Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Maar ik zag hem net sterven!

Gestart door adriaan, 15 maart 2024, 13:04:53

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Gister in een overleg met thelight nog verder gesproken over het hele verhaal dat carnage blijkbaar ook al tegen meerdere spelers begonnen zou zijn over "neutrale acties op zichzelf" en "welp willen lokken" en ik begrijp zelf echt totaal niet waarom dat niet sterk op het dt terecht is gekomen. Carnage is dus met technisch onmogelijke zaken gekomen en heeft zich daarna eruit proberen te proberen met excuses welpen te willen lokken. Ik vind zelf dat dat echt concrete info was die op het dt terecht had moeten komen, want gezien hoe random en breed er gister gestemd is werd het wel duidelijk dat er weinig concreets was en vond ik dit toch wel belangrijke informatie. Voor mij kwam het misschien goed uit omdat ik daardoor dragonfly wat kon testen, maar ik denk oprecht dat Carnage anders nog meer stemmen had. Ik hoor dat Waterwork, Chaos en Falsifica er onder andere over wisten naast thelight zelf, daar heeft hij het in ieder geval mee over gehad. Ik wil eigenlijk wel een uitleg van ieder waardoor zij vonden dat het geen informatie was dat anderen hadden mogen weten?

Ik ben het ook wel eens met Castiel dat fals niet als goedje aan het spelen is, meer als slecht neigend slechtje of gewoon puur als slechtje, waarbij ik langzaam zelfs begin te neigen naar gewoon slechtje in plaats van slecht neigend neutraaltje. Verder hebben de bovenstaande namen wel een minnetje van me gekregen.

En geloof me, ik begrijp echt wel dat door de stemwissel van dragonfly ik daar ook verdacht door ben omdat ik daar mede voor verantwoordelijk ben, maar ik weet ook oprecht nog niet wat we anders wilde gaan testen, ieder slechtje kon zien dat anders waterwork lynch ging zijn doordat de BM stem daar al een tijdje stond, die info was bekender dan dat we carnage gingen stemmen. Het enige waar je mij voor verantwoordelijk kan houden is dat ik mede dus waterwork van de lynch gered zal hebben. BloodWolf wil het nog noemen dat we de burgemeester nu niet hebben kunnen testen, maar vind ik persoonlijk onzin aangezien de burgemeester stem al een tijd lang op een doorslaggevende plek stond, het was niet dat hij naderhand nog een keuze zou krijgen. Ik heb de persoonlijke keus gemaakt dat ik Carnage en Dragonfly (beide lichtrood op mijn eigen lijst) kon checken omdat dragonfly open leek te staan voor wisselen (waar haar stem eerst op iemand stond met 1 stem en daar helemaal niets uit te halen zou zijn) waar anders alleen Waterwork gecontroleerd zou zijn (lichtgroen in mijn eigen lijst) en ik sta wel nog steeds achter die keus.

Thelight288

Citaat van: EliasTheBest op 20 maart 2024, 11:50:12
Mooie Lynch en mooie nacht dacht ik zo. Jammer dat Lynn nu echt uit het spel is. Ik heb tot het laatste moment getwijfeld tussen Carnage en alsnog Shadow en dus voor Carnage (gelukkig?) gekozen. Mijn vizier staat nu voorlopig op Shadow en thelight. Thelight vooral omdat die mij iets verwijd en exact hetzelfde doet en dan nog met een opmerking komt zo van "Ja maar Carnage was ook voor mij verdacht want..." Vooral het verhaal waar hij (en chaos?) dan mee komt over iets wat niet kan kloppen. Dit had eerder gedeeld kunnen worden in mijn ogen? Verder was mijn stem helemaal niet doorslaggevend maar die van Dragonfly. Weer een extra frame. En ik kan wel dor blijven gaan als ik al zijn posts analyseer.

Jij hebt vorige speeldag alleen maar paar post gemaakt waar je eigenlijk zegt ik lees mee maar heb nog geen mening. Ook was de derde stem op dat punt al de doorslaggevende . Dus dat was jou stem plop punt van stemmen wel!!!

