Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Worden jullie toch die discussies niet een keer zat? wij niet!

Gestart door yasu, 8 november 2023, 18:37:01

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Citaat van: Simile op 23 november 2023, 12:37:32
Of Falsifica geconverteerd is op even zal mij eerlijk gezegd worst wezen. Ik wil met hem winnen op oneven, en als hij wolf is op even en er hetzelfde instaat als ik (een risico dat ik bereid ben te nemen) dan kan dat alleen maar helpen.

Shoot me .
(Ohnee liever niet)

Beter wippen we de enige speler eruit die in beide spellen nog slecht/wolf kan zijn.
kijk hier vroeg ik om, maar er werd omheen gedraaid

Simile

Wat is er "eromheen draaien" aan mijn eerdere post? En hoe kun je van mij verwachten dat ik op basis van "jamaar Falsifica kan in theorie eventueel geconverteerd zijn op even in nacht 2" daar zomaar op overstap terwijl hij zeker weten aan mijn kant staat op oneven?

En nog wat: hoe ben ik in jouw perspectief plotseling bewezen op even? Die memo had ik zelf nog niet gehad hoor. :P

Rich

Ik begrijp niet helemaal waarom er nu op een mogelijke geconverteerde gestemd wordt, terwijl we ook iemand eruit kunnen stemmen die nergens op bewezen is en ook geen moeite lijkt te steken in het spel. Sure, ik denk niet dat het de laatste wolf is maar we kunnen later uitzoeken waar het laatste slechtje zit / laatste slechtjes zitten.
Ik heb overigens maar weinig tijd vandaag. Kan wss alleen vanavond nog even kijken, voor nu staat mijn stem op Rampposi.

123berber

Laten we even eerlijk zijn, gaan we nu serieus iemand eruit stemmen die sinds gisteren niet meer online is geweest en waarschijnlijk gewoon vandaag inactief sterft? Over je stem weggooien gesproken...

WCeend!! Zomerspelen 2014

Wazigekip

Persoonlijk vind ik het heel logisch dat spelers zich concentreren op even/oneven daar waar ze de meeste informatie en winstkansen hebben. Maar voor zover ik kan inschatten zijn de meeste spelers wel slim genoeg om de andere kant niet volledig te negeren. Alle tot nu toe gelynchte spelers maakten kans om slecht te zijn op zowel even of oneven. En het lijkt mij heel nuttig en slim om die lijn door te trekken. En voor zover ik weet valt Rampposi ook in die categorie, dus stem ik ook op hem.

Simile

Citaat van: 123berber op 23 november 2023, 13:40:36
Laten we even eerlijk zijn, gaan we nu serieus iemand eruit stemmen die sinds gisteren niet meer online is geweest en waarschijnlijk gewoon vandaag inactief sterft? Over je stem weggooien gesproken...

Wat is je alternatief, behalve Falsifica?
Ik acht het nog best mogelijk dat Rampposi nog ff online komt voor zijn stem. Inactief sterven heeft namelijk ook gevolgen buiten dit spel.

Waterwork

Als Rampossi inactief sterft krijgt hij een spellenban dus ik neem aan dat hij dat niet wilt

123berber

Falsifica voelt ik op dit moment het meest zeker voor me (zie mijn vorige post daarover).

Ook heb ik begrepen dat er nog slechts een paar mensen onbekend zijn op even, namelijk: Wazige, Semi en Kay naast Rampposi. Als Rampposi vandaag inactief sterft, waar het wel op lijkt af te stevenen, zou ik liever naar een van deze drie kijken. Waarbij ik denk ik het eerst kijk naar Semi gezien die samen met Adriaan en Perry een treintje op Wazige heeft gemaakt de lynch dat Perry stierf.

Falsifica

Ehm @yasu  @Mexicanobroeder dat inactief sterven, is dat voor of na de lynch? Want ik wil niet 2e keus worden, omdat Rampposi niet stemt.

En op alle vragen hierboven: Ik heb alles gezegd wat ik nodig achtte. Ik loog over mijn rol omdat ik niet met rollen gooi. Ik had ook tegen zowel thelight als Robin niks kunnen claimen. Dan was ik er nu opgegooid omdat ik niet mijn rol wil vertellen.
Of de laatste burger volgens jullie als claim kunnen pakken, dan waren jullie nu alle burger claimers aan het overhoren.
Of valse engel of huidenwisselaar, 2 hele makkelijk te faken schuilrollen kunnen claimen.

Wat ik hierboven wil zeggen, een rolclaim heb ik totaal niks aan. Ik heb elke nacht gestemd op een wolf, waarom moeten jullie zo zeuren.
Er zijn betere spelers om op te stemmen dan mij.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

yasu

Volgens de FAQ, dus we gaan niet ineens de persoon op de tweede plaats lynchen omdat de persoon op de eerste plaats inactief sterft

CiteerWat als iemand inactief sterft en tegelijkertijd lynch is?
Dan sterft de inactief gestorven persoon zowel inactief als aan de lynch.

123berber

Oké met dat jij alleen geconverteerd bent heb je misschien wel gelijk Falsifica. Maar ik blijf je gedrag en de keuzes die je hebt gemaakt dan wel vreemd vinden en niet in lijn staan met goed zijn.
Ik weiger op een potentieel inactief iemand te stemmen, want vind dat zonde van mijn stem en de lynch indien die inactief sterft. Dan pak ik liever een actieve wolf.

Falsifica

Aangezien jullie niet stoppen met mij te vragen naar mijn even rol:

Ik ben goede grafdelver met lijk.
Succes.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

je kan geen lijk hebben gemaakt falsifica heel leuk mijn stem krijg je nu ook

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

Thelight288

nacht 2 is domien gered en die is al dood en geen lijk. nacht 4 2 nachtdode kans is klein dat dat 3 waren en jij daar lijk heb gemaakt,