat Napoleon geen leugenwolf was, zou betekenen dat Oda slecht is. Echter waarom wilde Oda dan op Napoleon stemmen? Tenzij hij hier de (verkeerde) gok genomen heeft en dacht dat de ene helft op mij zou gaan, de andere helft op Dzjengis en hij dan weer mooi op een medewolf kon stemmen met zijn leugenstem ergens anders. Dat zou ook verklaren waarom hij zo zeker was van de wisselaar.

Dus, conclusie, ik heb geen flauw idee. En de enige zekerheid is die wisselaar, en met nog zo weinig spelers en een punt dat we wsl half/half zitten of met een beetje pech slecht zelfs al overhand heeft maar we alleen nog niet verloren hebben door het lijk, hoop ik dat de wisselaar in ieder geval open kaart wil spelen.

Alexander de Grote[729]

Als ik kijk naar de stemmingen kan Indira, Oda of ik nog de leugenwolf zijn. Aangezien Oda en ik op Napoleon stemde verwacht ikciee bij Indira al vind ik gek dat Napoleon op hem stemde, maar hij heeft zelf niet gestemd. Ook vond ik last minute wijzigingen naar dzjengis weer opvallend, maar die spelers zijn dood en goed , maar aangezien Amina als wisselaar is gestorven bevestigd dat wel dzjengis verhaal nu.

Ik heb idd slecht geclaimd bij Lauaki om beetje te testen, maar hij reageerde hier goed op waardoor ik ook voor Napoleon ging. Pedro is helemaal onzeker, maar die was dan start wisselaar? Ik ben geen lijk en lijkt erop dat lijkt bij Lauaki of Pedro, Oda of Indira kan zitten.  Ik heb nu ook slecht geclaimd bij Indira na de nacht om te testen, maar aangezien ik geen reactie krijg en hij alleen dt post heb ik idee dat de kans dat daar wolf/lijk zit wat meer.

Dzjengis Khan[729]

Sure.
Ik was de Wisselaar en de enige.

N1 heb ik helemaal niemand gewisseld, omdat ik wilde wachten wie de BM was en die wisselen. Er gebeurde iets in mijn persoonlijke leven waardoor ik de deadline mistte.
Hierdoor was ik ook wat afgeleid en op D2 niet echt aanwezig. Gemist dat QE Neutraal claimde en wilde weer de BM checken omdat dat ook prettig is om in je netwerk te hebben.
N3 heb ik jou gewisseld en zoals je weet, gaat dat niet..
N4 heb ik Alexander gewisseld, dat ging niet. Maar aangezien de Yeti claimde buiten te zijn geweest vond ik dat ik dit niet zomaar openbaar kon maken om slecht daarmee aan de haal te laten gaan.
En dan N5, aangezien Amina bleef claimen dat ze echt wisselbaar was en ik wel een beetje klaar was met elke dag opnieuw op de lynchstemming te staan, heb ik haar gewisseld. Om dit door te laten gaan moest ik niet op de lynch komen dus ik moest het haar wel vertellen zodat het adelnetwerk niet op mij zou stemmen deze keer, maar ik heb haar ook echt meerdere keren gewaarschuwd dat ze dit voor zich moet houden omdat jij Lijk bent maar dat heeft ze dus niet gedaan. Al mijn harde werk en gebluf voor niets.
Ik heb zowel haar als Nelson 1 minuut voor DL de info over Alexander gestuurd, aangezien ik niet verwachtte deze nacht te overleven.
Imagine my surprise dat ze beiden toch nog weer wisselenden naar mij voor hun Lynchstem.  ::)

Ik ben nog steeds erg verbaasd dat jij vind dat ik jou van info moet voorzien, terwijl je wist dat ik niet loog en dat je niet wisselbaar bent. Ook nu probeer je nog steeds mij in diskrediet te brengen door te impliceren dat IK het Lijk wel moet zijn. Nope, afgelopen nacht nog gewisseld dus helaas, die vlieger gaat niet op.
Als je echt zvw bent dan was het helemaal niet nodig om op die wijze de aanval in te zetten en te proberen mijn claim onderuit te halen.
En dan als laatste; Nelson is dood, omdat de wolven dachten dat ze daarmee een koppel zouden doden en jou op die wijze konden uitschakelen.
Dat je ondanks dat alles schijnbaar Amina èn Nelson ervan kon overtuigen jou te blijven beschermen en dat ik loog vind ik wel een complimentje waard!
Is dit een beetje wat je voor ogen had met open kaart spelen Lauaki?

Hoe kom jij er trouwens bij dat ik met Pedro zou samenwerken?