Over Carnage ik heb dit met paar besproken, maar ik dacht dat hij eerder zombietovenaar of delver. Een neutrale rol die je niet echt wil claimen. Ik vond het ook niet iets wat ik Carnage als wolf zag doen, maar blijkbaar wel als hulpje. Ik had de verkeerde conclusie getrokken. Het is alleen even n hindsight bias dat ik dacht had toch wel gelijk met gevoel dat r iets niet klopte. en dat is een bias i know. Maar ik heb jou eerder de speeldag shaddow of carnage niet zien noemen eerder. Ik heb jou naam daarintegen wel een keer genoemd. Dus het is niet hetzelfde. Dat is makkelijke counter om te proberen te maken. Ik zag die 2 stemmen ineens vlak voor dl dusja het was even een snelle stem maar heb wel mn argumenten voor dus

Falsifica

Ik had contact met CarnageRazor, maar ik wist niet zeker of ie de welp was. Zijn gedrag paste erbij dat ie het wel mogelijk was en heb hem ook gevraagd 'ben je welp?'. Maar dit heeft die glashard ontkent en ook heeft hij meerdere malen mij gezegd 'goed te moeten kiezen'.
Nou heb ik nog niet gekozen, maar ik doe dat wel deze speldag nog.

Castiel, je zit in een tunnel. Kunnen we dit verder via pm bespreken?  :)

Yasu's verdenking neem ik niet serieus btw. Hij was mijn andere optie voor de potentiele welp en die informatie heb ik ook achter de schermen gedeeld. Dat die snel aan het einde van de nacht spelers ompraat om te stemmen maakt mijn beeld van hem niet sterker. Met zo'n gespreide stemming, zie ik de kans groot dat er een wolfje tussen zat. Ja, er is een welp uit maar Bloodwolf en Castiel hebben al juist aangekaart dat dit een offboardje was en dit verder niks zegt. Wat het nog verdachter maakt is dat hij Dragonfly het vuile werk heeft laten doen, niet zelf. Dus dit kan gewoon een verpakte reddingspoging zijn geweest, die laatste stemmen.

Ik doe een oproep, kan een ziener mij deze nacht bekijken? Ik wil graag netwerken en mijn rol verrast je vast.  O0
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

yasu

Citaat van: Falsifica op 20 maart 2024, 12:47:03
Wat het nog verdachter maakt is dat hij Dragonfly het vuile werk heeft laten doen, niet zelf. Dus dit kan gewoon een verpakte reddingspoging zijn geweest, die laatste stemmen.

Mijn stem stond al op Carnage, veel meer "vuil werk" kon ik zelf niet doen hè. Dragonfly gaf bij me aan te twijfelen of ze niet wilde wisselen en toen heb ik inderdaad wel mijn voorkeur voor carnage uitgesproken. Ik heb neits gepushed. En mijn "reddingspoging" was dan op waterwork, check mij, check waterwork, I don't care. Leg mij uit wat er meer bewezen werd als die derde stem op carnage niet kwam dan wanneer hij wel kwam. Ik zie namelijk alleen dat dan waterwork gecheckt ging worden, verder niemand.

Ik had contact met CarnageRazor, maar ik wist niet zeker of ie de welp was. Zijn gedrag paste erbij dat ie het wel mogelijk was en heb hem ook gevraagd 'ben je welp?'. Maar dit heeft die glashard ontkent en ook heeft hij meerdere malen mij gezegd 'goed te moeten kiezen'.
Nou heb ik nog niet gekozen, maar ik doe dat wel deze speldag nog.

En toen hij gladhard deed ontkennen had jij niet het idee om hem dan maar "als voor goed spelend neutraaltje" hem wel nog op het dt te gooien?

Yasu's verdenking neem ik niet serieus btw. Hij was mijn andere optie voor de potentiele welp en die informatie heb ik ook achter de schermen gedeeld. Dat die snel aan het einde van de nacht spelers ompraat om te stemmen maakt mijn beeld van hem niet sterker.

Vertel, waarom ben ik van alle spelers die je gesproken hebt de andere optie geweest? omdat ik je zat te testen op je zombietovenaar theorieën? En als je dacht dat ik welp was, waarom heb je mij dan niet dat gewoon gevraagd en "geprobeerd" mij dan dat toe te laten geven als je graag op zoek was naar slecht? je hebt alleen mijn naam bij anderen neergegooid blijkbaar om me alvast verdacht te maken, maar hebt er zelf niet op geacteerd? Lijkt ook weer niet helemaal te kloppen met je eigen patronen daarboven. Je lijkt ook te suggereren dan dat ik welp zou mijn met contact met slecht? want ik heb als "welp" dan wel mensen zitten omlullen om op carnage te stemmen om een "wolf" in bescherming te nemen. Je spreekt volgens mij je eigen theorieën tegen.

Dragonfly

Ik sluit me hier bij aan. Ik ga zelf aan bereid te zijn te wisselen. Yasu was niet aan het pushen.

Waterwork

Op dit moment heb ik 2 mensen die een stem verdienen namens mij, dat zijn fals en Shaddow. Fals nog steeds van het feit dat hij voelt alsof hij een slechtje is. En ook sluit ik me aan bij de redenen die door Dragon en Yasu genoemd zijn. Maar om nou al een 3e stem op hem te zetten vind ik ook makkelijk. Mijn stem zal voor nu gaan naar Shaddow. Hij heeft niks laten horen en ik gebruik dezelfde redenen als gisteren. Beetje raar dat de BM niks zegt ook niet nadat 2 mensen op hem gestemd hebben. Mijn stem kan wel altijd nog wijzigen maar voor nu staat ie op Shaddow

Simile

Er was eens een klein vogeltje. Het vloog naar een grote gevaarlijk ogende vogel en zei:

BloodWolf is weerwolf
Einde.

BloodWolf14

Oh ja joh?

Was het toevallig een spreeuw? Die imiteren alleen maar ::)

Thelight288

Citaat van: Simile op 20 maart 2024, 14:10:37
Er was eens een klein vogeltje. Het vloog naar een grote gevaarlijk ogende vogel en zei:

BloodWolf is weerwolf
Einde.

Dit zou best kunnen zijn ik had nog niet direct slecht gevoel bij bloodwolf. Er was alleen best een interessante discussie gaande dus hoop niet dat dat nu dood gaat vallen

Simile

Oh en ik hoorde ook al dat hij haphap deed toen een andere neutraalclaim hem polste om slecht te worden.

Falsifica

Yasu, ik heb jou inderdaad nooit gevraagd of je welp was. Je hebt op dit punt gelijk, maar dat is ook het enige want je verdraait nu je woorden. Gezien je de welp eruit hebt gestemd, ga ik er niet meer vanuit dat je zelf welp bent (tenzij er meerdere welpen rondlopen natuurlijk).
Maar dat maakt je alles behalve goed. Je hebt wel degelijk zitten overleggen met Dragonfly de lynch te bepalen.

Jouw stem was 13min voor de nacht nog, dus dit alles vond plaats net voor deadline. We hebben meer dan genoeg bewijs dat je 'de lynch hebt bepaald' met Dragonfly.
Dus roepen dat je al eerder stemde is echt redenatie van niks, want jullie waren een van de laatste die de spreiding overhielden. In het geval van adel hadden die de lynch kunnen bepalen met zo'n grote spreiding, wat ik liever had gezien.

Maar goed, in verhouding tot de rest ga ik eens niet tunnelen en de rest van de spelers benoemen die ik verdenk.

Shaddow doet nog vrij weinig dit spel dan een post en een vage verdenking op Waterwork. Ik vond mijn redenatie beter en sta daar nog steeds achter. De enige redenatie waarom ik Shaddow nog niet echt wil aanvallen, is dat ie aangeeft zich niet helemaal mentaal lekker te voelen. En daar druk op uitvoeren vind ik geen prettig spel spelen.

Waterwork
Dat je niet mij een 3e stem geeft siert je. Maar ik verdenk jou ook nog steeds. Als Yasu en DF niet de lynch hadden bepaald, was jij de meerderheid. Je kan dus net zo goed gered zijn door Yasu en DF. Dat je nu met ze instemt, geeft me een heel achterdochtig gevoel.

Semi-Sjamaan, wauw wat ben jij stil. Echt niet normaal en ben dit ook niet gewend. Waarom niemand anders jou probeert actief te krijgen is mij een absoluut raadsel.
Ik vond Simile's post op jou best sterk en vind het jammer dat dit zo onder de radar blijft. Maar ik zal het nog eens quoten zodat we het niet vergeten.
Citaat van: Simile op 18 maart 2024, 15:22:03
Citaat van: Semi-Sjamaan op 15 maart 2024, 22:38:50
Wat een aasgieren voor bm, een dergelijke rol lijkt me niet geschikt voor zo'n verantwoordelijke functie. Zondag eens kijken wie mij geschikt lijkt.

Semi-Sjamaan houdt niet zo van aasgieren. Zou hij zombietovenaar zijn?

Williambz, ik krijg van jou het idee dat je heel erg Castiel's berichten naspreekt. Je zegt steeds precies hetzelfde en deelt dezelfde mening. Vonden jullie 717 zo gezellig dat jullie je aan elkaar gekoppeld hebben?

Ik heb bij 123berber en Redeast het gevoel dat ze echt neutraal zijn en dat vind ik prima zo.
Simile heeft nu zowel achter de schermen als op dtopic een rolclaim gedaan, ik geloof dat wel.

Chaosimsystem_, waarom ben jij niet dood gewelpt door CarnageRazor? Je vertelt mij dat hij jouw rol wist. Als die dat zeker wist, waarom heeft ie jou niet vooraan in de ketting gegooid? Ik vind het sowieso raar dat je je rol deelt met hem. Maar is dat niet gewoon een bekentenis, ben jij BB met hem?

Dan het Bloodwolf verhaal.
Ik geloof niet dat Bloodwolf slecht is, maar geloof wel dat er een vogeltje bij Simile is geweest die niet per definitie slecht is.
We spelen een spel met 2 nieuwe rollen genaamd de Twijfel- en Zombie- tovenaar. Dus dat visioen moet wel gesaboteerd worden door de Wolven- tovenaar.
Dat, of Bloodwolf is geconverteerd.
Maar met Bloodwolf's gedrag op het dtopic, zie ik niet in waarom ze die zouden converteren, want Bloodwolf aast op de lynch sinds het spel is begonnen. Hij wisselt van mening elke post, hij heeft mij een 3e volgstem zonder uitleg. Hij doet er alles aan gelyncht te worden, dat is raar.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Chaosimsystem_

Het op het einde wisselen is inderdaad de doorslag geweest op Carnage, maar we hebben een slechtje dood, dus denk ik nu niet direct door dat ze dit expres deden voor verwarring. Zoals gezegd wist ik dat er iets niet klopte aan de claim van Carnage, maar had vermoeden dat hij een andere rol had.

Snap niet waarom Simile haar woorden niet geloofd zouden worden. Vogeltjes vliegt normaal iedereen letterlijk op dat die kloppen. Dus dan lees ik voort en zegt ze dat hij polst bij neutraal naar de slechte kant toe, dus geloof haar er wel in. Bloodwolf is van dag één al heel gedurfd aan het spelen, hij vroeg ook veel aan me over andere neutralen aan me. Dit was bij me al vreemd, al begon ik te twijfelen doordat het precies opzet is dat hij dood wil, maar wat als dit een speelwijze is om juist goed te blijven. Dus ik ben nog benieuwd wat anderen vinden?

Dan Falsifica die al van dag één me aan het uithoren was als welp zit nu toch wel op een heel fout spoor. Waarom ik niet eerst in het rijtje stond zou ik niet weten want heb geen bericht ontvangen van een welping. Waarom ik een rol heb gezegd net zoals jij bij zovele doet om te testen of die welp is. Dan als ik je vroeg achter je zogezegd welp poging begon je direct te beweren dat je eerst bij Carnage op de lijst hebt gestaan, maar waarom dan hier heel iets anders beweren. Je woorden zijn vaag wat vaker betekend dat je wel is naar fout neigt (wat je al toegegeven hebt bijna). Dus als ik nu verdachten vermoed die slecht zijn is het: Bloodwolf en Falsifica.

BloodWolf14

Het lijkt mij eerder plausibel dat Fals slecht is en ik niet, gezien ik ook op hem stem én het vogeltje fout zit :)

Thelight288

Het zou theoretisch een wolventovenaar oid kunnen Ijn, maar bw vind ik nog niet overtuigend. Ik twijfel normaal ook niet direct aan dus stem voor nu op bloodwolf. Kans dat vogeltje klopt is meestal groter dan niet

BloodWolf14

@Dragonfly mag ik jou vragen wat je denkt van alle lynchopties van afgelopen avond?